-Tata?
Nije obraćao pažnju na mene već je pojurio ka Marku.
-Ej druže, da li si dobro?
-Da jesam, znaš opet se desilo.
-Izvini što nisam došao odmah. Trener mi nije dozvolio da izađem ranije sa treninga. Rekao mu je nežno.
-Da nije bilo nastavnice Mile ja ne bih uspeo da dođem do bolnice.
A onda kao da je tek sad osetio moje prisustvo. Petar se polako okreće i gleda me zaprepašćeno.
-Marko sada je najbitnije da si ti dobro. Blago sam mu se nasmejala.
-Gospođice Mila, da li možemo na čas da izađemo napolje? Upitao je Petar.
Samo sam klimnula glavom i izašla sam pre njega. Zatvorio je vrata i našli smo se u hodniku.
-Šta ćeš ti u Novom Sadu? Upitao je, iznenađujuće normalnim tonom.
-Preselila sam se pre mesec dana.
-Zašto? Nervira me njegovo zapitkivanje.
-Verica je doživela saobraćaju nesreću.
-Kako je?
-Iskreno ne znam, 5 metra je ispod zemlje.
-Mila, tako mi je žao..
-U redu, nauči čovek da živi sa tim. Ali nikada ne zaboravi.
-Hvala ti što si bila pored Marka. Počeo je.
-On je samo dečak koji je trebao pomoć, učinila bih to za svakog.
-Zato te i volim. Prošaputao je nešto i nisam ga čula.
-Šta si rekao?
-Rekao sam još jedno hvala.
-Aha. Izvini što zabadam nos. Ali neki od učenika su rekli da su mu ti staratelj. Je l to istina?
-Da, jeste. Poznavao sam njegove roditelje pre nego su umrli. Bili su na onom brodu na Dunavu što se pre 3 godine uništio sam od sebe. Radili su kao posada na brodu. A on je bio sa njegovom prababom. Ali ona je umrla malo posle pogibije njegovih roditelja.
-Jadničak. Ponekad se pitam zašto deca moraju da ispaštaju na kraju.
-Da, ima i jednu jako čudnu, aj kažem, verziju epilepsije.
Kada je završio nisam znala šta da kažem, sem.
-Vreme je da krenem. Imam nastavu još dva časa. A čas treba da mi počne za 30 minuta. Pozdravi Marka i reci mu da odmara.
-U redu. Vidimo se. Vidimo se? Nešto je zaigrao u mom stomaku na njegove reči. Sramežljivo sam mu odgovorila.
-Vidimo se.Posle škole
Ušla sam u kuću, i dalje se osećam tmurno i prazno svaki put kad uđem u nju. Majčine stvari sam odnela u crveni krst, nemam snage da ih nosim.
Jana je dolazila pre nedelju dana, ove nedelje je imala dosta posla. Đole redovno dolazi sa njom i sve vreme provodi da Živojinom.
Uzela sam laptop i pustila neku seriju. Dok sam je gledala zaspala sam.________
Evo jedan hahaha
YOU ARE READING
Ljubav na poslednji pogled
Romance-Izabrala bih te, opet i opet i opet. -Čak i kad ne bih bio ovako lep? Upitao je ozbiljno. -Ni sad nisi nešto lep, ali bih te izabrala. -Hej, vređaš me. -Ne mogu da te uvredim nikako, velikoglavi. Petar je košarkaš sa velikom slavom, voli sve što vo...