Taehyung szemszögéből:
Szóval feküdjünk le. Jól van Jiminie ezt megjegyeztem. Bár aztán nem is gondoltam volna, hogy megtesszük. Fájt, feszített, de maga a szerelem és az érzések kellemesebben bizonyultak, így csodálatos volt. És az, hogy Jungkook nem bírt magával, olyan édessé tette a pillanatot a fürdőszobában, hogy még most is mosolygok rajta.
Egy kicsit rosszul esett, amit mondott nekem. Értem én, hogy féltékeny és retteg, hogy elveszít, de én csak őt szeretem, szóval semmi közöm másokhoz. Megnyugodhat, az én szívem mindig hozzá fog tartozni, akárhogy is akarja. Nem tehetek róla, beleestem a mély érzések birodalmába mely felemészt, oly' euforikus módon, hogy az már mennyország.
De minden jó érzésem, vele együtt a nyugalom, úgy bicsaklott meg, amikor apáink előtt kitudódott a "bűnös" románcunk. Bár miért is kéne így nevezni? Nem köt össze minket semmilyen vér kapcsolat. De ők még is felháborodtak.
Most itt fekszek Jungkook ölelő karjában és remegek. Újra és újra lejátszódik a képzeletemben, amit apám mondott. "Te büdös kurva, azt még elfogadtam, hogy meleg vagy, de az hogy ennyire fasz hiányod van, hogy még a bátyáddal is össze szűröd a levet, ez már szánalmas!" Érzem, ahogy könnyeim végig szántják az arcomat, és csak sírok. Sosem gondoltam volna a saját apám, ilyeneket lenne képes mondani nekem. Miután anya meghalt, ő maradt nekem az egyetlen támaszom, de most ezek után minden szertefoszlott, vele együtt a bizalom a vetett hitem is.
Hirtelen egy kezet érzek meg az arcomon, mely érzékien törli le a könnyeimet. Megremegek újból.
-Sh. Baba. -csókolja le könnyeim és szorosabban ölel magához jelezve itt biztonságban vagyok.
-Nem tudok megnyugodni. Fáj. - Fordulok a hátamra, és most már rendesen sírok. A fájdalom úgy tölti be az egész lényemet, hogy az már bűn. - A..az apám nem is szeret. -Sóhajtok.
-Ne mondj ilyet. Szeret téged nagyon csak össze van zavarodva. -támaszkodik fölém könnyeimet törölgetve.
-De azt mondta, hogy "Te büdös kurva azt még elfogadtam, hogy meleg vagy, de hogy ennyire fasz hiányos legyél, hogy még bátyáddal is összeszűrd a levet az már undorító" - Idézem apám mondását, és görcsösen ölelem magamhoz Jungkookot.-Nekik ahhoz semmi közük, hogy kit szeret a szíved. Nem vagy faszhiányos és kurva se. Az én babám vagy. Az angyalom akiért bármit megtennék. -suttogja és minden becenevem után ajkaimra nyom egy puszit.
-Nagyon szeretlek Jungkook. - Ölelem át a nyakánál és egy csókcsatába hívom.
-Én is téged. -motyogja két csók közt amikbe bele is mosolyog.
-Csináljuk. - Motyogom az ajkára. Muszáj vagyok valami olyat érezni ami felpezsdít, mert érzem, hogy teljesen átjár a negatívitás. - Megtehetjük?
-Mit akarsz csinálni baba? -néz rám értetlenül.
-Szeretkezni. - Motyogom. Ez olyan zavarba ejtő. De most szükségem van rá.
-Ha a babám szeretné. Csak előbb halljam mennyire akarja a baba? -kezdi nyakamat csókolgatni.
-Ah apucih nagyonh. - Nyögöm a fülébe, amire rá is nyalok. - Tégy magadévá.
-A babám kérése parancs. -veszi le a pólóját, majd az enyémet és lágy csókokkal hinti be testemet.
-Jungkook. - Sóhajtom és a hajába túrok. - De csak akkor csináljuk ha te is kívánod.
-Ha te kívánod én is. -csipkedi meg mellbimbómat.
-Már áll a kis Kook? - Nyúlok le, és végig simítok rajta. - Apuci van nálad síkosító?
-Mindig van. -mosolyog és a szekrényből kivesz egy tubus síkosítót és egy csomag óvszert.
-Az a gumi nem kell. - Fogom és elhajítom. - Téged akarlak érezni, nem azt a szart! - Húzom vissza és nyakát kezdem csókolgatni.
-Baba de akkor most nem foglak kimosni hanem majd kifolyik magától. -kezdi nyakamat csókolgatni és mielőtt mellbimbómhoz érne felnéz. -Hangszigeteltek a falak. Kiengedheted a hangod. -mosolyog, majd elkezdi szívni mellbimbóm.
-Jungkookh! - Remegek meg, az érzésre. Minden egyes érintése olyan édes mint a méz. - Érj hozzám mindenhol, mutasd meg, hogy a tiéd vagyok. - Suttogom.
-Tae. -suttogja és lassan végig simít testemen lehúzva alsómat, majd fenekemet kezdi gyúrni.
-Ez a mániád? - Kuncogom és szét tolom a két pártomat, hogy csináljon vele azt amit akar.
-Mh egyre kívánatosabb a feneked baba. -fektet a hasamra , majd fenekemet kezdi csókolgatni.
-Túl sok édességet eszek, és ettől húsosabb lesz. - Kuncogom és hajába markolva egy kicsit a fenekemre nyomom.
-Baby. -kezdi nyalogatni bejáratomat.
-Apuci! - Sóhajtom, és hátra hajtva a fejemet kinyomom a fenekemet. - Mégh!
-Mh olyan finom vagy. -harap finoman fenekembe és nyelvét óvatosan próbálja bedugni.
-Ah. - Rándul meg a farkam. - Jungkookh kérlek az ujjaidat. - Nézek rá kéjjel és be is harapom a számat. - Apuci te szexisten, ujjazd meg a babádat
-Azonnal. -nyom az ujjaira síkosítót, majd miután megmasszírozta bejáratom és be is dugja első ujját.
-Mhm! - Remegek meg. - Olyan jóh! - Nyúlok le és verni kezdem neki közbe.
-Imádom a hangod. -dörmögi, majd feldugja második ujját amit mozgatni is kezd és ollózni.
-Ahhh! - Nyögöm egy kicsit hangosabban, és erősebben markolom a farkát.
-Kicsimh. -nyögi el magát. -Ne csináldh mert nem foglak tudni kellőképpen kitágítani. -dugja fel harmadik ujját.
-Miért apuci? Tudom hogy szereted ha itt nyúlkálok. - Kezdem mozgatni gyorsabban a kezemet.
-Mh Taeh. -húzza ki ujjait, majd farkának hegyével kezdi simogatni bejáratom.
-Apuci lehetsz durva. - Sóhajtom.
-Köszönöm baba, de fordulj meg. Látni akarom a gyönyörű arcod. -lép eggyel hátrébb.
-Rendben apuci. - Fekszek a hátamra és széttárom a lábaimat, végig simítva a bejáratomon erotikusan. -Szexi apuci, nagyon kívánlak Mhm!
-Istenem, de kívánatos vagy. -támaszkodik fölém és ajkaimat csókolva nyomja fel magát belém.
-Jungkookh! - Nyögök fel hangosan, megrándulva. Nagyon nagy, és ahogy kitölt, te jó isten. - Nem lovagolhatok?
-Jól hangzik. -csókol meg és kihúzódva ül le az ágyra hátát a háttámlának döntve és húz a farkán párat.
-Még te mondod? Rohadt szexi vagy apuci. - Ülök az ölébe, viszont nem ülök rá a férfiasságára, csak a nyakát kezdem csókolgatni.
-Mh baby. -markol fenekemre két pártom közé téve farkát.
Hirtelen ülök bele, és fel is nyögök, hogy milyen mélyre került bennem. Megmarkolom a vállát, de nem mozdulok. - Mhm. - Lihegek.
-Lazítsd baba. -kezdi fenekem masszírozni és a nyakamat csókolgatni.
-Mindjárt. - Remegek meg még egyszer és átkarolva, lassú mozgásba kezdek. - Olyan jó vagy, Apucih! - Remegek meg.
-Ezt nekem kéne mondanom. Olyan szűk és meleg vagy. Imádom. -segít be a mozgásba és csípőjét is fellöki.
-Mhm ahhh túl mély ahh! - Rándulok meg, és érzem, hogy kifolyik az elő nedvem.
-Túl jó vagy baby! -csap egy kicsit fenekemre és elkezdi folyamatosan fellökni csípőjét.
-Ahh nem bírom tovább ahh! - Remegek meg és el is megyek. Ez olyan ciki. Mindig olyan gyorsan elmegyek.
-Még egy menet? -simogatja fenekemet.
-Ha szeretnéd. - Húzom ki férfiasságát magamból, és gyorsan szopni kezdem. Ő még el sem élvezett.
YOU ARE READING
Miért pont te? (Taekook) -Befejezett
Fanfiction"Végül már nem számítottak a családi körülmények, csak annyi, hogy veled lehessek." Jeon Jungkook és Kim Taehyung két fiatal, akik megszokottan élik mindennapjaikat. Jungkooknak nagyon tetszik Taehyung, ezért egy randi keretében elhívja a fiút. Visz...