*POV KOEN*
Ik bleef achter met Robbie. Eindelijk. Ik ging naast hem op het bed zitten, en schonk hem een glimlach. Hij glimlachte terug. "Hoe gaat het met je?" "Ja wel prima, koppijn, maar dat is logisch". Zijn stem gaf me een rilling. Elke stem klinkt schor het best. "Koud?" Ik keek hem verbaast aan. "Nee hoezo?" "Je rilde" hij moest eens weten, dacht ik. "Oh, gewoon, ik vind het erg voor je" hij lachte "hoeft toch niet, joh". Ik keek naar de vloer. "Hoe, eh, is het nu tussen jou en Lisa?" Hij zuchtte. "Ik weet niet, Koen. Het is onduidelijk." Hoe hij mijn naam uitsprak, het klonk zo goed... "En tussen jou en Ria?" "Wel goed, volgens mij." Ria is echt een schat. "Oh..." klonk hij nou teleurgesteld? "Wel fijn voor je" Het leek wel of ik in een achtbaan zat, zo raar deed mijn buik. "Ja denk het" ik kreeg een verschrikkelijke voice-crack van de zenuwen. Robbie grinnikte: "Gaat het?" Ik knikte maar, bang voor weer een voice-crack. Ik schoof op het bed wat dichter naar hem toe. Hij merkte niks. Zijn hand raakte die van mij even aan. O god, laat dit eeuwig duren. Ik werd opeens moe. Ik gaapte. "Moe?" ik knikte. "Kom in bed liggen dan, zij blijven toch wel even weg." Cringe... Ik ging naast hem liggen. We lagen 2 minuten in bed, toen hij op mijn schouder ging liggen. Wat gebeurde er?! Voelde hij het zelfde als ik? Hij zuchtte tevreden. "Zachte schouder heb je eigenlijk, haha". Ik knikte, ik kon niks uit mijn keel krijgen. Hij rook zo goed, ook al was het een mengeling van bloed, pleisters en zijn parfum. Ik slikte zwaar. "Gaat het wel? Je slikt zwaar" "Het gaat prima" Mijn stem was super hees nu. "Hm, prima". Ik keek even naar hem. Hij was mooi, zo mooi. Mijn blik viel op zijn versleten lippen. Blijkbaar voelde hij mijn ogen, want hij keek op. "Wat kijk je?" "Je ziet er gewoon goed uit" hij bloosde. "Jij mag er ook zijn hoor. No gay, maar gewoon". No gay he? Dat zullen we nog wel eens zien. "Oh nee?" Ik boog voorover om hem te zoenen, en voelde mijn lippen de zijne raken.
*POV ROBBIE*
Hij zoende mij, hij zoende mij echt...
*POV KOEN*
Hij zoende mij terug. Dat had ik dus nooit verwacht. Mijn tong glipte zijn mond binnen. Ik proefde zijn lippen, ze smaakte goed. Mijn tong vond zijn tong en we draaide rondjes om elkaars tong. Ik ging voorzichtig boven hem hangen, zodat ik hem geen pijn zou doen. Mijn hand vestigde zich in zijn haar, terwijl zijn hand zich om mijn nek sloot. Het zoenen ging steeds heftiger en heftiger. Dit is waar ik die maanden naar verlangde. Ik hoorde hem zwaar ademen en stopte even met zoenen. "Wat is er? Pijn?" Hij schudde zijn hoofd. "Wat dan? Je ademde zwaar?" Hij kwam met zijn hoofd naar mij toe en zoende mij weer.
*POV ROBBIE*
Wilde ik dit wel? Ik had Lisa toch? Maar ergens in mijn hoofd zei een stemmetje dat dit voor nu wel goed is. Lisa wilt mij toch niet. Dus ik zoende hem weer. Mijn tong in zijn mond. Heftig zoenen. Heftiger dan ik ooit eerder met een meisje heb gedaan. Ben ik dan toch Bi? Het zou kunnen. Ik streelde zijn nek met mijn hand opnieuw. Dat Koen mij leuk vond... nooit verwacht. Ik wist niet eens dat ik hem ook leuk vond. Hoe hij zo boven me hing... Ik legde hem op het bed, en nu ging ik boven hem hangen. Hij liet even los, helaas. "Zo, de Brabander neemt de leiding?" Hij glimlachte. Ik ademde diep. "Niks liever" en daar gingen we weer. Na 5 minuten zoenen liet ik los. "Helaas, genoeg voor nu." Hij knikte. Hij ging weer naast me liggen, ik weer op zijn borst met mijn hoofd. Hij streelde mijn voorhoofd. Ik moest het even laten bezinken. 20 minuten geleden had ik een goed gesprek met Lisa, ik was zeker dat zij de enige voor mij was. En nu lig ik hier op zijn borst, zojuist gezoend met een jongen waar ik al 7 jaar bevriend mee ben. "Koen?" "Ja?" "Hoe moet dit nu? Was dit eenmaals?" Hij zuchtte. "Ik ben bang van wel. We hebben alletwee een vriendin." "Ik niet!" Ik klonk hoopvol. "Maar ik wel. En ik wil Ria niet kwijt." Ik knikte, ik had dit al verwacht. "Zullen we dan nog een rondje?" Hij grinnikte. "Eentje dan. Alleen zoenen".
Omg een shippppp... vandaar dat het hoofdstuk dubble Romeo heet. Sorry voor iedereen die dit echt kut vond hahaha. Maar t gaat nog een rol spelen later... Ja ik wilde ze gwn shippen. sorryyyyyy dit was trouwens echt cringe om te schrijven, dus voorlopig komt er nog geen smut. Ik weet niet of dit later wel het geval is, maar nu voel ik me daar niet fijn bij.
JE LEEST
You and I// bankzitters fanfiction
FanficLisa is het zusje van de bekende YouTuber Kalvijn. Als YouTube-zusje heb je snel een hekel aan andere YouTubers, want dat zijn alleen maar concurrenten. Maar op een dag komt ze jongens tegen, die wel heel aardig zijn...