Bir gün önceden ayarlamış oldukları için sabah erkenden kediler ve radyo eşliğinde hafif bir şarkı çalarak kahvaltı yapmak için uyandılar, sonra göle gideceklerdi. Minho daha iyi bir şey isteyemeyeceğini hissetti. Jisung'un yanında uyanıp, birlikte kahvaltılarını hazırlayıp yemek yerken, ikisi arasında küçük bir sohbet kuruluyordu.
Sonra birbiri ile eşleşen kazakları giydiler - bu Jisung'un fikriydi - ve kapaklı plastik bir kabın içinde sandviçler, portakal suyu ve işe yaramaz bir battaniyeyi de almışlardı.
Jisung, gitarını ve Minho da son zamanlarda okuduğu kitabı almayı seçti. Sonunda kedilerle vedalaşıp kulübeyi kilitledikten sonra küçük parmaklarını birbirine bağlayıp göle doğru yola koyuldular.
Evlerinden o kadar uzakta değildi ama şehre olan on beş dakikalık yürüyüşten daha fazla zaman almıştı bu yüzden üniversiteden arkadaşları hakkında biraz sohbet ederek kendilerini meşgul ettiler.
Jisung, "Seungmin birkaç gün önce bana bir mesaj gönderdi, nasıl olduğumu merak ediyordu ve ona birlikte olduğumuzu söyledim" dedi. "Bir araya gelmemiz onu hiç şaşırtmadı, ancak ona yakın bir zamanda birlikte olduğumuzu söylediğimde çok şaşırdı. 'Nasıl oluyor da biz üniversitedeyken değil de şimdi birliktesiniz? Hep arka taraflarda seviştiğinizi düşünüyordum' Eski arkadaşının sesini taklit etti ve görünüşe göre bu konuda çok iyiydi.
"Onunla konuşmak güzeldi. Bana yeni bir film üzerinde çalıştığını ve yönetmen olduğunu söyledi, şaşırtıcı değil mi?" Jisung Minho'ya baktı, gülümsüyordu.
"O da evli değil mi?" Minho burnunu kırıştırdı.
"Nişanlı," diye düzeltti Jisung.
Onlara eşlik eden parlak bir güneşle yürümeye devam ettiler ve başlarını kaldırdıklarında gözlerini biraz kapamak zorunda kalıyorlardı, en sonunda göle ulaştılar ve Jisung büyüleyici manzaradan dolayı ağzını kapatamadı.
Çok büyük bir göl değildi, aslında oldukça küçüktü. Çok güzel görünen ve uzun gölgeler oluşturan kiraz çiçeği ağaçları vardı; kırmızı ve gül gibi parlak renklere sahip birkaç çalı ve —pek de geniş sayılmayan — farklı, güzel renklerdeki çiçeklerden oluşan bir tarla vardı. Battaniyenin üzerine oturduklarında çimenler rahattı, güneş ve sevgileri onları sıcacık tutuyordu.
Jisung, "O kadar güzel ki" diye mırıldandı, manzaradan büyülenmişti.
Minho, sandviçlerin ve portakal suyunun olduğu kutunun bulunduğu sepetten kitabını alırken biraz kıkırdadı. "Evet bebeğim" diye yanıtladı, dün gece bıraktığı kitabını açarak.
"Burayı nereden biliyorsun?" Jisung'un geniş gözlü bakışı Minho'nun bakış açısından son derece sevimliydi. Gözleri ne kadar da iri görünüyordu ve yuvarlak, pembe yanakları. Çok tatlı.
"Yürürken buldum." diye omuz silkti. "Kasabayı ve özellikle de kulübenin etrafında ne bulabileceğimi merak ediyordum."
Jisung yavaşça başını salladı ve dudaklarını yaladı, yeniden etrafa bakındı ve güzel manzara karşısında bir kez daha şaşırdı.
Her zamanki gibiydiler. Sessizlik onları sarıyordu ama bu sefer gölün sesiyle, çiçeklerin kokusuyla ve ağacın gölgesiyle.
Minho kitabıyla meşguldü, kendi kendine okuyor ve bazen Jisung için yüksek sesle dikkatini çeken ve vurgulanmayı hak eden bir satır okuyordu. Küçük olan manzarayı takdir ederek tatlı zamanını geçirdi ve artık yettiğine karar verince gitar çalmaya ve alçak sesle şarkı söylemeye başladı.
Bir noktada, Minho kitabını kapattı ve Jisung'a bakmayı seçti. Erkek arkadaşı adını hatırlayamadığı bir şarkı söylüyordu ama sözleri hemen aklına geldi ve Jisung'a katıldı, neredeyse fısıltıyla şarkıyı söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a fire and i'll keep your brittle heart warm / Minsung
FanfictionUzun zamandır arkadaş olan Minho ve Jisung bazı nedenlerden dolayı 2 yıl boyunca birbirinden ayrı kalmıştı. Bu 2 yılda Minho duygularını saklamayı başarmıştı ancak Jisung evine kalmaya gelip de kalp şeklindeki gülüşüyle ona baktığında, Minho duygula...