Neredeyse kış sonuydu. Bahar her an gelebilirdi yine de her iki şekilde de hava soğuktu ama Minho'nun etrafını kanepede yanına bastıran bir vücudun sıcaklığı ve şefkati sarmıştı.
Jisung, Minho'nun göğsünde uyukluyordu, her zamanki gibi sevimli görünüyordu. Dudakları hafifçe aralanmıştı ve eli büyük olanın karnının üstünde yumruk haline gelmişti. Minho'nun alnını öpme dürtüsüne karşı koyamayacağı kadar sevimliydi ve Jisung yukarı bakarken kirpikleri yavaşça elmacık kemiklerine sürtüyordu.
Minho "Özür dilerim" diye kekeledi. Yanakları ve kulakları kızarmıştı.
Jisung tembelce sırıttı ve büyük olanının göğsünü kemirerek küçük bir öpücük kondurdu.
"Endişelenme, Caramelito" Jisung'un sesi tizdi ve Minho'nun göğsüne bastırdığı için boğuktu. "O kadar bitkinim ki bir daha egzersiz yapacağımı sanmıyorum" Minho güldü.
"Tekrar yapmaya alışmalısın, sadece bu kadar" küçük eller Jisung'un saçlarını okşadı. "Sana bir masaj seansı verebilirim."
"Bunu yaparsan seni daha çok seveceğim." Jisung gözlerini Minho'ya sabitledi ve somurttu.
Jisung'un alnını tekrar öperken "Sanki hiç yapmamışım gibi söylüyorsun. Haydi yatalım" dedi.
Jisung inlemelerle kanepeden kalktı, yüzü acı çektiğini resmen bağırıyordu. Minho ise poposunu okşayarak erkek arkadaşının ifadesine güldü.
Yatak odalarına girdiklerinde, -Jisung'un uyuduğu oda, Minho'nun yatak odasını paylaşmaya karar verdiklerinden beri kimse tarafından kullanılmamıştı-; Jisung, kendisine bir kapüşonlu ve eşofman çıkardı - aslında onlar Minho'nundu. -
Jisung büyük yatakta yüzüstü yattı, sırtı tamamen göz önündeydi ve birkaç gün öncesine ait bazı aşk ısırıkları ve küçük hilaller vardı. Minho, aylar önce aldığı küçük losyonu aldıktan sonra yanına uzandı.
" Lanet olsun" Jisung, Minho avuçlarını kürek kemiklerine bastırdığında inledi. Minho hafifçe kıkırdadı.
"Vücudunu gevşet, bebeğim".
Minho'nun elleri doğal olarak küçüktü ama Jisung'un sırtının üstünde daha da küçük görünüyordu - yine de Jisung'un vücudunun en küçük parçası olan beline yerleştirildiği an hariç-. Jisung bedenini çabucak rahatlattı ama Minho'nun vücudunun acıyan bir yerine her dokunuşunda inlemeler ağzından gelmeye devam etti.
Büyük olan, temkinli, yumuşak ama aynı zamanda sert olduğundan emin oldu. Jisung'un boynuna, sırtına, kalçalarına ve daha fazlasına dokundu. Jisung küfür edip bir daha çalışmayacağına dair söz verdiğinde dudaklarından kıkırdamalar kaçtı.
" Nasıl hissediyorsun ? " Minho fısıltı gibi çıkan sesiyle sordu.
"Dürüst olmak gerekirse daha iyiyim." dedi Jisung.
Minho cevaba gülümsedi ve Jisung'un yanağını öpmek için eğildi, teninde yumuşak dudakları hissettiğinde genç olanın yüzünde oluşan gülümsemeyi dudaklarında hissetti.
"Biliyor musun? Ağrım olmasaydı beni bu pozisyonda becermeni isterdim." dedi Jisung ve Minho yüksek sesle güldü.
Minho "Şu an gerçekten becerilebilecek bir durumda görünüyorsun ama bunu başka bir gün de yapabiliriz" dedi ve Jisung'un kalçalarına masaj yaparak iç çamaşırının üzerinden kalçasını sıktı.
Genç, "Onunla bir şey yapmayacaksan popoma dokunma" diye şikayet etti.
Minho tekrar güldü, ellerini doğru yerlere bastırmaya ve ara sıra genç olanın vücudunu öpmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a fire and i'll keep your brittle heart warm / Minsung
FanfictionUzun zamandır arkadaş olan Minho ve Jisung bazı nedenlerden dolayı 2 yıl boyunca birbirinden ayrı kalmıştı. Bu 2 yılda Minho duygularını saklamayı başarmıştı ancak Jisung evine kalmaya gelip de kalp şeklindeki gülüşüyle ona baktığında, Minho duygula...