4.rész

816 30 0
                                    

Taehyung szemszögéből:

A tegnapi nap eseményei igen érdekesek voltak. Sosem gondoltam volna, hogy Jimin valójában félig ember. Bár már értelmet nyert számomra, hogy Jungkook miért beszélt hozzá folyton olyan dolgokat, amiket csak az embereknek mondunk. De talán így van jól. Legalább Yoongi is talált valakit maga mellé, akivel boldog lehet. 

Minjae nagyon meglepett. Nem gondoltam volna, hogy kedvel engem, és aztán, hogy Jungkook megkért, hogy legyek a párja, nem is lehettem volna boldogabb. De miért van olyan érzésem, hogy még lesznek problémáink? Félek. Rettentően. Emlékszem általános iskolából, volt egy nálam három évvel idősebb fiú, aki nagyon tetszett, már szinte szerelmes voltam belé. Ha valaki bántott, akkor ő mindig megvédett. Segített megírni a házikat, játszott velem. De aztán egyszer csak eltűnt. Ez volt az első alkalom, hogy megkedveltem és közel engedtem valakit magamhoz, anyukám halála után. És ő Jungkook volt. Most már tisztán emlékszem. Viszont ő nem, és ez elszomorít.

A tegnapi jól eső szexuális cselekedetünk után, elég intim álmom volt. Ráadásul még reggel is remegtek a lábaim, amit Jungkook is észrevett. 

-Jó reggelt. -Suttogom kómásan ránézve. Az egész testem bizsereg, és remeg. Érzem, hogy tiszta nedves az alsóm, és egy picit áll a férfiasságom. Nem tudom, hogy az álmom, vagy még a tegnapi nap hatása. Nagyon érzékeny vagyok, az tény és való.

-Jó reggelt! Jól vagy baba? -simít végig testemen aggódva.
-Mhm...ne érj hozzám kérlek. -Remegek meg újból. Mi a franc van velem? Ez mind Yoongi hibája. Kellett tele beszélnie az agyamat mindenféle szexuális dolgokkal. -E..elmegyek a mosdóba. -Nézek rá. -Addig gondold ki ma mit csináljunk. -Kelek fel.-Mi a baj kicsim? -húz vissza magára. -Aggódom. -puszil homlokomra.
-T..tényleg semmi, csak kérlek most ne állj ilyen közel. És ne aggódj. -Nyomok egy puszit a szájára, és a fürdőbe sietek. Ahj most mit kéne tennem? Gyorsan lekapom a ruháimat, így már teljesen meztelenül állok a tükör előtt. Férfiasságom az égnek mered, már szinte lüktetve. Ezt nem értem, eddig sosem volt ilyen! Összezárom a combjaimat, hogy múljon el, de nem történik semmi. Ekkor nyílik az ajtó, és Jungkook jön be. -J..jungkook menj ki! -Szólok rá.

-Szóval reggeli merevedés. De most mi a baj? Nekem is van. -ránt vállat és elém állva hív egy szerelmes csókba.

-De nekem eddig ilyen nem volt. -Pirulok el. -Lehet betegek vagyunk. -Kezdek pánikolni.

-Hé nyugi. -neveti el magát. Nincs semmi bajunk. Ez természetes oké? -csókol homlokomra. -Ha olyan álmod volt vagy ha egész éjjel kicsit is erotikusabb pózban aludtál a pároddal akkor ez természetes.
-Oh értem. -Nevetek kínosan. Én ezeket nem tudtam. -Te olyat álmodtál? -Kocogtatom össze ujjaimat.-A feneked a farkamnál volt szóval kicsit erotikus volt a helyzet. Te? -öleli át a derekam.
-É..én azt álmodtam, hogy te az ujjaiddal csináltad nekem, de ki voltam kötve, és egyéb furcsa dolgok. -Hajtom le a fejemet. -Most viszont kérlek ne állj ilyen közel. Le szeretnék nyugodni. -Tolom kicsit el.-Hát ahogy érzed én viszont lezuhanyzom és kiverem, mert nincs kedvem Jimint és Yoongit álló fasszal fogadni. -neveti el magát és levetkőzve áll a zuhany alá amit megenged.
-Ez most célzás akart lenni? -Döntöm oldalra a fejemet. -De ha itt vetkőzöl előttem meg minden, nem fogok tudni lenyugodni. -Kezdek hisztizni.

-Akkor gyere te is. Te is meztelen vagy. -dől a csempének engem nézve csábosan mosolyogva többször is végig mérve.

Beadom a derekamat, és beállva a zuhanytálcára, átölelem. Olyan jó érzés a teste melege, hogy az már bűn. Férfiasságaink egymásnak simulnak, amitől egy jól eső sóhaj szakad fel, ajkaim fogságából. -Jungkook kiverjem neked? -Harapom be a számat. Aztán, ahogy realizálom, hogy mit is mondtam valójában, elvörösödik az arcom.

Miért pont te? (Taekook) -BefejezettTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon