!DIT VERHAAL IS GESCHREVEN TOEN RAOUL NOG EEN BAARD HAD!
Net zoals ik stond hij maar een beetje toe te kijken. Ik besloot naar hem toe te gaan. Zodra ik dichterbij kwam, zag ik dat hij best wel cute was. Ik ging naast hem staan en vroeg hoe hij heette. "Rob, oftewel Robbie. En jij?" Ik zei dat ik Lisa heette. "Mooie naam" glimlachte hij. "Dankjewel". Hij vroeg of ik erg geschrokken was van het ongeluk. Ik zei dat het wel ging, maar dat ik het erg vond van Ria. "Ze is in goede handen hoor". Hij sprak zijn "r" uit als een "g". "Gelukkig maar". We raakten wat meer aan de praat en wisselde nummers uit. Ik noemde hem "Robbie :-)" hij mij "Lisa ;)" Opeens hoorde we een ambulance aan komen. De jongen met de baard had hem gebeld. De broeders kwamen rennend aanlopen en keek meteen naar Ria. Ik zag een van de broeders geïrriteerd kijken. Toen ik vroeg wat er was, zei hij dat er niks aan de hand was, gewoon een wondje. Ik keek hem aan met open mond toen hij zijn andere broeders weer opriep om te gaan. Toen ze weer weg waren praatten wij met z'n alle nog even, vervolgens wisselde we nummers uit en gingen we weer.
Bad B!tches 💅
U:
Hey guys nog
bedankt voor
t redden <3Matthy:
No problemoRoelie:
Geen probleem meidenMilo:
Jo wie zijn jullieDNPNL:
Dat zijn die meiden
Die we hebben gered
dumba$$Robbie:-):
😳DNPNL:
Hoe gaat het
met Ria?Ria:
Prima hoor, met jou?Milo: HAHHAA
Robbie: 😂
DNPNL:
Ff serieus nouuuU:
Wanneer zullen we
een keer afspreken?Robbie:
Morgen ofz?Milo:
morgen is primaRoelie:
Ik ben erDNPNL:
OkMatthy:
Ja leuk! Jullie
zijn welkom!Ria:
Prima maar ik
kom pas na 3 uur,
k moet nog werkenAmber:
Gezellig! We lunchen bij
jullie!Eva:
Ik ben er ook 🐝Yasmine:
Eef pls praat ff normaal
Maar ik ben er ookU:
Ik ben er ook!
Heb er nu al zin in!Ik sloot mijn telefoon af en reed naar de winkels. Ik zou de mannen verrassen met iets lekkers ofzo.
Er komen langere hoofdstukken online, maar ik wilde rustig beginnen.
JE LEEST
You and I// bankzitters fanfiction
FanfictionLisa is het zusje van de bekende YouTuber Kalvijn. Als YouTube-zusje heb je snel een hekel aan andere YouTubers, want dat zijn alleen maar concurrenten. Maar op een dag komt ze jongens tegen, die wel heel aardig zijn...