1.

724 28 12
                                    

-A bre Živojine opet si mi izgrebao zid? Uff šta ću ja sa tobom moj Živko. Mislim da bih trebala da pozovem Janu da dovede Đoleta.
Tog trena kada sam pomenula Đoleta moj Živojin se razveselio. Obožava da se igra sa njom. Ali mislim da je po malo smatra.
Da, da Živojin je muško a Đole je žensko. Moja najbolja prijateljica Jana je u detinjstvu obožavala Klinca i po njemu je njena ženska mačka dobila ime Đole. Jako zrelo sa njene strane. Sada svi misle da je moj mačor peder.
-Hej. Javila sam se prva.
-Ej šta ima?
-Živojinu je dosadno pa mi je izgrebao ceo zid.
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH TO MAJSTORE. Čekala sam par minuta da smiri svoj histeričan smeh.
-Dobro pa jel si gotova sad?
-Ma jesam. Oćeš da dovedem Đoleta?
-Kao da si znala zašto te zovem.
-Dobro dolazim kod tebe za jedno. A onda je zastala na par sekundi kao da bi pogledala na sat. Pa za jedno 30 minuta. Još sam na poslu a moram pokupiti Đoleta iz stana.
-E važi. Da naručim nešto za jelo?
-Uu ako, ajde neke makarone.
-De ti makarone padoše na pamet sad?
-Smaraššš Mila. Oću makarone i tačka. Jao. Odjednom je rekla.
-Šta je bilo? Malo sam uplašeno rekla.
-Jel imaš mačije hrane?
-Imam, zašto? Hoćeš to da jedeš umesto makarona a?
-Ma ne ja nego Đole zaboravila sam da je nahranim. Čula sam kako se lupila po čelu.
-Ajde ja prekidam pa da naručim makarone.
-Ajde, vidimo se.
-Ajde ajde.
Kako sam prekinula sa njom pozvala sam brzu hranu da naručim neke makarone sa sosom bez majčine dušice. Jana mrzi majčinu dušicu.
Spremila sam kesice sa hranom za ove naše ludake.
I onda sam se setila jednog horora.
-PA JA NISAM PREGLEDALA TESTOVE AU! TO TI JE MOJA MILA. OĆEŠ DA BUDEŠ NASTAVNICA SRPSKOG JEZIKA PA OĆEŠ DA BUDEŠ I ZAPELA SI KO VO U KUPUS. OKEJ NE IDE TO TAKO. Okej smiri se. Moram da zamolim Janu da mi pomogne. Ali njena pomoć mi je da svi dobiju 2 na testu. Jao.
Uzela sam testove iz aktovke i počela da ocenjujem. Ovako. Prvo ću ih sve ogledati da li je tačno ili ne tačno a onda ću davati ocene.
20 minuta kasnije nisam uradila ni jednu trećinu i evo hrana je došla.
-Zdravo, izvolite novac i hvala vam . Rekla sam onim dostavljaču.
Nisam onu makarona prebacila u tanjire. Jednostavno ne ide. Ovako je lepše podseća me na detinjstvo. I na to da je Jana obožavala makarone.
A onda je odjednom kao furija Jana ušla u moj stan. Brzo je spustila Đoleta i uzela makarone. Počela je halapljivo da ih jede.
-Zdravo i tebi Jano.
-Aha aha. Rekla je punih usta. Čula sam Đoleta kako cvili. Verovatno je jako gladna.
Uzela sam onu mačiju hranu i stavila im da jedu.
-Jel se sećaš 8. razreda i kada si za malo bila izbačena iz škole? Pitala sam je.
-Ne, šta sam beše tad napravila. Pita me ozbiljno.
-Šta nisi hahahaha. Jel se sećaš Lune Đogani?
-AU ONA MALA KURVICA KO SE NJE NE SEĆA.
-Aha predajem njenom detetu sad hahahaha.
-JAO ne lažiii. Preselila se znači u Beograd. Njoj treba jedna plastična hirurgija definitivno a i neka operacija mozga ja ću to sve da sredim. Rekla je ozbiljno.
Luna Đogani je samo nadimak na jednu devojku iz osnovne. Pravo ime joj je Anastasija i niko je nije voleo. Okrivila je Janu da ju je terala da jede makarone sa poda. I Jana je tada za malo bila izbačena iz škole. Sreća pa nije..
-Jel si ti to zaboravila testove da pregledaš? Jana me je upitala opasno tiho. Jaoo evo kreće. Jel mogu da ti pomognem molim teee.
-Naravno da moraš da mi pomogneš.
Objasnila sam joj da će samo pregledati testove i da ću ja davati ocene.
-Dobro ajde kako smaraš. Sledeći put ja dajem ocene.
-Ne mogu da ti kažem ne.
I tako smo celo veče provele pregledavajući testove.
Živojin i Đole su šmugnuli negde. Verovatno prave mačiće.

_______
Evo dela nešto ranije, moram da učim za sutrašnji dan, pa da ne zaboravim.
Uživajte 😘❤️

Ljubav na poslednji pogled   Where stories live. Discover now