4.

634 28 26
                                    

Hitna pomoć je stigla i stavili su onog igrača u vozilo. Jana je otišla sa njima jer kako kaže treba im stručna pomoć.
Petar me je sve vreme posmatrao. Ali nisam mu dala do znanja da primećujem to.
-Deco, gde ste?
-Tu smo nastavnice. Rekao je Kristijan.
-Okej vreme je da krenemo u hotel. Pošto je utakmica već otkazana.
-Nastavnice... Počeo je Miloš.
-Molim? Okrenula sam se prema njemu.
-Zašto Vas Petar Stojković sve vreme odmerava? Upitao je ukočeno.
-Ne znam Miloše. Hoćeš da ga pitamo?
-Neeee. Sramota.
-Ma šta sramota, išao je sa mnom u osnovnu školu.
Pogledali su me puni radosti.
-Hej Petre jel hoćeš da se slika sa njima.
Petar me je pogledao malo začuđeno ali je klimnuo glavom.
-Dajte mi telefone sve ću vas slikati.
Prvo sam krenula jednog po jednog i na kraju sve zajedno.
-Razredna zašto se i vi ne slikate.
-Tako je razredna zašto se ne slikate i vi sa mnom. Rekao je Petar sa onim njegovim osmehom.
-Mislim da nemamo vremena za to deco. Vreme je da se vratimo u hotel. A i moram da pozovem doktorku Janu. Već je prošlo pola sata.
-Drugi put onda. Namignuo mi je Petar i otišao je.
Dok smo hodali ka hotelu dečaci nisu prestali da pričaju o Petru. Izgleda ga baš obožavaju.
-Hej Jano, jel sve uredu? Napokon se javila posle 4 propušteno poziva.
-Da, da jeste. Jadničak, ne sme više da se bavi košarkom. Kako je prošlo sa Petrom.
-Pa nikako, deca su htela da se slikaju i jednostavno sam im dozvolila to.
-Pa dobro.
-Kad dolaziš?
-Za 15 minuta, očekujem toplu kupku u onom đakuziju. Da znaš.
-Naravno, evo trčim da ti sredim kupku.
-Molim teeeee. Počela je da preklinjem na telefonu.
-Dobro samo dobro nemoj da se blamiraš sad.
-Ajde ćao.
-Ćao.
U roku od 5 minuta sam joj sredila kupatilo. A ja sam otišla do restorana na večeru.
-Najbolja si. Poslala mi je poruku.
Kada sam se vratila u sobu Jana je u najveće spavala. Ali naravno da se nije pokrila pa sam kao neka majka došla i prekrila je.
3 dana kasnije.
-Nije bila loša ova ekskurzija. Rekla je Jana.
-Baš je bila lepa. Pogled sa Petrovaradina je najlepši, definitivno.
-Kako je bilo tek deci koja nisu kao nas dve odrasla u Novom Sadu.
-Oduševili su se. Rekla sam.
Predali samo decu roditeljima i krenule ka mom stanu.
Uzele smo Đoleta i Živojina.
-Jel se meni to čini ili su oni postali mnogo bliski? Ustanovila je Jana posle jedno pola sata.
-E i meni nešto postaju sumnjivi.
A onda se na TV  pojavio Petar i nekom plavušom.
Narator je počeo.
-Petar Stojković je ponovo viđen u društvu mlade devojke. Najomiljeniji srpski neženja je ovog puta izašao sa poznatom manekenkom Ivanom Jovanović. Možda od ove veze bude nešto ali do sledećeg viđenja nećemo znati.
-Postao je baš neki frajer. Rekla je Jana.
-Mislim da je ostao isti po ponašanju.
-Ma neće da te jebe ponašanje nego izgled. Rekla je Jana.
-JANO.
-Šta Jano? Svi smo znali da izađu vas ima nečega. Čak i on.
-Svi sem mene očigledno.
-Pa očigledno. Nisi dovoljno obraćala pažnju.
-Zato što je Vojnik bio previše zao prema meni, a Petar ga je pratio uz stopu.
-Pa dobro šta ćeš. Promenio se. Jel si videla kako te je samo gledao kada si rekla svoje ime. On je bio zaljubljen u tebe Mila!
-Možda si u pravu. A možda i nisi. Kako vidimo on ima već neku Ivanu i neka ga sa njom.
-Možda imaš pravo. Ali to ne znači ne da ne možeš da nađeš nekog! Premorila me je Jana.
-Dobro, dobro. Kada uzmem godišnji ići ćemo kod naših u posetu pa na more. Samo ti i ja. I tamo ću naći nekog ajde.
-Naravno da hoćeš. Ja ću do tada imati Mihajla.
-Tako je.
Celo veče smo sedele zajedno i gledale neki film i jele kokice.
Sada jedva čekam godišnji.

__________
Nadam se da ste uživale u delu 🥰
Pošto sajam knjiga završava kod nekih za 5 kod nekih za 6 dana, pitala sam se da li ste nešto naručivale? Ili kupile u knjižarama.
Ja sam naručila u petak tri knjige
"Podli Kralja" nastavak Oholog Princa, topla preporuka
"Drčna" odgledala sam film rađen po knjizi i jednostavno sam se zaljubila u njega. Film se zove Moxie.
"Sa nama se završava" knjigu sam videla na booktoku i mnogi su je hvalili. A i ja trebam mali predah od fantastike 😂

Ako niste još kupovale ništa, da vam preporučim nešto.
"Trilogija pobednika" Mari Rutkoski, definitivno cela trilogija ni je favorit za ovu godinu. Izdavaštvo je Vulkan. 🥰
E pa dosta od mene, da čujem malo vas 😉






Ljubav na poslednji pogled   Where stories live. Discover now