2.

697 27 21
                                    

Novi dan, za nekog nove pobede a za nekog novi porazi. Generalno za odeljenje 8-3 samo porazi.
Pre nego sam ušla u učionicu čula sam dernjavu. Ova deca su nemoguća.
Tog trena kada sam otvorila vrata i jednom zakoračila u učionicu čula sam dovik jednog učenika.
-Evo je debeloguza.  I svi su se nasmejali. MOLIM? Au danas će leteti jedinice ko vrata.
-Dobar dan deco. Rekla sam hladno.
-Dobar dan, nastavnice. Niko nije ustao. Pa neće ići vala tako.
Odjednom sam stala na sred učionice. Neću sesti dok svi ne ustanu.
-Rekla sam dobar dan. Ponovila sam opet.
-... Niko nije progovorio ni reč. Tako ćemo a? Nastavila sam ka svojoj katedri i sela na svoju stolicu.
Zapisala sam čas i izvadila papire tačnije testove 8-3.
-Šta da vam kažem deco, jako ste loše vaspi.. uradili testove. Gle lapsusa haha.
-Od vas 30 učenika samo je jedna pozitivna i to petica.
I evo ga počeli su da gunđaju. Sad ćete vi videti svoga Boga.
-Tišina. Povisila sam ton.
-Draška Mitrović dođi po svoj test. Lepo si uradila sve si tačno prepisala sa telefona, nema šta. Pogledala sam je u oči.
Prebledela je. Nemoj samo da se onesvestiš, molim te.
-Ček zar si stvarno mislila da neću da te primetim kako prepisuješ? Pa bože Draška. Dobila si 5 ali pored te petice ću upisati i tri 1. Pa ti gledaj kako ćeš da popraviš. Idi na mesto.
-Ali nastavnice, neću biti 5.00 onda. Počela je da cvili. Nešto što najviše mrzim je to kada neko dete plače.
-Trebala si da razmišljaš o tome pre nego si uključila telefon na mom času i pre nego si počela da prepisuješ.
A onda sam svima izdelila jedinice. Po malo sam osećala grizu savest zbog Draške te kada je zvonilo zamolila sam je da ostane na jedan minut.
-Draška možeš li da ostaneš na jedan minut samo.
-Da nastavnice, mogu. Polako se približila meni.
- Pošto je 99,99% ovog odeljenja dobilo negativnu ocenu ja moram da ponovim test. Dajem ti još jednu šansu da uradiš. Ali ako te uhvatim da opet varaš. Dobićeš četiri jedinice i ni jednu pozitivnu ocenu. Zapretila sam joj prstom.
-Hvala vam nastavnice, mnogo vam hvala. A onda je izašla iz učionice.
Pošto mi je ovo bio poslednji čas ovog dana odlučila sam da odem u stan. Jako sam umorna a i Živojina neko mora nahraniti.
Ušla sam u auto i uputila se ka stanu. A onda sam čula svoj telefon. Jana me zove. Uključila sam spiker zato što nikada ne držim telefon u ruci dok vozim
-Hej Jano, šta ima?
-Našla sam ga. Rekla je zvanično.
-Kog si našla?
-Mog Marka.
-Kog Marka, Jano.
-Mog Marka iz Uvod u Anatomiju serije bre.
-Aha znam lika.
-Radi kao plastični hirurg. Želim da imam dece sa njim.
-Dobro bre Jano, nisi ni upoznala čoveka a ti želiš decu sa njim.
-Pa... Odugovlačila je
-Nemoj da mi kažeš. Jao nemoj da mi kažeš.
-Da. Rekla je ozbiljno.
-KAD SI PRE USPELA DA SPAVAŠ SA NJIM ALO DEVOJKO?
-Pa sinoć sam se malo napila i srela ga u klubu. Odvela sam ga kući i ovaj tu smo se malo igrali.
-Jao bljak ne želim da slušam o tvom seksualnom životu. Odvratno.
-Pa ti što ga nemaš ne znači da ga ni ja nemam. Hvala lepo, gde sam stala sad ne mogu da se setim.
-Kod seksa sa Markom. Podsetila sam je.
-E da tako je. I sad kada sam ustala on je ležao pored mene. Probudio ga je neki alarm, znaš malo sam piljila u njega i malo se uplašio.
-Šta sam ti rekla za to zurenje u druge?
-Ma dobro to nije važno. Da se vratim na priču. On se obukao i rekao da mora na posao. I ja ga jutros vidim u bolnici. Ja sam zaljubljena.
-Vaša priča me jako podseća na Dereka i Meredit.
-Daaa samo što ćemo, mi usvojiti 4 deteta. Znaš koliko se plašim porođaja hahahahha.
-Znam 1000x si mi rekla. Inače došla sam kući moram da idem.
-Okej idi, idi. A ja idem u lov na macana. Javljam ti se kasnije.
-Važi, ćao. I srećno.
A onda je prekinula poziv.

______
Evo još samo jedan deo...
Imam neku potrebu da je objavim odjednom. Ali neću hahaha

Ljubav na poslednji pogled   Donde viven las historias. Descúbrelo ahora