- Jó reggelt. - pusziltam meg puha arcát Minhonak, hátha felkel, de nem reagált rá semmit így más módszerhez kellett folyamodnom.
Szerencsére a hátán feküdt így könnyűszerrel a csípőjére tudtam ülni, hogy végig simítsam felsőtestét.
Lehajoltam hozzá és a nyakán kezdtem el kényeztetni pille csókokkal, míg közben az oldalát simogattam. Szerencsére sikerült a tervem, mert kezeit felvezette csupasz combjaimon, hogy végül fenekemen állapodjanak meg.- Mily mennyei erre kelni. - szólalt meg kissé mély, reggeli hangján és egy félmosolyra húzta telt ajkait. Úgy döntöttem hamar birtokba veszem őket és egy szenvedélyesebbre sikerült csókban részesítettem. - A srácok azt gondolják milyen kis ártatlan vagy, közben meg így keltesz. Nagyon huncut vagy Binnie. - húzott vissza a tarkómnál egy újabb csókra és kicsit fentebb tolta a csípőjét, hogy megérezzem problémáját, mitől muszáj volt mosolyognom egyet és kicsit meg ringattam magam, hogy még jobban felcsigázzam. - Ugye tudod, hogy most nem szabadulsz?! - Fordított helyzetünkön szinte azonnal, ahogy befejezte a mondatot és már a pólóm alatt simogatta bőröm, ahol csak ért. - Nem igazság, hogy izmosabb vagy nálam.
- Mégis te vagy az, aki minden alkalommal fölém kerekedik. - válaszoltam neki pajkosan és már húztam is le róla a felsőjét csak, hogy elém tárulhasson vékony, de irtó szexi felső teste. Ő se várt tovább már az én pólóm is valahol a földön landolt és nem sokkal később az alsóink is követték.Lassú, nyálas csókokkal hintette végig először nyakamat, majd mellkasomhoz érve egyre lentebb és lentebb haladt. Nem bírtam ki hang nélkül maradni és halk sóhajokkal díjaztam puszijait, amiket a combom belső felén folytatott vészesen közeledve ágyékomhoz.
...
(Azt hiszem a folytatást a fantáziátokra bízom, de muszáj voltam egy kicsit pikánsabbá tenni a dolgot 🤭😏)
Egy órával később már mind a ketten kicsit szuszogva, de teljesen kielégülve feküdtünk az ágyon. Kezemet tarkóm mögé rakva támasztottam meg magamat, míg Minho a mellkasomon feküdt és mindenféle alakzatot rajzolt vékony ujjaival mellkasomra.
- Lassan fel kéne kelni. Zuhanyoznunk kéne. - szólaltam meg a nyugodt csendet megtörve.
- Igazad van. - kelt fel mellőlem, majd a fürdő felé vette az irányt.
- Mehetek én is? - szóltam utána, mire visszanézett az ajtóból egy csábos mosollyal.
- Akarsz még egy menetet? Mert, ha ma még akarsz mászkálni, akkor inkább maradj Changbin. - kacsintott felém én meg kissé zavarba jötten húztam az orromig a takarót.Igen furcsa lehet, hogy ő az, aki dominál az ágyban, hisz, ha valaki ránk néz, akkor nem feltétlen ez jutna eszébe, de azok az emberek nem tudják, hogy mennyire meggyőző tud lenni, ha oda kerül a sor.
Amíg Minho fürdött én gyorsan visszakaptam magamra a bokszerem és leszedtem az ágyneműt, hogy a szekrényből kivéve egy tisztát, újra húzhassam az ágyat.
Mire mind ezzel végeztem már ő is kész lett és szolt, hogy mehetek én is. Gyorsan lemostam magamat és felkaptam egy kényelmes bő, fekete pólót és egy ugyan ilyen színű melegítő nadrágot.Ki mentem a konyhába és ott már a finom reggelim és kávém várt. Leeno mellé léptem és egy puszit nyomtam az arcára köszönetképp, hogy elkészítette ezeket nekem.
Leültünk az asztalhoz és szépen elfogyasztottuk az ételt. A mosogatóba raktuk a tányérokat és a bögréket, de egyikünknek se volt kedve elmosogatni így ott is hagytuk az egészet egy legyintéssel.
- Van kedved nézni egy filmet? - kérdezte meg, mikor már a kanapén terpeszkedtünk, mire nekem csak egy bólintás volt a válaszom.
Elindította az egyik kedvenc filmünket a Démonok között 2-t és összebújva kezdtük el nézni.
Szerencsére mind ketten szeretjük a horrorokat és egyikünk se túlijedős, de mikor Dori hirtelen felugrott hozzánk még én is megrezzentem.
Minho azonnal szinte minden figyelmét a macskának szentelte.
- Ezeknek a macskáknak jobb dolguk van bárkinél. Azonnal elkezded édesgetni őket, amint megjelennek. - duzzogva ültem fel, mert eddig a vállának dőltem.
- Azt szeretnéd, ha téged is édesgetnélek? - húzogatta a szemöldökét, amire én csak megforgattam a szemeimet. - Mást is forgathatnál. - kacsintott újra rám, mint ma már oly sokszor, mire csak meglöktem a vállánál nevetgélve.A film végeztével leültünk kicsit játszani a konzollal és nem is volt kedvünk nagyon semmit se csinálni. Vasárnap van, és ilyenkor általában csak lustálkodunk és henyélünk egész nap.
Ebédre is csak rendeltünk egy kis gyrost, mert Minho kijelentette, hogy ő ma bizony nem fog főzni. Jó hangulatban telt az egész napunk és azért egy párszor az ágyat is meglátogattuk, mert hát miért is ne alapon, ma úgy is volt egymásra rengeteg időnk, amit ki is használtunk arra, hogy pihenjünk egy kicsit.Hát ezt a szösszenetet most nem érzem annyira erősnek főleg a végét és rövid is lett egy kicsit, de hát nem nagyon tudtam, hogy mit kéne írnom, mivel én a vasárnapokon se szoktam lustálkodni max pár órát. 😅 Viszont azért remélem nektek elnyerte a tetszéseteket 😊❤
Tali holnap 🥰
KAMU SEDANG MEMBACA
❀ Stray Kids Oneshots ❀ ✔️
RomansaEz egy fanfiction oneshot könyv a Stray kids tagjaival. Bl szóval ennek tudatában kezdj bele 😊 több shipp is megtalálható 🥰 2022.07.17.: #1 - ship 2022.10.12.: #1 - jeonglix