Taehyung szemszögéből:
Sosem gondoltam volna, hogy Jungkookot zavarja az, hogy apucinak hívom. Az meg pláne mélységesen érintett, hogy szeretkezéseinknél kiszokta zárni ezt a szót. Pedig teljesen úgy voltam vele, és éreztem is, hogy tetszik neki. De ezek szerint rosszul tudtam. Hiába telt el azóta 1 óra, mióta megbeszéltük, még mindig a számon van, hogy úgy szólítsam. Miért?
Most éppen a könyvesboltban sétálgatunk, én pedig minden új mangát, csillogó szemekkel figyelek, szinte már szerelmesen csorgatom rájuk a nyálamat. - Ahj nem tudok dönteni. - Dünnyögöm.
-Ha akarod megveszem neked mindkettőt. -puszil fejemre Jungkook.
-Ne költsd rám a pénzed. - Mosolygok egy aprót felé, majd nyúlnék az új kötetért, ha egy férfi nem rakná rá a kezét. - Ne haragudj. - Nézek fel rá, szendén.
-Te ne haragudj. Tessék. -nyújtja felém a kötetet. -Én már úgyis olvastam. -mosolyog kedvesen.-Jól van elég lesz. -húz el tőle Jungkook.
-Nyugodj meg szívem, nem történt semmi. - Nyugtatom meg. Néha túlságosan is féltő. De ezt imádom benne.
-És köszönöm szépen a könyvet. - Mosolygok a férfira. Olyan ismerős. Nem egy író?
Integetek neki, és mennék is el Kookal, de az illető utánam szól. Jaj csak ne legyen mérges a szerelmem. Így is érzem, hogy már feszül az izma az idegtől.
-Ha lenne kedved szívesen lennék az apucid. Gyönyörű arcod van. Nem lennél a múzsám? -simít végig lágyan arcomon Jungkooknak pedig egyre jobban feszülnek meg az izmai a dühtől, de kíváncsian néz rám mit fogok válaszolni.
Öhm de most komolyan, miért van rám kattanva minden férfi? Ez csak én nem értem? -S..sajnálom, de nem tehetem. Párom van, és nagyon szeretem őt. -Mosolygok, Jungkook kezére szorítva, miszerint tudja, hogy róla beszélek.
De a férfi azért is erősködik.
-Elég gyatra vissza utasítás volt. Ha meggondolnád magad keress meg. -teszi farzsebembe névjegyét lágyan fenekembe is markolva amit Jungkook szerencsére nem vesz észre. Ezután a férfi kacsint, majd el is megy
Ez mi volt? Miért csinálta ezt? És miért van így rám kattanva? Komolyan csak a külsőm miatt. -Ne is foglalkozz vele. -Simítok Jungkook karjára. -Ha gondolod ezután bemegyünk egy fehérnemű boltba és választhatsz valamilyen tangát, amit viseljek majd. -Suttogom a fülébe, hogy oldjam a feszültséget.
-Nem kell. Bízom benned. -nyom egy rövid csókot ajkaimra izmai pedig ellazulnak.
-Elszalasztasz egy lehetőséget? - Fonom keresztbe a karjaimat. Majd inkább a pénztárhoz megyek, ahol kifizetem a megvett könyveket, és el is indulok ki az ajtón.
-Kicsim. Most tényleg besértődtél? -szalad utánam a másik könyvvel ami tetszett.-Nem sértődtem meg, de ettől függetlenül én bemegyek a fehérnemű boltba. Láttam a neten, hogy most nagyon szép csipkéseket lehet kapni. Imádom az ilyen anyagúakat. -Mosolygok egy aprót, majd be is megyek, és nézelődni kezdek. Körülbelül már olyan 10 db lehetett a kezemben, mikor úgy döntöttem, akkor felpróbálom őket. -Várj meg itt kint, megyek megnézem, hogy jók e.
-Rendben, otthon pedig divatbemutatót tartasz velük jó? -néz rám komolyan nézegetve a csipkés tangákat.
-Nem játszunk ilyet. Ha kiérdemled, lehet róla szó. - Harapom be a számat, szexin, hogy felcsigázzam.
-Úgyis ki fogom érdemelni. -markol fenekembe egy csókra húzva
-Mit csinálsz? Bárki megláthat. Nem mellesleg, ahhoz sokat kell dolgoznod, hogy kiérdemeld. - Nyújtom ki a nyelvemet, majd elkezdem felpróbálni egyesével a textíliákat.-Na megveszem mindent. - Sétálok a pénztárhoz, ahol ki is fizetem, majd Kook kezét megfogva kezdem húzni a bizonyos boltba. Vagyis a szexshopba. - Na, választasz valamit? - Kuncogok.
VOUS LISEZ
Miért pont te? (Taekook) -Befejezett
Fanfiction"Végül már nem számítottak a családi körülmények, csak annyi, hogy veled lehessek." Jeon Jungkook és Kim Taehyung két fiatal, akik megszokottan élik mindennapjaikat. Jungkooknak nagyon tetszik Taehyung, ezért egy randi keretében elhívja a fiút. Visz...