Prošlo je tri meseca od kad je otišao. Nije se javljao, nije poslao ni poruku da pita koji je pol beba. Nekim danima je bolno, a nekim danima je podnošljivo.
Novac mi ne treba, imam veliku ušteđevinu. Tako da je to najmanji problem.
Trenutno sam kod Jane u Beogradu. Sedimo u kuhinji i čavrljamo o nebitnim temama.
-Je l imaš neke krastavčiće?
-Kao da sam znala da ih kupim juče. Evo izvoli. Pružila mi je teglu.
-Hvala ti. Navalila sam jako halapljivo na njih.
-Kako je naša mala bebica. Za nju sve mora da se ima. Počela je Jana.
-Dobro je, pre tri dana sam bila na kontrolu. Lepo se razvija i doktor je jako zadovoljan.
-Pa to je divno za čuti. Bar nema onih mučnina kao sa početka, možeš da uživaš.
-Da, jako sam srećna zbog toga.
-Nešto sam planirala, da li želiš da idemo na more?
-Kao da si znala da želim. Leto je, savršeno vreme da odmor.
-E sjajno onda, nema bolje. Idemo za tri dana.Tri dana kasnije u hotelu.
Gledam u novinski članak i ne verujem, na njemu se nalazimo Petar i ja. Kako su nas videli prokleti novinari?
-Uf. Šta ću sad?
-Pa ništa, nastavićeš da živiš kao i do sad. Teši me Jana, nekako.
-Ali zašto nisu objavili ovo u trenutku kada se sve iz dešavalo?
-Verovatno su čuvali za kad nemaju šta da objavljuju. I sama znaš kakav je Petar, da imaju materijala.
-Da, imaš pravo.
Odlučile smo da odemo danas na plažu, na sunčanje.
-Je l si ponela kremu za sunčanje?
-Jesam, jesam.
-Je l krećemo?
-Krećemo. Na lov na macane.
-Hej, ćuti, imaš Đorđa.
-Da, imam ga...
-Je l sve u najboljem redu? Zašto se tako ponašaš?
-Ovaj, ne znam, nekako ne osećam se kao na početku ove turbulentne veze.
-Ha, priznaješ da je sve bilo previše brzo. Vidiš da sam ja u pravu.
-Da, da uvek si u pravu. A sad, vidi kako ti se prelepo vidi stomak. Pokazala je rukom na moj jako vidljivi stomak.
-Da, jedva čekam da odemo na plažu i da se malo i beba osunča.
Na plaži smo, i ima oko 30 ljudi. Nije tolika gužva, taman da uživam malo.
Posle 2 sata sunčanja odlučile smo da kupimo neki sladoled.
-Dobar dan, gospođice, izvolite vaš sladoled. Došao je konobar i doneo nam sladolede.
-Hvala. Zahvalile smo se istovremeno. I konobar je otišao.
-Mogla bih da uživam ovako ceo dan. Izjavila sam.
-Takođe. Nego Mila, je l si primetila onog mladića dole bliže vodi? Upita Jana.
-Ne nisam, kog?
-E onaj dole u crnim kupaćim gaćama.
-Onaj lep, mišićav?
-E baš taj, ne skida pogled sa tebe već 10 minuta.
-Uf, kad bi znao da sam trudna, skrenuo bi pogled istog trena.
Kao da je primetio pogled na sebi dečko je krenuo ka nama.
-Zdravo, lepe dame. Prvo je poljubio Janinu ruku. Okej... A zatim i moju. Mada je njegove usne malo više zadržao na njoj.
-Zdravo. Pozdravile smo ga.
-Zašto sedite, same? Ako smem da pitam.
-Uživamo na odmoru. Rekla je Jana.
-Da li bi želele kasnije sa mnom u šetnju?
-Možda, što da ne. Je l se slažeš Mila? Pitala me je Jana.
-Mila, tako lepo ime. Slaže se uz ovako milu devojku.
-Ovaj, nemojte previše da mi laskate, raznežiću se. Prijala bi mi šetnja, a i bebi. Zatim sam spustila ruku na stomak.
-Ovaj, ja bih morao da krenem. Upravo sam dobio poziv od svoje devojke. Ćao. A zatim je pobegao bez glavom bez obzira.
Jana i ja smo počele histerično da se smejemo.
-Vidiš da beže.
-To je bolje za tebe, hahaahahahha. Rekla je Jana gušeći se od smeha.Tri dana kasnije
-Ja ne verujem, vidi ovaj naslov.
-Petrova novo stara ljubavnica trudna, i kriju. Da li će Petar otkriti pol deteta? Ili će nastaviti da izlazi sa manekenkama u L.A. Još skandaloznije pitanje je, da li je dete njegovo? Pročitala je Jana.
U trenutku se moje raspoloženje promenilo.
-Mila... Počela je Jana.
-Molim? Šta se dešava?
-Ovo je slika pre tri dana. Otela sam joj tablet iz ruku i počela da čitam.
-Još ne znamo ime ove mlade devojke, ali već znamo da hvata muškarce samo na visokoj nozi. Tačnije sportiste. Pre par dana naši novinari su je uhvatili da flertuje sa poznatim fudbalerom Herezom. Nisam mogla dalje da čitam.
-Ovo nije humano. Šta sam im zgrešila?______
Upravo sam shvatila da je ostalo još 5 dela do kraja. Malo sam ubrzala radnju hahahahah. Pa ću najverovatnije večeras da vidim sa Janom da objavim sve večeras
BINABASA MO ANG
Ljubav na poslednji pogled
Romance-Izabrala bih te, opet i opet i opet. -Čak i kad ne bih bio ovako lep? Upitao je ozbiljno. -Ni sad nisi nešto lep, ali bih te izabrala. -Hej, vređaš me. -Ne mogu da te uvredim nikako, velikoglavi. Petar je košarkaš sa velikom slavom, voli sve što vo...