5.rész

859 32 2
                                    

Jungkook szemszögéből:

Mikor sikerült felfognom, hogy Jimin és Yoongi mennek el gyorsan felkaptam Taet a vállamra és be is vittem a szobánkba, majd miután becsuktam az ajtót le is tettem.

 -Shh halkan baba. -teszem egyik kezem derekára.

-Megvagy bolondulva Jungkook? -Csap a mellkasomra.

-Most mi a baj? -nézek rá értetlenül másik kezemmel megfogva apró kezét.

-Miért mondtad el Yoonginak, hogy leszoptalak? -Fonja keresztbe a kezeit. -Most meg komolyan megteszed amit Jimin mondott?

-Nem. Csak higgyék azt. Na meg ő találta ki én meg se mukkantam. Szóval nem mondtam el.

-De ha nagyon muszáj, vagyis, hogy legyen bizonyítéka, az ujjaiddal csinálhatod nekem. -Kezdi kocogtatni az ujját zavarában. Mit mondott? Jól hallottam?

-Baba. Ha szeretnéd.. -veszek ki a fiókomból egy tasak kotont. -Megtehetjük. -mutatom fel neki a csomag óvszert.

-Még ne...sok pár, csak rengeteg felkészülés és előjáték után jut el a szexig. Még várjunk egy kicsit. De kipróbálhatjuk az ujjazást. És ha minden simán megy, talán ma még tovább is léphetünk. Mindent a maga idejében, ahogy történnie kell. -Húz magára.

-Legyen. -veszem le ruháit és egy tubus síkosítót elővéve nyomok az ujjaimra és elkenve kezdem bejáratánál körözni. -Gyönyörű vagy. -csókolok végig a testén és mellbimbóit kezdem szopkodni.

-Jungkookh mhm várjh, csak lassan kérlek.-Simít a karomra.

-Ne aggódj. Vigyázok rád. -nyomkodom meg bejáratát és lassan bedugom neki első ujjamat.

-Ah Jungkookhh! -Remeg meg teljesen, és benyúl a nadrágomba, ahol elkezdi rajtam mozgatni a kezét. -Apuci olyan szexi vagy. -Harapja be a száját, majd hátra is hajtja a fejét, ahogy mozgatni kezdem az ujjamat.

-Olyan szexi és kívánatos vagy. -nyalok végig nyakán, majd óvatosan bedugom neki második ujjamat is és elkezdem ki-be húzogatni.

-Mhm apucih. -Remeg meg, és a lepedőbe markol, kinyomva a fenekét. -Apuci ölelj át kérlek ah! -Nyög fel mikor eltalálom azt a pontját.

-Mhm. -nyögöm édes hangára és elkezdek ollózó mozdulatokat végezni ezzel is tágítva. Mikor pedig úgy érzem csatlakoztatom harmadik ujjamat is. Már nem bírom sokáig vissza fogni magamat, de nem akarok fájdalmat okozni neki így három ujjal kezdem tágítani.

-Elfogok menni ahh! -Síkit fel szinte, és a hasára élvez. -Mhm Jungkook ez nagyon jó volt. -Zihálja, majd megpaskolja az agyát az arca mellett. -Gyere ide apuci.

-Mindjárt jövök. -puszilok arcára és pulcsim zsebéből elővéve a cigim ülök ki az erkélyre rágyújtva cigimre. Le kell higgadnom.

-Most miért mész el? -Kell fel az ágyról és utánam jön. -Most nem folytatjuk? -Néz rám kíváncsian.

-Le kell nyugodnom. Nem kell leszopnod. Tényleg nem kell. -puszilok arcára miután kifújtam a füstöt.

-Most csak azért, mert amit Yoongiék előtt mondtam? Vagy miért? -Kérdezi.

-Nem, dehogy. Csak nem kell leszopnod rendben? Mindjárt lenyugszom. -mondom a bűzrúdba szívva. Nem akarom elmondani neki, hogy majdnem a farkamat dugtam belé az ujjaim helyett.

-Valójában azért hívtalak oda, hogy síkossá tegyelek, hogy aztán megpróbáljuk csinálni. -Vörösödik el a feje. -De ha már nem szeretnél semmit, rendben. Megyek lefürdök.

Miért pont te? (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now