8.rész

534 25 2
                                    

Jungkook szemszögéből:

Én is összekapom magam és indulok is kövi órámra ahol Beomgyu is részt vesz. -Szép lett az arcod seggfej. -szólok neki és leülök Hoseok mellé.
-Mi történt haver? - Néz rám a mellettem ülő. -Úgy is megfogom szerezni Taehyungot, te agyon tetovált nyúl! - Kiabálja.
-Beomgyu volt osztálytársam. Tesin megcsókolta Taet és ő viszonozta, mert azt hitte én vagyok. Szóval behúztam Beomgyunak és belé is rúgtam. -morgom idegesen.
-Várjunk le vagyok maradva. Te együtt vagy Taehyunggal?! Na jó mesélj már! - Néz rám nagy szemekkel.
-Igen együtt vagyunk. A randi tökéletes volt. Aztán kiderült, hogy apáink miatt mostoha tesók vagyunk. Viszont ezt nem bírtuk és másnap suli után megkértem, hogy legyen a párom amibe bele is ment. Aztán egy nappal később a szobánkban csókolóztunk mikor is apám ránk rontott. Kiakadt és tőle van ez a folt a szememen. Anyához mentem később pedig Taevel a parkban találkoztunk és anya mondta, hogy legyünk nála. Szóval ez a kis történet. -vakarom kínosan a tarkómat.
-Azta jó istenit. Tiszta dráma az egész. De legalább szeretitek egymást, és ez a lényeg. - Mosolyog. - Bár sosem gondoltam, hogy Taehyung összejön valakivel. De örülök nektek.
-Köszi. Na és a kiszemelteddel mi van? Mesélj.
-El is felejtettem. Összejöttünk. - Vigyorog mint a tejbetök. - Tegnap le is feküdtünk. Tényleg ti csináltátok már? Neked milyen volt? Nekem valami fantasztikus. Olyan jó érzés olyannal csinálni akit szeretsz. - Vigyorog.
-Igen csináltuk. -nevetem el magam. -Szombat délelőtt feküdtünk le először. Azt lenyomtunk utána még két menetet. -nevetem el magam kínosan.
-Jól bírjátok. Te hogy lazítod el Taehyungot? Nekem kicsit nehézkesen megy. Mondta is a párom, hogy fáj neki. - Szomorodik el egy kicsit.
-Síkosítót használtok vagy nyállal csináljátok? -kérdezem kíváncsian.
-Nyállal csináltuk. - Mondja.
-Akkor ha nyállal csináljátok akkor nagyon bő nyállal. Na meg először csak simogasd a bejáratát, majd kicsit nyomkodd és szép lassan told be neki az első ujjadat. Nem kell sietnetek. Az viszont előny ha elég mélyre jutsz és eltalálod a prosztatáját ugyanis akkor egy kisebb gyönyör fogja érni és könnyebb lesz tágítani is. -magyarázom neki, mintha csak az időjárásról beszélnék.
-Wow mennyit tudsz. Gondolom Taehyung sikítva élvezi, amit csinálsz vele. - Vigyorog. - De gondolom célszerűbb lenne síkosítót használni. Akkor ma veszek. De milyen fajtát? - Néz rám. - Ja és te, hogy szoktad megkérni, hogy szopjon le? - Kérdezi. Jézusom. Semmit nem tud?
-Nem kell ennyire rá stresszelni. A lényeg síkosító téren, hogy ha víz alapút veszel. Mert ha gumit használsz néhány sikosító megsértheti és apró lyukak lesznek a gumin. Szóval valami vízalapút. A fajtákat meg nézd meg te is. Tae vett párat. Még meg kell néznem azokat, mert nem akarom, hogy csípje vagy valami. És sosem szoktam. Magától csinálja, mert, hogy szeret engem leszopni. -mondom ezt halkan. -De volt már rá példa, hogy megkértem és ne félj. Nem fog haragudni érte. Viszont van még egy jó trükk amivel hatalmas élvezetet tudsz okozni neki és el is tudod lazítani.
-A mázlista. Csak így magától fogja, és leszop? - Tátja a száját. - Amúgy köszi, akkor vízalapút veszek. Na és mi az a trükk? - Hajol közelebb kíváncsian.
-Igen, csak úgy magától. Az előbb is kielégítettük egymást a wc ben. A trükk pedig amit imádnak a nyalás. Csak nyald ki. -mondom halkan.
-Ezt nem is tudtam. Fhu köszi az ötletet JK, akkor be is vetem nála. - Mosolyog és látszik, hogy elképzeli a helyzetet.
-Azért ha lehet ne itt a suliban álljon a sátor. -nevetem el magam szívva a vérét.
-Te könnyen beszélsz. Neked feláll, és az asszony le is cuppantja. - Vigyorog.
-Hát mit mondjak? Az asszony szereti a farkam és a jutalmát. -kezdek nevetni.
Felnevet velem együtt, majd ekkor ki is csöngetnek. Hmm gyorsan elment az óra. - Na én megyek, megkeresem a kicsikémet. Te is menj a tiédhez. - Mondja Hobi és vigyorogva, már szinte rohan is.
Én is elkezdek sietni, mert ebben a szünetben akarnák megrontani a babámat. Ők még bent vannak úgy, hogy az ajtó előtt várom meg.
-Jungkook. - Rohan oda hozzám mosolyogva ahogy meglát és át is ölel.
-Szia Taetae. -ölelem én is magamhoz. -Na milyen volt az óra? -puszilok ajkaira.
-Jó volt. 5-öst kaptam a rajzra. - Mosolyog mint a tejbetök. - Elkísérsz a mosdóba? Át kell cserélnem a tangámat, tiszte víz lett. Viszont nem merek egyedül menni. - Vallja be az igazat.
-Hm mitől lett tiszta víz a tangád? -simítok csípőjére, majd ujjainkat összekulcsolva kísérem is a mosdóba.
-Mivel valaki úgy kinyalt. - Harapja be a száját.
-És bármikor megtenném csak kérned kell. -suttogom fülébe rá is puszilva.
-Ezt észben tartom. - Kuncog és bemegy az egyik fülkébe, ahova én is követném, viszont valaki rám szól. - Egy személyes a WC tetovált nyúl! Ne zaklasd a fiatalabbakat!
-Boumgyu azt ajánlom rohadt gyorsan fogd be, mert nem csak egy lila pukli lesz a pofádon. -morgom idegesen.
-Jungkook nem jössz? - Szól ki Taehyung, és amikor meglátja Boumgyu-t, elfintorodik. - Kérlek hagyj már minket békén!
-Azzal mindenkinek jót tennél, ha elhúznál. Kösz. -morgom és bemenve Tae mellé zárom ránk az ajtót. -Nagyon szeretlek. -suttogom és csókba hívom édes ajkait.
-Én is nagyon szeretlek apuci. -Nyom egy puszit a számra, majd leveszi a nadrágját és tangát is. - Nézd meg milyen vízes lett. - Adja a kezembe a textíliát. - Most nem tudom eldönteni, hogy nyelvedből nem e szökőkút jön. - Kuncog majd ördögien lehajol előttem, ezzel is húzva az agyamat.
De ha ő húzza az agyam én is az övét. Csípőjére fogok és ölemet fenekének nyomom. Aztán a wc deszkát lehajtom és rá is ülök.
-Mire készülsz, apuci? - Nyalja meg a száját.
-Gyere ide és megtudod. -gombolom ki a nadrágomat, és farkamat kiszabadítva húzom ölembe Taet, hogy farkamon üljön. -Maradj csendben. -kezdem nyakát csókolgatni és fenekét mozgatni már félig merev tagomon.
-Ha otthon se tudok csendben maradni, akkor szerinted itt képes leszek? - Néz rám szúrosan, és a táskájából elővesz egy tubust. - Tessék. - Adja a kezembe.
-Majd a számba nyögsz. Vagy bekötjük a szád. Melyik? -nyomok az ujjamra síkosítót, majd elkenve kezdem bejáratát simogatni.
-Inkább a szádba nyögök. Mhm. - Kapaszkodik meg a nyakamban, és fülembe kezd óvatosan sóhajtozni.
-Okés baby. -dugom fel óvatosan első ujjamat.
-Apucih! - Rándul meg, hangosan felnyögve, és kezét szájára is tapasztja.
-Jó fiú. Nem kell, hogy bárki is hallja a hangod. -kezdem mozgatni benne ujjamat, majd szépen elkezdem tágítani. Miután három ujjal is kitágítottam előveszek egy síkosítós óvszert és magamra görgetve húzom párat farkamon. -Halkan. -suttogom és benyomom magam szűk és forró lyukába. Istenem olyan jó.
-Ahh Jungkookh. - Emelkedik meg rajtam, remegve, és körmét a hátamba mélyeszti. - Túl mély ahh! - Harapja be a száját, de szegény alig bírja visszafogni a hangját.Enter

Miért pont te? (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now