1.rész

1.6K 47 21
                                    

(@dragonmoon16  - Jungkook / @kimfannijeon  - Taehyung)



Jungkook szemszögéből:

A nevem Jeon Jungkook. 21 éves egyetemista vagyok. A szüleim 19 éves koromban elváltak. 18 éves koromtól kezdve 19 éves koromig tartott a válás. Viszont apám megismert valakit így költöznünk kell ugyanis egy éve randizgat azzal a személlyel és kitalálták, hogy összeköltöznek. Na meg van egy 6 éves húgom, de nem apámtól. A válás is azért történt, mert anya lefeküdt valakivel akivel már házasok és lett egy lányuk. Persze próbálkoztak jó pár évig együtt, de nem sikerült így elváltak. Én apával maradtam a húgom pedig anyával. A húgom pedig egy kis tündér. Sora. Na meg egyetemet is kell váltanom utolsó évre de apa azt ha jól tudom megoldotta. Egy olyan egyetemre íratott ami egyben egy gimnázium is. Reggel összekészültem, kicseréltem a szemöldök piercingem felöltöztem és a táskámat a kocsimba téve indultam is az új egyetemre. Hát mit ne mondjak. Ahogy oda értem mindenki csodálkozva kezdett bámulni. Most vagy senkinek sincs piercingje vagy senki sincs kitetoválva. Inkább meg is állok a kapunál mikor is egy magas srác jön elém mosolyogva és ahogy mosolyog látszanak a gödröcskéi.

-Szia, Nam vagyok, az egyetem diáktanácsának az elnöke -Nyújtja felém a kezét. -Új vagy? Tudok segíteni esetleg? -Mér végig.

-Szia. Igen új vagyok. Jeon Jungkook vagyok. -fogadom el a kezét.

-Üdvözöllek itt. Melyik szakon fogsz tanulni? Megmutatom melyik terem. -Indul be az ajtón, ahol rengeteg diák van.

-A tánc és ének szakon. Utolsó évem lesz itt ha ez is három éves. -mondom kellemetlenül apa semmit sem mondott nekem erről a helyről.

-Igen három éves. Áh már tudom ki vagy. Az igazgató elmondott mindent. De ugye azt tudod, hogy ide csak fiúk járnak? Csak egy kis érdekesség, ha neked számít.-Néz rám, balra indulva.

-Engem nem zavar. -mondom és elkezdem követni. -Öhm az órarendet mikor tudom megszerezni?

-Egy pillanat. -Húz elő a táskájából egyet. -Tessék. Minden osztályéból tartok egyet magamnál. -Vigyorog. -Na és ez a termed. -Állunk meg a 105-ös terem előtt. -A veled szemben lévő terem , ott gimisek vannak, és az művészeti szak. Csak mondom, hogy ne keverd majd össze a termeket. -Nevet. -Viszont nekem most mennem kell, mert még el kell intéznem egy-két papír munkát. Később találkozunk, szia. -Veregeti meg a vállamat, majd el is rohan. Viszont a folyosó végén megáll és egy fiúnak a derekát átkarolva, megy el.

-Aranyos. -motyogom magamnak és be is megyek a termembe. Azta. Jó sokat vannak. Le ülök inkább az egyik padra és csak elkezdek nézni ki a fejemből. Az egész óra azzal telt, hogy próbáltam nem a rengeteg furcsa tekintetre gondolni amik mind engem szugeráltak. 

Mikor pedig jött a második óra bejött egy tanár.-Inez drága nem lenne baj, ha elrabolnám valamelyik diákodat? -kezd beszélni az egyik tanár. -A gimiseknek most kéne valaki mert az emberi test kialakítását kéne rajzolniuk. ( Az irodalom tanárunk is beköszönt a történetbe, hátha kapunk egy ötöst érte, ha már a helyesírásunkat folyton fikázza :DDD)

-Nem dehogy baj, vigyél nyugodtan bárkit, Erzsikém. -Mosolyog a hölgy.

-Új fiú gyere csak. -néz rám. Ahj istenem miért én? Ilyen a világon sincs. Követni kezdem, majd a szemben lévő terembe megyünk. -Na gyerekek. Szerintem megbirkóztok a feladattal, hogy valami kicsit nehezebb legyen. Ülj le oda a székre és vedd le a pólód. -erre a kijelentésre elkerekednek a szemeim, de megmagyarázza így leveszem a pólóm és leülök a székre.

Miért pont te? (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now