16.❀MinSung❀

1K 35 13
                                    

- Jó reggelt édesem. - kezdi el csókolgatni ajkaim, hogy biztos fent legyek.
- Neked is. - mosolyodok el és simítok barna tincsei közé, amik most kissé kócosak ezért beléjük is akadnak az ujjaim.
- Kora reggel húzod a hajam? Ez nem szép. - szabadította ki kezem, de pechemre azonnal elkezdett csikizni egy rémisztő mosolyt felvéve arcára.
- Elég. - nevetem. - Hagyj. - csapkodtam meg kicsit és szerencsére abba is hagyta és vigasztalásképp egy csókot kaptam tőle. - Gyere, csináljunk reggelit.
- De csak akkor, ha nekem nem kell sok mindent csinálnom. - nyávogta. Reggelente nem a leghasználhatóbb ember a földön, de hát így szeretem.

Kikászálódtunk az ágyból és a konyha felé vettük az irányt. Nem volt túl nagy a lakásunk csak pont akkora, amire szükségünk van. A szobából kilépve jobbra a nappali és a vele egybe nyitott konyha van, szemben a bejárati ajtó, balra pedig a fürdő szoba.

Neki álltam egy kis omlettet készíteni, sült zöldségekkel és pirítóssal.
- Csinálnál egy kis teát? - kérdeztem Minhotól, aki bólintott és már engedte is a vizet a forralóba.
Hamar kész lettünk ezzel és miután kedvesem kikészítette a tányérokat és a teát, már csak annyi volt a dolgom, hogy tálaljam az ételt. A cicáknak is adtam tápot mielőtt leültem volna.
- Nagyon finom, mint mindig. - hajolt hozzám és egy puszit nyomott orrom hegyére.

Miután végeztünk, elmosogattunk együtt, de ennek is az lett a vége, hogy dobáltuk a másikat habbal ezért még fel is kellett mosni.
Úgy döntöttünk, hogy ideje kimosni az ágyneműt ezért, amíg én betettem a gépbe a huzatokat, addig ő egy másikat tett az ágyra, párnákra és a takaróra.

Éppen elindítottam volna a mosást, de megéreztem karjait derekam körül ezért megfordulva ölelésében és felnéztem rá.
- Mondtam már, hogy irtó szexi vagy, amikor előre hajolva pakolod a szennyest a mosógépbe? - próbál csábos lenni, de ezzel a mondatával csak azt érte el, hogy elröhögtem magam.
- Még gyakorold ezt az udvarlást. - pipiskedek fel hozzá, de ő ahelyett, hogy megcsókolna, felrak a gép tetejére így most már én nézek le rá.
- Akkor nem panaszkodtál, amikor épp felszedtelek abban a buliban. - utalt a találkozásunkra és nem tagadom, valószínűleg a pia mennyiség okozhatta, de levett a lábamról, akárcsak most.
- Megcsókolsz végre? - kérdeztem egyre közelebb hajolva hozzá, de azt már nem hagytam, hogy válaszoljon.

Később elővettem a porszívót és a portörlőt. Az utóbbit kedvesem kezébe adtam és el is kezdte leporolni a nappaliban lévő polcokat, könyveket. Gyorsan felporszívóztam mindenhol és kicsit fáradtan dobtam le magam a kanapéra.
- Gyere. - nyújtottam ki kezeimet Minho felé, aki vette a célzást és azonnal mellkasomhoz bújt eldöntve engem.
Elkezdtem babrálni a hajával, valamiért nagyon szeretem ezt csinálni és ő hagyja is nekem.

Kicsit pihentünk így, de nem tartott sokáig, mert gyomrom hangosan jelzett, hogy igazán ehetnék valamit.
Gyorsan összedobtam egy egyszerűbb, de laktató ételt, míg párom a salátához vágta össze a zöldségeket, amit utána össze is állított.

- Nézhetnénk valami filmet. - szólaltam meg újra a kanapén ülve jóllakottan.
- Mit szeretnél megnézni?
- Mondjuk a Vándorló palotát? Azt már úgyis régen láttam. - pattanok fel, hogy megkeressem a tv távirányítóját és elkezdem kikeresni a filmet.
Kis korom óta imádom az ilyen fajta meséket és milliószor újra tudnám nézni az összeset. Soknak már a szövegét is tudom majdhogy nem kívülről.

Pattogtattunk ki kukoricát és összebújva egy pléd alatt kezdtük el a filmet. Szeretem az ilyen napokat, amikor csak úgy elvagyunk és csináljuk a házi munkát együtt aztán meg pihenünk egymás karjaiban.

Mire vége lett a filmnek már egyikünknek se volt kedve valami kaját csinálni ezért rendeltünk vacsorát és addig a tündéri három cicusunkkal játszottunk. Hihetetlen mennyire energikusak tudnak lenni, de muszáj őket lefárasztani, ha este aludni akarunk tőlük.

- Kínait rendeltem, remélem jó lesz. - hozta be a nappaliba a szatyrot a futártól.
- Remélem, ezt csak viccből kérded. - kuncogom el magam, hisz imádom a kínai konyhát.
Megvacsoráztunk és utána gyorsan le is zuhanyoztunk, hogy minél hamarabb összebújhassunk.

- Minho. - bújok hozzá közelebb már az ágyban. - Ugye örökké így maradunk?
- Örökre hörcsög pofi. - csipkedi meg kicsit az arcomat.
- Szeretlek. - teszem kacsómat az övére, amivel eddig az arcom nyúzta.
- Én is Szeretlek, Jisung. - ad egy csókot ajkaimra és nem sokkal később el is nyom minket az álom összegabalyodva.

Remélem tetszett ez a rész is 😊

❀ Stray Kids Oneshots ❀ ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora