Taehyung szemszögéből:
Nagyon boldog vagyok. Ma van az esküvőnk napja. A szívem rohadtul örömteljes. Azt hiszem ezt vártam. Az elején azt gondoltam, miért pont ő, de miután megismertem, rájöttem, hogy pont ő, az akit nekem teremtettek. Szeretem őt. Nagyon! Megmagyarázhatatlanul.
-Yoongi akkor leszel te a koszorúslány? Senki más nem vállalta. - Nevetem el magamat, ahogy a nyakkendőt próbálja bekötni. Ma fogja megkérné Jimin kezét.
-Haha nagyon vicces vagy. Pedig szerintem Jungkook húga boldogan vállalná.
-Tudom, a kis tündéremet már felöltöztetem. De te is kellesz. Na kérlek, legyél koszorúslány.
-Nem. -nevet.
-Akkor nyald ki a seggem. - Nyújtom ki a nyelvemet, mikor Jungkook jelenik meg, rosszallóan nézve.
-Azt csak én tehetem drágám. -ölel magához és lágyan kezdi az ajkaimat falni.
-Uh de jól nézel ki. - Utalok fekete öltönyére, amiben feszül a teste az izmai miatt. - De akkor a tanum vagy, Yoongi.
-Így is az vagyok. -neveti el magát.
-Te meg hihetetlenül csinos vagy. Van egy meglepetésem számodra. -puszil az orromra.
-Meglepetés? Mi az? Mutiii! - Csillannak fel a szemeim.
-Ejj, de hát így elrontod. -neveti el magát. -Tessék. -ad a kezembe egy házkulcsot egy tigrises kulcstartóval.
-Vettél egy házat? - Lepődök meg, és az ölébe ugrok, én pedig egy papírt adok a kezébe, amin egy kisfiúnak az örökbefogadása áll.
-Annyira szeretlek. -tart szorosan az ölében arcomat csókolgatva.
-Én is szeretlek. - Csókolom meg, aztán ő elmegy az oltárhoz, én pedig oda is sétálok hozzá, majd össze is házasodunk.
-Mehetünk örökbe fogadni a gyermekünket?
-Igen, de előbb a nászéjszaka van. -kulcsolja össze a kezeinket. A ház összes szobáját felavatjuk. -kap fel és át is visz a küszöbön.
-Te huncut! - Vigyorgok, hosszasan csókolva, és hosszú szeretkezésbe vetjük magunkat.
Másnap van. A fenekem sajog, bár még Jungkook farka, mindig benne pihen. Mára van időpontunk az örökbefogadási papírok elintézésére, és a fiút, el is vihetjük.
-Jungkook. - Motyogom a nevét. Érzem hogy nagyon meg van duzzadva a farka.
-Mh jó reggelt! -motyogja derekamat cirógatva.
-Jó reggelt. Nagyon megdagadtál. -Jegyzem meg. -Ma megyünk a kisfiúnkért. Szeretnél még gyorsan egy menetet?
-Mh nincs ellenemre. -neveti el magát és fenekem kezdi cirógatni kábán. Félig alszik még mindig.
-Hm így hogy akarsz, ha még alszol? Na jó vedd ki. -Nevetem el magamat, és rászorulok.
-Mh. -nyüszít fel és kezével ki is húzza. -Ez fájt. -bújik a nyakamba.
-Miért fájt? Máskor nyögni szoktál tőle. -Mászok le, és szopni kezdem, kiengesztelés képen.
-Mh ez jó. De én meg kérem a feneked. Ki akarom engesztelni az este miatt. -kezd fenekemért nyüszíteni.
-Mint valami kisgyerek. -Nevetem el magamat, és az arcára ülök. -Na tessék. -Túrok a hajába.
-Mh. -dörmög és nyalogatni is kezd lágyan.
STAI LEGGENDO
Miért pont te? (Taekook) -Befejezett
Fanfiction"Végül már nem számítottak a családi körülmények, csak annyi, hogy veled lehessek." Jeon Jungkook és Kim Taehyung két fiatal, akik megszokottan élik mindennapjaikat. Jungkooknak nagyon tetszik Taehyung, ezért egy randi keretében elhívja a fiút. Visz...