FelixSeungmin beni Minho'ya götürmek için almaya geldiğinde birazda olsa gergindim ve çok üzgündüm.
Birkaç gün sonra Avustralya'ya dönüyordum ve buradaki herkesi özleyecektim.
Avustralya'da ne kadar eğlenceli bi ortamım olsa da kimse buradakilerin yerini tutmuyordu.
Eve geldiğimde Minho hemen yanıma gelip sıkıca sarılmıştı. Beni mutfağa doğru çekerken olabildiğince kısık sesle konuştu.
"Bu gün Chan'da gelecek ama senin için sıkıntı olmaz değil mi?"
Hayır anlamında kafamı salladım. Aslında yalan söylüyordum, Chan'ın suratını bile görmek istemiyorum.•
Taş ve ak
Changbin
Ee plan ne ?Minho
Ne planı?Changbin
Lan tamam çocuk geldi eve de Chan'la nasıl konuşacaklar?Minho
Onu da koca kafalı Chan düşünsün amına koyayım bize ne?Chan
Ne konuşuyorsunuz lan telefon ötüyor bırt bırt?Changbin
Oku amk.Chan
Amk Minho'su.
Çocuk yüzüme bakmıyor.
Ben nasıl konuşacağım?Minho
Kavga ederken bana mı sordun tassak kafalı?Chan
Ya ne alaka şimdi?Minho
Üf tamam ya.
Ben şimdi Felix'e diyeceğim ki
"Ben yeni kıyafetler aldım gel sana göstereyim."
Odaya çıkartacağım, sonra Changbin davarı sen gelip beni çağıracaksın.
Birkaç dakika sonra Chan sen yukarı çıkacaksın.
Ben zaten sana yazarım çık yukarı diye.
Anladın mı beyinsiz?Chan
Büyüklerinle düzgün konuş.Minho
Ne büyüğü lan.Chan
Kes.Changbin
Hadi yapalım.Minho
Sende amk.
bu kadar da kaostan beslenilmez aq.Changbin
Beslenilir💅🏽💅🏽•
"Felix!"
Bahçede Seungmin, Jisung ve Changbin oturup sohbet ederken Minho beni çağırmıştı. Ayağı kalkıp onun yanına ilerlerken heyecanla yerinde zıplıyordu.
"Ya ben bir sürü kıyafet aldım. Bu ayın sonu Seonghwa'yla yıl dönümümüz. Hazır sen buradayken kıyafet seçelim mi bana? Tabi diğerleriyle önemli bir şey konuşuyorsan sonra halledelim.""Saçmalama Minho, hadi gel seçelim sana kıyafet."
Beraber odaya çıkıp gardıropun önüne geçmişti.
"Bak ilk baş bunu al..."
Changbin'in odaya lap diye girmesiyle yerimizden sıçramıştık.
"Ne korkutuyorsun lan gevşek?"
Minho ve Changbin hep böylelerdi...
"Kes lan kaşar. Hyunjin seni çağırıyor amına koyayım kulağın da mı yok yüz saattir ismini zikretti çocuk."
"Üf kes geliyorum şimdi."Kıyafetleri yatağa doğru atmıştı.
"Sen içerisinden bak, ben şu kancık Hyunjin'e bakıp geliyorum."
"Tamam"
O odadan çıkarken bende yatağın üzerindeki kıyafetlere bakıyordum. Minhonun kıyafet zevki gerçekten çok güzeldi.
Elime geçen kadife lacivert üstü alıp baktım. Gerçekten mükemmel görünüyordu ve ona çok yakışırdı. Onu farklı bir yere koymak için ilerlerken kapı açılmıştı.
"Minho ben bunu çok beğendim nerden ald..."