Taehyung szemszögéből:
Másnap reggel van. Jungkook farka még mindig bennem pihen, amire teljesen rászorultam. Fáj a lelkem. Fáj, hogy ezt tette. Próbálom elfelejteni, de lehetetlen. Miért tette? Tudom hibás vagyok, hogy összetéptem a bizonyítékot. De amit ő tett azt meg lehet bocsájtani? Nem tudom, de az minden igaz, hogy fájni fog, bárhogy is próbálkozom elfelejteni.
Óvatosan kihúzom magamból a farkát,ami fel is csapódik az alhasához. Még álmában is áll?
Ki kelek az ágyból, majd a szekrényben kezdek keresgélni a ruhák között. Mi lenne ha egy kis időre elmennék? Vagy inkább ne? Végül is a menekülés sem megoldás mindenre.
Húznék fel egy fehérneműt, elhessegetve a gondolatokat, de ekkor dörmögést hallok meg.
-Tae... -dörmög álmában. -Ne hagyj el.. Bármit megteszek, kérlek maradj velem.. Szeretlek. -motyogja halkan.
Meglepődöm. Honnan tudja, hogy erre gondoltam? Érdekes. -Nem hagylak el. -Suttogom, majd felhívom Yoongit. -Szia, ráérsz?
-Szia. Persze, mond csak. -hallom meg vidám hangját.
-Mitől vagy ilyen boldog? -Nevetem el magamat. -Nem megyünk el valahova szórakozni. Régen voltunk kettesben. -Nevetek továbbra is.
-Elmehetünk. Az urad tudja?
-Az uram alszik. De miért kéne mindenről tudnia? - Kérdezem értetlenül.
-Mert ideges lesz ha csak szó nélkül ott hagyod. Vagy el is akarod hagyni?
Nem értem őket. - Nem erről van szó, csak egy kicsit lógni szeretnék veled. 1 óra múlva a szokásos helyünkön, jó?
-Jó. -neveti el magát. -Jimint meg átküldöm, hogy Jungkook és Sora ne legyen egyedül.
-Rendben. - Rakom le a telefont, és még is fordulok, hogy a fürdőbe menjek, de Jungkookal nézek farkasszemet. Elég idegesnek tűnik. Viszont a farka meg áll mint a cövek. - Jó reggelt. - Nyelek egyet. Még idegesen is szexi. - Mi a baj? - Pislogok rá, majd kikerülve kiveszem a szekrényből a ruháimat.
-Hova mész? Kivel találkozgatsz? -kérdezi idegesen.
Megtorpanok egy pillanatra. - Yoongival találkozom. Nyugodj meg, nem leszel egyedül. Mondta, hogy átküldi Jimint. - Veszem elő a sztreccs nadrágomat, és egy feszülős pólót, meg egy farmeringet. - Miért, baj?
-Ha így kiöltözöl igen baj. -ölel magához hirtelen.
-Ezek csak egyszerű ruhák, Jungkook. - Simítok az arcára. - Nem akarod kiverni? - Kérdezem, utalva álló farkára, amit már szinte combjaim között érzek.
-Nem, ezek kihívó ruhák. Hm nem, nincs kedvem kiverni. Túl vonzó vagy. -simít derekamra.
-Te vagy már kihívó. - Nevetem el magamat, ellépve tőle, és leguggolva egy csókot nyomok a farkára. - Most sietek, majd később folytatjuk. - Csókolok még a szájára is, és el is megyek a fürdőbe. Sora még alszik, a szülei pedig már dolgoznak, így nyugodtan meztelenkedhetek.
Be is állok a zuhany alá, viszont ekkor csapódik az ajtó, és egy mérges Jungkook áll be mellém. - Na és most mi a bajod, durcikám? - Nevetek.
-Tudod te jól! -kap fel hirtelen az ölébe és egyik ujját belém is nyomja.
-Megbolondultál?! - Csapkodom meg. - Már mondtam, hogy sietek. Ah! - Szalad a számra egy apró nyögés, ahogy mellbimbóimat csókolgatja meg. - Hagyd abba, ne csábítgass. Amúgy is egész éjjel csináltuk. - Mondom.
YOU ARE READING
Miért pont te? (Taekook) -Befejezett
Fanfiction"Végül már nem számítottak a családi körülmények, csak annyi, hogy veled lehessek." Jeon Jungkook és Kim Taehyung két fiatal, akik megszokottan élik mindennapjaikat. Jungkooknak nagyon tetszik Taehyung, ezért egy randi keretében elhívja a fiút. Visz...