Redders

2.1K 30 9
                                    

We lagen misschien wel 30 minuten in de berm, toen we opeens stemmen hoorde: "Wel snel ff Roel, we willen naar huis." "Chill, ik doe m'n best". Ik begon te roepen: "HELP! HELP! WE LIGGEN IN DE BERM MET EEN AUTO, EN ONZE VRIENDIN IS BUITEN BEWUSTZIJN!" Ik hoopte dat ze het hoorde. En ja hoor, 1 minuut later kwamen er jongens van onze leeftijd aangerend. "Waar ligt ze?" zegt een blonde jongen zodra ze bij ons zijn. "In de auto nog!" Snikt Eva. "Kom op mannen, tillen die handel" zegt een jongen met een baardje. Ze tellen tot drie en tillen met al hun kracht de auto weer goed. Ik trek de deur open en schiet naar binnen. Ria ligt op haar stoel, met een bloedende hoofdwond. Een andere blonde jongen met een groot voorhoofd trekt wit weg. "Ik kan niet tegen bloed" piept hij. Terwijl de jongen met de baard hem kalmeert, tilt een jongen met oranje/rood haar Ria uit de auto. Hij legde haar op de grond en begon met wat water uit een fles haar wond schoon te maken. Hij deed het echt met passie, vond ik. Ik vroeg hem of hij arts was, maar hij glimlachte alleen maar. Denk het niet dus. Ik zag Eva huilen in de armen van de blonde jongen, hij streelde haar haar. Ik lachte in mezelf. Eva houd eigenlijk helemaal niet van jongens versieren, maar bij deze gast leek ze zich wel thuis te voelen. Ik stond er een beetje awkward bij, en zag een jongen die ik nog niet eerder had gezien...

Jaaaaa.... Wie is hij???
Oké, als je goed heb opgelet weet je wie er nog niet is genoemd.... ;) 

Moeten er langere hoofdstukken komen? Laat ff weten

You and I// bankzitters fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu