Jungkook szemszögéből:
Esküszöm kinyírom ezt a faszt.
-Nem és békén hagyod a páromat vagy kinyírlak! -morgom idegesen.
-Nem félek tőled, te senkiházi. -Vigyorog, és Taehyung fenekére simít, aki meg is ugrik. -Na gyere gyönyörűm, ígérem úgy ellazítalak, hogy remegni fogsz. -Fog a kezére.
-Nem! Mond meg neki szerelmem. -húzom magamhoz.
-Nem mondok semmit, csak menjünk innen. Már nagyon kívánlak. -Simul hozzám. -Csak a te farkadat szeretem. -Dörgöli hozzám a fenekét.
-Csá nyomorék. -mutatok be a faszfejnek, majd Taevel haza is sietek.
-Kívánlak baby. -morgom amint a szobámba értünk.
-Én is téged mhm. -Csuklik egyet, de kicsivel később mikor már izgalmi állapotba tornáztuk magunkat, bealszik. Ó el is felejtettem, hogy egy csomót ívott. Hm mi lenne ha álmában dugnám meg?
-Baby még így is rohadt vonzó vagy. -bújok mögé szorosan átölelve.
-Mhm ühüm. -Motyogja, majd azt veszem észre, hogy az ölemhez mászik. -Bekaphatom? -Kezdi simogatni az ölemet. Arca piros pozsgás, látszik, hogy az alkohol hatása alatt van. -Jungkook féle kolbászt szeretnék enni majonézzel. -Motyogja.
-Rajta szerelmem. -vetkőzöm le és vissza is fekszem. -Kapd be. -ütögetem finoman a szájához a farkam.
-Olyan finom illata van. -Kezdi szagolgatni, aztán nyalogatni. -Szeretem a nagy kolbászt. -Veszi be a szájába az egészet.
-Mh olyan jóh. Szopjad csak babyh. -túrok tincseibe.
Erre szinte a torkáig enged, jobban ízlelgetve.
-Istenem Taeh. Rohadt jó vagy.
Hirtelen hagyja abba, majd elfekszik az ágyon, és várja, hogy dugjam meg a száját.
-Biztos akarod? -simítok végig arcán ajkaira egy csókot nyomva.
Hevesen bólogat, és a farkamat simogatja.
-Legyen. -mondom majd szájába dugom a farkam és lassan kezdek mozogni. Istenem de jó. És ahogy ajkaival körbe zárja.
Fenekemre teszi a kezét, hogy ösztönözzön a gyorsabb mozgásra.
Végül gyorsan kezdem dugni a száját ,majd pár perc után bele is élvezek.-Jól vagy?
-Igen, nagyon fincsi. -Tisztogatja le, a félre ment élvezetemet. -Még akarok finom tejecskét.
-Kapsz is ha szeretnél csak várj egy kicsit baby. -csapok fenekére lágyan.
-Beleülhetek? - Harapja be a száját.
-Még szép. Imádom a feneked. -nyalom meg a szám.
-Meggondoltam magamat. Ma nem ülök bele. - Nyújtja ki a nyelvét, játékosan.
-Mi? Dehogyisnem bele fogsz ülni. -csapok játékosan fenekére.
-Akkor érd el. - Kezdi húzni az agyamat.
-Oké. -mondom és a farkamra is ültetem óvatosan. -Ah istenemh. -kezdem fenekét masszírozni.
-Hékás ez így nem ér! - Csap a mellkasomra és pattogni kezd.
-De igen. Élvezed is. -cuppanok mellbimbójára amit szívni és nyalogatni kezdek.
-Ahh Jungkookh de jó. Segíts. - Emeli meg a fenekét.
-Segítek is. -emelem meg a fenekét és eszeveszett mozgásba kezdek.
-Ah de jó te szexisten. - Dörzsölgeti a mellbimbóimat, gyorsan mozgatva a fenekét, és hirtelen el is élvez.
-Azt a rohadt. -nyílnak el az ajkaim az izgató látványra és belé is élvezek.
- Ez jó volt. - Száll le rólam, az élvezetem pedig végig folyik a lábán. - Szeretlek, bolond nyuszi. - Csókol meg. - Na gyere zuhanyozni. - Simít végig a farkamon és el is indul.
-Én is téged te szexi tigris. -simítok végig fenekén majd a zuhany alatt rögtön elkezdem kimosni fenekét. -Kijózanodtál?
-Azt hittem be rakod megint. - Kuncog. - De amúgy igen már józan vagyok. - Nyomja ki a fenekét.
-Szereted ha kimosom vagy a farkam kéred? -csókolok a fenekére.
-Nem kell akkor semmi. - Durcizik be.
-Ne csináld ez. Mond mi a baj? Mit szeretnél? -kezdem puszilgatni a fenekét.
-Nyalj egy kicsit kérlek. - Rázza az arcomba a fenekét. - Utána pedig dugj meg jó erősen.
-Azonnal, de az ágyon szóval törülközz meg és feküdj hasra az ágyon. -csapok fenekére.
-Maradjunk itt, kérlek. - Néz rám boci szemekkel.
-Miért? -kérdezem meglepetten.
-Mert azonnal akarlak. Minden percben kívánlak.
-Én is téged. -kapom fel és gyorsan megtörölve dobom az ágyra és rögtön nyalni kezdem
Ahh Jungkookh! - Sikít fel, és fenekét a nyelvemen kezdi mozgatni.
-Rohadt szexi vagy. -csapok fenekére és hevesebben folytatom a nyalást.
-Dugj meg jó erősen, kérlek. - Rázza a fenekét.
-Igenis. -mászok fölé és tövig nyomva magam gyorsan kezdem dugni csinos fenekét.
-Ahh nem bírom. - Sikít fel és rögtön el is élvez. Szerintem még tuti be van rúgva.
-Rohadtul kívánlak. -tépek a hajába és durvábban kezdek mozogni.
-Jungkookh. - Sikít fel, és újra elélvez. Ekkor veszem észre, hogy spriccel a farka.
-Oh de szexi vagy. -húzom hátra a fejét folyamatosan mozogva.
-Jungkookh, nehh! - Sikítozik folyton, a farka pedig remegve spriccel.
-Miért ne? -dörmögök a fülébe mélyre nyomva magam és ott is tartom mélyen fenekében a farkam.
-Ahhh nem bírom, mhm ahhh! - Élvez el, újra és újra.
-Bassza megh. -nyögök és mélyebbre nyomva magam és belé is élvezek minden cseppem kiengedve.
-Lassan terhes leszek, annyi örökítőanyagot juttatsz belém. - Neveti el magát, kicsivel később el is alszik.
-Nem baj az. -húzom ki magam és magamra húzva takarom be magunkat és engem is elnyom az álom. Reggel pedig arra kelek, hogy egyetlen lelkem az arcom cirógatja.
-Jó reggelt Mr. Nagy farkú. - Kuncog a számra csókolva. - Reggeli találva. - Ad a kezembe egy tálcát, de meglepődöm hogy egy kis gyűrűs doboz is van rajta.
-Mi ez? -nézek rá meglepetten.
-Nem tudom miről beszélsz. - Ránt vállat.
-Akkor Kim Taehyung leszel a férjem? -veszem ki a kisebb gyűrűt és a nagyobbat felhúzva az ujjamra tartom felé a kisebbet.
-Igen!!! - Ugrik a nyakamba, és hosszan megcsókol.
-Nagyon szeretlek kincsem. -csókolom meg boldogan ujjára húzva a gyűrűt.
-Én is szeretlek Jungkook. - Bújik közel hozzám.
-Benne vagy még egy menetbe? - Kuncog.
-Még szép. -rántom az ölembe. -De most csak szeretkezzünk. -kezdem lágyan csókolni az ajkait.
-Hm tetszik az ötlet. - Mászik rám és egy hosszú szeretkezésbe vetjük magunkat.
YOU ARE READING
Miért pont te? (Taekook) -Befejezett
Fanfiction"Végül már nem számítottak a családi körülmények, csak annyi, hogy veled lehessek." Jeon Jungkook és Kim Taehyung két fiatal, akik megszokottan élik mindennapjaikat. Jungkooknak nagyon tetszik Taehyung, ezért egy randi keretében elhívja a fiút. Visz...