Foto

1K 26 11
                                    

*POV AMBER*

I Wanna Be Yours. Dat is het liedje wat Robbie en Lisa gingen zingen. Ik wist dat Lisa van Arctic Monkeys houd, dus dit was wel een goede zet van Rob. Maar ik weet ook dat dit het liedje is wat Lisa's moeder vroeger altijd zong als ze optrad. Robbie begon te zingen en Lisa deed mee. Wow, ze klonken gewoon goed samen. Ik zag dat ze genoten, dus automatisch genoot ik er ook van. Ik tikte Raoul aan, en zei: "ze genieten echt". Hij knikte. "Mooi he?" Ik knikte wild. Ik focuste me weer op het optreden. De laatste van vandaag. Echt super leuk dat we in hun video komen. Ik ben natuurlijk ook een keer bij Kelvin in de video gekomen, maar dat was 5 jaar geleden voor het laatst. Toen was ik echt allerbeste vriendinnen alleen met Lisa, nu ook met de rest van de meiden. De laatste 3 zinnen. Robbie begon steeds dichterbij Lisa te staan. Raoul merkte het ook. Ik pakte snel mijn telefoon en hield de camera op scherp. En ja hoor, na de laatste zin zoende ze samen. Ik maakte snel een foto, ze zijn zo cute samen. We joelden allemaal. Snel lieten ze weer los. Milo deed de outro. "Bedankt voor het kijken, tot vrijdag, blauw duimpje omhoog, abonneren, en de GROETEN."

Het was nu 8 uur 's ochtends en ik weet niet wat te doen. Ik pak mijn telefoon en scroll een beetje door TikTok, check m'n Snaps en open Instagram. Opeens krijg ik een idee. Ik pak de foto van Robbie en Lisa, doe er een leuk filtertje over heen en plaats hem.

(Dit zijn ff Robbie en Lisa)

Eindelijk zijn de cuties bij elkaar!❤

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Eindelijk zijn de cuties bij elkaar!

RaoulJoshua: Zo'n leuke foto, hoop dat ze lang bij elkaar blijven!

RobbievdGraaf: Zo wat een lekker ding ;)

Robbieislekker1: Wattt ze is zo'n mazzelaar met hem!!!!! Wel superleukkkk!

FangirlvanBZTERS: Aaahhhh Robbie heeft eindelijk een vriendin, zo leuk voor hem <3!

KalvijnHimself: WTF?!


*POV LISA*

Ik zit in de tuin bij het zwembad. Ik denk over vannacht, bij de karaoke, over de kus van mij en Rob. Ik vraag me af of we iets nu samen zijn. Ik wil het hem gaan appen, als ik zie dat ik al een berichtje heb van Kelvin. Ik open het, nieuwsgierig naar wat het is.

Kelvin

Kelvin❤:
Ik dacht dat ik je kon vertrouwen.

U:

??? Dat kan je ook???

Kelvin❤:

Oja? Wat is dit dan?

Oja? Wat is dit dan?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

U:

Hoe kom je daar aan?

Kelvin❤:

Doet er niet toe. Maar je hebt

tegen me gelogen, Lisa. Je zei dat

je uit de buurt zou blijven en nu sta

je te bekken met die Brabander.

U:

Kel, zo is het niet. Hij zoende mij

tijdens de video opnames.

Kelvin❤:

O, dus je zit in hun video? Lisa,

het is goed met je. Zoek het uit.


Ik ren naar binnen toe. Ik vind het zo erg wat ik tegen Kelvin heb gedaan, ik moet er over praten. Ook is het voor mij een groot mysterie hoe hij aan die foto komt, heeft hij die zelf gemaakt? Heeft hij me bespioneerd? Amber zit op de bank televisie te kijken. Ik ga naar haar toe en geef haar half-huilend een knuffel. Ze knuffelt me stevig terug, maar als ik los laat vraagt ze wel verward wat er aan de hand is. Ik snik en open WhatsApp. Ik duw de telefoon naar haar toe en laat haar de berichten lezen. Ik zie haar ogen groot worden, en ze slikt heftig. "Amber? Gaat het?" Ze knikt. "Ehm Lisa?" "Ja?" "Ik denk dat ik weet wie die foto heeft gemaakt..." "Wie dan? Zeg het alsjeblieft..." Ik ben benieuwd wie de foto heeft gemaakt. "Ik..." Mijn mond valt open, maar herpak mezelf weer als ik bedenk dat ze het goed bedoelde. "Maar hoe komt Kel er dan aan?" Amber kijkt naar haar handen en fluistert: "Instagram". Ik zie dat ze het zwaar heeft. Tuurlijk is het jammer, maar ze bedoelde het niet slecht en ze voelt zich nu heel naar. Ik geef haar nog een knuffel. "Maakt niet uit schat. Als ik verliefd wil zijn op Robbie, moet hij zich maar aanpassen". Ze knikt met tranen in haar ogen. "Eigenlijk is het wel een leuke foto..." ik laat haar zien dat ik hem heb ingesteld als profielfoto. Amber lacht door haar tranen heen. "Lies, moet je eens kijken naar de reacties onder de foto. Alle fangirls worden gek joh." Ik schiet nu ook in de lach en open Insta. Ik geef de foto een like. Ik kijk naar de reacties en zie onder Raoul Rob staan, hij noemt me een lekker ding. Toch wel weer leuk dan. Amber en ik kijken lachend naar de reacties, zo gaan we nog een uurtje door want er zijn echt heel veel reacties.

Nieuw deel. Nog maar 9 te gaan aaaahhhh (Misschien worden het wel meer delen maar sowieso nog 9. Ik wilde Kelvin er weer eens in doen dus ja. <333

You and I// bankzitters fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu