I'm a fire and i'll keep your brittle heart warm Chapter 21

192 20 4
                                    

Üçüncü ve son kısma başlıyoruz, elimden geldiğince bu gece bitirmeye çalışacağım, aylar sonra bölüm attığımdan dolayı şaşırdınız biliyorum jkdgs bugün ya da yarın kitabı tamamen yayımlamış olacağım iyi okumalaaar <3

4 yıl sonra



"...Ash sonunda sevdiği şeyi bulmuştu, tüm kalbiyle büyükannesinin ona hediye ettiği küçük, narin ve güzel çiçeği..." Minho yüksek ama tatlı bir sesle okuyordu. Bir çok göz kendi üstündeydi ama buna alıştığı anı tam olarak hatırlayamıyordu, kendini gergin hissetmiyordu ya da buna benzer bir şey. Büyük ihtimalle bunun hayalini kurduğu için kendi kitabını yazıp küçük çocuklara hikayesini okuyordu.

"Şuna bakın, beyler," diyen Minho, bu kitaba çiçek sulayan küçük bir kız görmelerini sağlayan bir çizim gösterdi. "Onunla ilgileniyor" dedi onlara gülümseyerek, genç izleyicilerin çoğundan bir gülümseme almıştı. 

Kısa hikayeyi okumaya devam etti, bitirene kadar onlara güzel resimleri gösterdi. "Hoşunuza gitti mi?" diye sordu ve bir grup çocuk hep bir ağızdan gülümseyerek " evet " diye cevap vermeye başladı. 

"Sevdiğiniz bir şey veya bir insan var mı?"

"Benim..." yanaklarına çilleri serpilmiş kızıl saçlı bir kız "büyükbabam bana pelüş bir hayvan hediye etti, o küçük bir tavşan." diye yanıt verdi, bu cevapla ortamdaki buzu kırmıştı.

"Kedim, onun adı Candy," başka bir kız dedi.

"Mavi şapkam!" Tombul yanaklı sarışın bir çocuk yüksek sesle elini kaldırıp gülümseyerek söyledi.

"Benim..." Başka bir çocuk utangaç bir sesle başladı ama yüzünde bir gülümseme yayıldı ve iki yanağındaki gamzesi görünürken "... annem."  Minho ona tatlı bir biçimde sırıttı.

Grubun geri kalanı Minho'nun sorusunu yanıtladı ve hatta bunu çocukların öğretmeni bile yaptı ve herkese sevdiği birinin kız kardeşi ve annesi olduğunu söyledi. Zil çalana kadar sevdikleri şeyler hakkında konuşmaya devam ettiler, evlerine gitme zamanı geldiğinde konuşmayı bitirmişlerdi. Minho kapıda onlara el sallayarak "İyi hafta sonları çocuklar" dedi. "Hepinizle tanışmak güzeldi."

Çocuklar ona hoşça kal dedi ve kısa hikayeyi okumaya geldiği için ona teşekkür ettiler. Minho onlara gülümsedi ve sınıftan mutlulukla ayrıldı. Kahverengi saçlı bir adamın elinde bir kahve ve gri bir arabaya yaslanmış bir şekilde onu beklediğini gördüğünde mutluluğu daha da büyümüştü.

"Merhaba aşkım" dedi Jisung kollarından biriyle belinden ona sarılıp kısa bir süre dudaklarını öperken.

Minho onun öpücüğü kabul ederek ona karşılık verdi. "Bu benim için mi?" Parmağıyla kahveyi işaret ederek sordu. 

"Evet, Soyeon'un stüdyosundan çıktıktan sonra yoldayken aldım." diye cevap verdi Jisung, kahvesini verdi ve sonra saçını kulağının arkasına koydu. "Hadi gidelim ve bana çocuklarla geçirdiğin günden bahset."

Minho başını salladı, ancak genç adam yüzünü tutup yanaklarını sıktığında yüreğinin taşmış aşkla kucaklaştığını hissederek önce erkek arkadaşına bir kez daha kısa bir öpücük verdi."Bay Lee!" Minho ve Jisung arkasında çocukça bir ses duydu. Minho'nun kaşları birbirine sıkıştı ama sesi sahiplerini görmek için döndü.

Küçük, kahverengi saçlı bir çocuk ona doğru koşuyordu ve kolları hızlı adımlarının hareketine doğru hareket ediyordu; yüzünde bir gülümseme ve yanaklarını süsleyen gamzeler vardı. Minho onu hatırlayabilirdi, Jeongin'di. Sevdiklerinin iki annesi olduğunu söyleyen utangaç ve sevimli çocuk..

I'm a fire and i'll keep your brittle heart warm / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin