5.

603 24 3
                                    

-Da mama, dobro sam. Ne znam zašto toliko brineš. Uvek je bila tako naporna.
-Znaš mogla bi da svratiš nekada. Bila si u Novom Sadu na ekskurziji a nisi mogla staru majku da posetiš. Evo je počinje.
-Mama nisi stara imaš skoro 50 godina.
-Jesam, stara sam. Želim unuke, želim da me zovu bako.
-I ja želim da imam para ko Kardašijani pa evo, živim sa Živkom.
-Jebala te ta mačka više. Na decu da trošiš novac i hranu da im kupuješ ti kupuješ toj vreći punoj buva. Ljuti se sad.
-Mama, pripazi na rečnik. Drugo Živojin nije vreća buva, i treće oko dece. Nisam našla pogodnog partnera sa kojim želim da imam decu. Znaš i sama koliko mi je to bitno.
-Znam dušo, izvini. Ponekad sam naporna. Ali znaš da jako želim unuke, još si mi ti ćerka jedinica.
-U redu je mama. Znam da želiš unuke, ali moraćeš da sačekaš još malo. Bar dok ne nađem pravog.
-Slušaj me Mila, mislim da je pravi trenutak da te spojim sa jednim mladićem.
-Da li si ti to meni ugovorila sastanak na slepo?
-Ako hoćeš tako da ga zoveš onda ga zovi.
-Mamaaa.
-Mladić je lep. Mogu ti reći i zgodan i nadaj se plodan. Nećeš ceo život biti u mogućnost da mi rodiš unuče.
-Odakle ga poznaješ?
-A pre jedno tri dana mi je pomogao sa nekim namirnicama.
-Ček ti hoćeš da me udaš za nekog stranca? Kog ni ti ne znaš?
-Tako je. Bila je mrtva ozbiljna.
-Mama meni je dosta. Drago mi je da smo se čule. Ali od tog „sastanka“ nema ništa. Čujemo se. Ćao
Nisam sačekala ni da mi kaže nešto. Samo sam prekinula. Nemam ja puno godina, imam 29, nigde mi plodnost ne žuri. Okej shvatam da želi da ima unuke. Ali ne mogu to sad da joj priuštim. Još je rano.

Danas je bila subota i planiram ceo dan da provedem gledajući serije i čitajući. Treba mi odmor.

Veče.
-De si ribo. Čujem Janin šapat na uhu.
-AAAAA. Prepala si me budalo jedna.
Tada sam je bolje zagledala. Obukla je crnu usku kratku haljinu. Skoro joj dupe sipalo Bože me prosti.
-Gde ideš?
-Zaboravila si. Zvučala je uvređeno.
-Na šta?
-Obećala si mi da ćemo ići jedne subote u klub. Ovo je ta subota.
-A da. Ne mogu.
-Zašto?
Šta da slažem, šta da slažem??
-Imam menstruaciju. Lupila sam prvo što mi je palo na pamet.
-A ne, danas su ti plodni dani. Dogovorile smo se i ideš da se spremiš, donela sam ti haljinu.
Zatim mi je dobacila usku belu haljinu koja mislim da je bila još kraća od njene.
-A daj, Jano..
-Ćuti i oblači se. Vidiš da je 20h.
-Dobro, pobedila si. Idem da se sredim.
30 minuta kasnije nalazimo se u klubu i ni manje ni više već u najluksuznijem klubu u Beogradu. Helij. Iskreno ime je grozno. Ali je bat lepo unutra.
-Ja pijem večeras samo sok. Rekla je Jana mrtva ozbiljna.
-Molim? Pa zašto si me dovela ako nećeš da se olešiš alkoholom?
-Dovela sam te da se ti olešiš. Ja moram sutra na posao, hitna operacija.
-Ajde ne laži.
-Đoleta mi.
-Našla si u koga da se kuneš. Ajde ja idem da pijem. Moram nešto da zaboravim.
-Ajde, ja te čuvam.
-Ako se nešto desi ide na tvoju dušu, da znaš Jano.
-Dogovoreno.
I u tom trenu sam popila jednu tekilu. Prijala mi je kao budali šamar.
Posle 4 čaše ja sam nestala u izmaglica alkohola.
Jutro

Budim se da velikom migrenom. Probudio me je moj alarm. Pokušavam da ga ugasim, ali umesto da opipam moj telefon ja opipavam nešto glatko i toplo. I to nešto se pomera na dole i na gore.
-Je l’ ćeš ugasiti taj telefon više. Pokušavam da spavam.
A onda sam samo počela da vrištim.

________
Evooo jednog dela

Ljubav na poslednji pogled   Where stories live. Discover now