*POV MILO*
Eindelijk weer eens een karaoke video. En niet zomaar een, maar eentje met Yasmine, Lisa, Ria, Amber, Eva en Manuela. Nou dat is toch gewoon perfect? Het is vandaag Rob's beurt om de intro te doen, dus hij begint maar een beetje. "Dames en heren, welkom bij een nieuwe video. Vandaag hebben we voor jullie een gloednieuwe karaoke, maar het is vandaag iets anders. Wij hebben de afgelopen 4 dagen nieuwe vriendinnen gemaakt, 6 om precies te zijn. Vandaag gaan zij meedoen met ons, dus we gaan allemaal een solo zingen én een duet. Ik moet vandaag beginnen met de solo, dus dat word zeker lachen. Het is nu wel 6 uur 's ochtends, dus we kunnen een beetje moe zijn. Start de muziek!"
Koen begon met een solo. Hij prutste wat op de laptop, en toen hoorde ik opeens de klanken van "Oya lélé" uit de boxen komen. Ik besefte dat de video begonnen was, dus bedacht ik me weer dat ik leuk moest zijn. Ik stond op en begon als een mongool te dansen. De rest van de guys deden mee, maar de meiden bleven zitten. Bij het zoveelste refrein begonnen we ook mee te zingen, en nu deden meiden wel mee. Ik berekende opeens dat deze video een uur zou duren. Nou ja, vinden de kijkers toch leuk. Eindelijk was Koen klaar. "Misschien nu even een duetje?" opperde ik. De rest vond het prima dus liep ik naar de microfoon toe. "Mag ik alsjeblieft het mooiste meisje uit de kamer vragen voor een duet?" Matthy kwam heupwiegend naar me toe. "Tuurlijk schat" zei hij met een overdreven accent. Ik schoot in de lach en duwde hem weg. "Yasmine? Wat dacht je van het nummer Watermelon Suger van Harry Styles?" Ik ben zo slim he. Elk meisje smelt bij een jongen die van Styles houd. Ik vind hem wel oké, maar Watermelon Suger is wel mijn leuk. Yasmine stond op en huppelde naar me toe. "Alles voor Harry". Ik rolde quasi-geïrriteerd mijn ogen. We begonnen en al snel kwam ik er achter dat ze helemaal niet kan zingen, terwijl ik wel oké kan zingen. Ik was echt blij toen we klaar waren. Toen stapte Manuela naar voren. "Mag ik?" Ik vond het prima. Ze startte het liedje Another Love van Tom Odell. Na de eerste noten viel mijn mond open, en ik was niet de enige. Ze kon echt heel mooi zingen. Ze zong het met passie, en na 1 minuut begonnen mijn ogen te tranen. Ook Lisa naast mij zat te snikken. Ik sloeg een arm om haar heen. Ze keek me raar aan, maar toen ze mijn tranen zag snapte ze het en legde haar hoofd op mijn arm. Ik keek Yasmine aan en vroeg of ze er oké mee was dat Lies op mijn arm lag. Ze wreef even over mijn arm en fluisterde toen in mijn oor: "Ik ben er alleen maar blij mee dat je zo'n goede vriend voor haar bent." Ik gaf haar een kus. Ze is ook nooit jaloers.
Manuela had de laatste zin gezongen, en we klapten allemaal zo hard, ik dacht even dat mijn handen kapot gingen. Ze bloosde en ging schuifelend weer terug naar haar stoel. Het was nu Matthy zijn beurt voor een solootje. Hij koos voor Night Changes van One Direction. We lagen de hele tijd stuk, Matthy zijn stem is net een schorre carnaval-feester na 3 nachtjes stappen. Lisa haar beurt. Ze koos voor Ocean Eyes van Billie Eilish. Ook zij kon goed zingen. Al die meiden zijn goed zeg! Behalve Yasmine dan. Ook voor haar klapte we hard. Toen kwam Robbie, die opeens ook heel goed kon zingen. Na zijn optreden kwam hij naar me toe. "Zangles". Fluisterde hij met een knipoog. De sukkel ook, haha.
Eindelijk moesten we nog 1 duet. Koen stond op. "Wie stemt voor Robbie en Lisa?" Vele handen gingen omhoog, ook die van mij. Alleen Rob en Lisa waren er mee oneens. "Ja meeste stemmen gelden, hup, zingen jullie." Ik jaagde ze naar het podium.
*POV LISA*
Ik wil dus niet zingen met Rob. Ik heb gehoord net bij zijn solo dat hij heel goed kan zingen, had ik niet verwacht van een Brabander. Hij komt naar me toe. "Welk liedje gaan we doen?" Ik wilde iets van Arctic Monkeys. Hij koos voor I Wanna Be Yours, waar ik heel blij mee was. Ik hoorde de vertrouwde eerste klanken. Dit is het liedje wat ik altijd luisterde als ik aan mama dacht. Ik schudde mijn gedachten van haar af. Ze vond het vast geweldig dat ik hier zo sta, in een video. "I wanna be your vacuum cleaner..." o shit, Robbie was al begonnen! Ik zong met hem mee. We klonken echt goed samen. We begonnen aan het laatste stukjes. "I just wanna be yours..." Ligt het nou aan mij, of komt hij steeds dichterbij? Eindelijk komt de laatste zin. "I just wanna be yours..." iedereen begint te klappen. Maar ik merk het niet eens, mijn hoofd zit alleen bij het feit dat hij oprecht op 10 centimeter afstand stond. Ik zag hem zijn ogen dichtdoen, en hij boog voor over. Zodra ik zijn lippen op de mijne voelde, begon iedereen te joelen. Maar ik voelde zijn lippen. Die lippen die ik al heel lang wilde kussen.
Nieuw deel!!! Deel 20 weer, gaat snel zeg, ik kan me nog herinneren dat ik het eerste deel uploadde.
JE LEEST
You and I// bankzitters fanfiction
FanficLisa is het zusje van de bekende YouTuber Kalvijn. Als YouTube-zusje heb je snel een hekel aan andere YouTubers, want dat zijn alleen maar concurrenten. Maar op een dag komt ze jongens tegen, die wel heel aardig zijn...