10.rész

572 22 1
                                    

Jungkook szemszögéből:

Este egy menet után tényleg kezdett már fájni a farkam. Mikor pedig ment megmosni magát én le is mentem a konyhába magamra kapva egy alsót. Nem sokkal később, hogy két bögre forrócsokit csináltam anya, Jinyoung és Sora haza is ért. Anya és Jinyoung rögtön mentek is aludni, mert nagyon fáradtak viszont Sora nagyon fel van pörögve. -Szervusz hercegnő! -kapom fel egy nagy puszit nyomva pufi kis pofijára.


-Kookie! - Vigyorog, és kuncogni kezd. - Játszunk valamit! Hol van TaeTae oppa?

-Most fürdik, de ha végez felöltözik és jön. Kérsz forró csokit? -ültetem le az egyik székre. -Milyen volt nagyiéknál?

-Nagyon jó volt! Kutyiztam egy csomót. És rábeszéltem anyáékat, hogy holnap is menjünk. - Vigyorog. -És igen kérek forró csokit. Nektek milyen napotok volt? - Dönti oldalra a fejét édesen.


-Na de jó dolgod van. Tessék. -adom oda neki az én adagomat és teát kezdek csinálni magamnak. -Nekünk is jó volt. Voltunk könyvesboltban és ittunk is egy keveset utána.


-És nekem nem is vettetek könyvet?! Valami jó mangát? - Érdeklődik. Most jelent meg a BNHA új kötete. - Mondja nagy szempárral.

 -Holnap megszerzem neked. - Jön le Taehyung, az egyik pólóm van rajta, mely egészen a combjáig leér. 

 -Tae oppa! - Öleli meg Taet a húgom. Aranyosak. Viszont kíváncsian nézek Taera. Miért is megy megint a könyvesboltba?


-Csináltam forró csokit. -adom Tae kezébe a másik bögrét. -Viszont miért is mész megint oda? -fonom keresztbe a karjaim.


-Köszönöm. - Mosolyog egy aprót és egyből szürcsölni is kezdi. - Mert drága kishúgod szeretné a mangát. De van egy jobb ötletem. Gyere Sora, leülünk a gépemhez és ott választasz mangákat, azokat meg megrendeljük jó? - Vigyorog a kishúgomra.


-Na így már nekem is jobban tetszik. -nyomok egy csókot ajkaira és oda is adom nekik a laptopom. Miután megrendelték le is fektettük húgomat, majd a szobámba zárkóztunk egymáshoz bújva. -Nagyon szeretlek ugye tudod? -puszilgatom arcát.


-Igen tudom, te édes nyuszi. - Pöcköli meg az orromat, majd a számra csókol. - Viszont van egy kis baj. Nem tudom mit csináljak azzal a férfival. Úgy érzem, a nyomomban van. Mintha követne. - Bújik közelebb.


-Ne aggódj. Kizárt, hogy követne. Vagy ha tényleg előtte duglak meg. -nevetem el magam. Olyan édes, imádom.


-Nem úgy értem. Amikor elmentél beszélni a barátoddal, akkor odajött hozzám és azt mondta, hogy mikor meglátott a könyvesboltba ihletet adtam neki, és reménykedett abban, hogy ott talál majd a bárban. Tehát ha jól értelmezem, tudta, hogy ott leszünk. És még a névjegykártyáját is odaadta. Ez kicsit ijesztő. - Hangja az aggodalomról árulkodik.

-Szerintem onnan tudta, hogy a régi haveromnak most egy jó barátja. Na meg árulkodik rólad, hogy apucit akarsz. -húzom el a számat.

-Most ez komoly Jungkook? Még mindig itt tartunk? Miért akarnék apucit? Attól, hogy téged úgy szólítottalak az nem azt jelenti, hogy azt is akartam vagy akarok. - Morogja picit mérgesen, és megsértődve fordul másik oldalára.


-Tae te ezt nem érted. Ez olyan mintha az apádra gerjednél. -fintorodok el.


-De nem érted, hogy az csak azért mondtam mert tetszett egy mangában? És bocsánatot kértem már egy csomószor miatta. - Ül fel az ágyban hirtelen, és látszik hogy tiszta vörös a feje az idegtől. - Neked meg komolyan az a legnagyobb bajod?? És ilyeneket mondasz, hogy én apucit akarok. Tudod ez kicsit sértő. Sőt nagyon is. Fogalmad sincs mit éreztem amikor az a férfi rám mászott meg a kézfejemet csókolgatta. De nem neked az a legfontosabb, hogy én biztos apucit akarok. Tudod mit akkor gondold is ezt. - Kell ki az ágyból, majd a párnáját megfogva, elviharzik. Gondolom a nappaliba.

Miért pont te? (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now