Home

1.1K 24 8
                                    

*POV RIA*
Er komt een dokter met een blij gezicht binnen. Robbie gaat meteen overeind zitten. "Meneer van de Graaf? We hebben goed nieuws voor u. U mag namelijk al naar huis, uw resultaten waren erg positief." Robbie laat zich met een "Yes!" op zijn bed vallen. "Ik laat jullie even alleen, als u gaat moet u zich afmelden bij de balie." "Dank u wel!" Toen de dokter de kamer uit was, begon Robbie meteen over video's opnemen, feesten, enzovoort. "Robbie?" Ik haalde hem uit zijn gedachtes, iedereen vond het namelijk even grappig als ik. "Ja?" "Je ligt nog maar 4 uur in het ziekenhuis ofzo." Zijn gezicht werd weer ernstig. "Oja. Naja, ik heb wel een mooi video-verháál!" Ik schudde mijn hoofd en haalde hem samen met Lisa en Raoul voorzichtig uit zijn bed. Toen iedereen zijn spullen had, liepen we rustig naar de balie. "Hai, wij willen graag Robbie van de Graaf afmelden" zei Matthy. "Oke, als u even dit formulier wilt invullen?" Matthy vulde zijn gegevens in en zette onderaan zijn handtekening. Ik zag opeens een flits, maar dat zou kunnen van het feit dat we na 1,5 uur slapen al wakker werden gebeld door Lisa. We liepen naar buiten en belde nu al voor vijfde keer in 4 uur een taxi. De jongens zeiden dat de taxi-rekeningen wel op de Bankzitters-pas zou worden gezet, maar toch voelde ik me er kut over, het is veel geld zo'n taxi. In de taxi zat ik met mijn hoofd op Koens schouder. Toen ik Koen voor de eerste keer zag, sloeg mijn hart een slag over en mijn buik zat in een achtbaan met miljoenen loopings. Meteen viel ik voor hem. Ik weet niet wat het is, maar hij doet iets met me. Misschien zijn humor, of zijn bezorgdheid. Het blijkt ook dat hij mijn hoofdwond verzorgt heeft bij het ongeluk. Ik voel even aan de wond, het geneest verbazingwekkend snel. Ik merk dat er iets met Koen is. Hij kijkt steeds weg van mij, en is verschrikkelijk chagrijnig. Natuurlijk kan het ook gewoon een humeurtje zijn, maar ik weet het niet. Als we weer zijn aangekomen in Casa del Huts, duik ik meteen in bed. Koen ligt naast me, maar heel netjes op 1 meter afstand ongeveer. Ik merkte dat ik niet in slaap kwam. Ik lag maar een beetje te woelen. Ik besloot om mijn kalmeringspillen te nemen. Binnen 5 minuten sliep ik als een roos.

*POV MATTHY*
Ik lag op mijn rug en keek naar het plafond. Ik kon niet slapen, er was zoveel gebeurt in die 5 uur. Manuela is weer naar huis, ik zag wel dat ze daar geen zin in had ofzo. En nu lag Eva ook weer naast me. Natuurlijk was ik daar blij mee, maar ik had ook een dubbel gevoel. Het was fijn dat het meisje waar ik verliefd op ben weer terecht is, maar ze heeft ook veel gezeik veroorzaakt. Ik vind het ook irritant dat ze mij en Lisa shipt. Lisa is mijn beste vriendin, ik merkte meteen al dat wij samen goede vrienden kunnen zijn, maar meer niet. Lisa past gewoon bij Rob. Je gaat mij toch ook niet met bijvoorbeeld Yasmine shippen? Zie je het al voor je?

*POV AMBER*

Ik lig naast Roel op afstand. Hij slaapt schattig, een beetje met zijn mond open en snurkend. Ik leg mijn hand even op zijn rug. Hij slaapt er gewoon door heen. Een uur geleden beloofde hij me dat we morgen samen gaan shoppen. Hij wilde een nieuwe outfit, en daar zegt een vrouw natuurlijk geen nee tegen. Ik had 4 dagen geleden nooit gedacht dat ik zulke lieve jongens tegen zou komen. Ze zijn nu al mijn beste vrienden, vooral Koen. Ja, en Roelie natuurlijk, maar hij is mijn vriend, dus ja. Ik ben benieuwd of de andere meiden wel kunnen slapen.


*POV LISA*

Daar lig ik dan, op een steenharde bank. Ik zucht. Misschien moet ik voortaan eerst nadenken voordat ik iets zeg. Maar Rob moet gewoon in bed, en ik ga niet nu naast hem liggen. IK pak mijn laptop en begin alweer The Umbrella Academy te kijken, ik moet nog 2 afleveringen en nu kan ik toch niet slapen. Toen ik op de helft van de eerste aflevering was, klopte er iemand op de deur van de woonkamer. Ik deed de deur open, en zag daar Amber en Yasmine. Ik trok een wenkbrauw omhoog. "Kunnen jullie ook niet slapen?"

*POV YASMINE*
We zitten met z'n drieën op de bank cabaret te kijken. Een beetje Jochem Meijer en we kijken de Lama's terug. Als we in de zoveelste lachbui zitten, zet Lisa opeens de tv af. Amber en ik kijken haar raar aan. "Tijd voor een potje Never Have I Ever". Amber en ik zijn meteen in. "Maar moeten we niet de rest ook wakker maken?" Mij lijkt het wel een goed idee, en Lisa ook dus we gaan kijken wie er nog wakker liggen. In de eerste kamer liggen Eva en Matthy, daar ga ik als eerst heen. Eva slaapt maar Matthy niet. "Never Have I Ever over vijf minuten in de woonkamer, kijk of je Eef ook wakker kan maken." Als Matt zijn duim op steekt, loop ik naar de kamer van Koen en Ria. "Never Have I Ever over vijf minuten in de woonkamer". Ik loop naar de woonkamer en zoek op internet vragen op. Toen ik een leuke site had gevonden, kwam iedereen binnen, behalve Ria. Ik denk dat ze weer haar kalmeringspillen heeft genomen ofzo. Toen iedereen in een cirkel zat en van mij een briefje had gekregen met aan de ene kant 'I Have' en aan de andere kant 'I Have Never'. Ik begon met de eerste vraag: "Heb je ooit een celebrity-crush gehad?"


Yes, deel 18 staat online! Nog 12 dus.... Hierboven heb ik de cover gezet van mijn volgende verhaal, een Harry Styles fanfiction. Ik ga nog niks spoilen dus als je benieuwd bent, ga zeker lezen, het komt online nadat ik You and I heb voltooid.

You and I// bankzitters fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu