*POV LISA*
"Heb je ooit een celeberty crush gehad?" Yasmine leest de eerste vraag voor, maar voegt er snel aan toe: "De Bankzitters tellen niet". Milo geeft haar een knipoog. Ik moet lachen om de resultaten. Alle meiden natuurlijk wel, maar alle jongens niet. De jongens verplichten ons om op te biechten wie nu pop dit moment. Alle meiden hebben er 3/4, dus als ik kom, word ik rood. "Lisa, zeggen, nu!"zegt Matthy quasi-streng. Ik schraap mijn keel en piepte: "Benjamin Wadsworth, Timothée Chalamet, Harry Potter, Tom Riddle, Draco Malfoy, Aidan Gallagher, Tom Holland, Harry Styles, Louis Tomlison, Niall Horan, Cedric Diggory, beetje Leonardo Di Caprio." (Tis trouwens echt waar, maar bij mij zitten de Bankzitters er ook allemaal nog bij, dus moet je nagaan hoeveel). De meiden lachen al dubbel van het lachen, terwijl de jongens mij met open mond aanstaarde. Ik werd nog roder. Yasmine zag dat ik me ongemakkelijk begon te voelen, dus las ze een nieuwe vraag voor. "Heb je ooit op podium gestaan?" De jongens draaide hun bordje allemaal naar 'I Have', terwijl alle meiden behalve Amber hun bordje draaide naar 'I Have Never'. Ik fronste naar de Rob: "Hebben jullie ooit opgetreden ofzo?" Hij knikte. "Je kan ons inhuren." Ria schoot in de lach "nou dat zou ik héél graag willen". Hoor je de sarcasme?
We hadden nog ongeveer 50 vragen gedaan, toen de deurbel ging. Ik trok een wenkbrauw op. "Zo vroeg? Het is-" ik keek even op mijn telefoon, "5 uur 's ochtends. Wie kan dat nou zijn?" Ik liep naar de voordeur, trok hem open en zag een huilende Manuela staan. Naast haar had ze een tas, en ze hield handjes vast van twee kleine jongetjes. Ik schrok. "Manuela?! Wat is er gebeurt?!"
*POV MANUELA*
Lisa kwam beneden. "Geen zorgen, ze slapen als een roos". Ik haal opgelucht adem. Toen ik met Chris en Shawn hier aan klopte, was ik even bang dat ze alleen maar zouden krijsen en dat we terug naar huis moesten. Of, dat iedereen sliep. Of erger nog, dat ze me niet binnen wouden laten! Maar nu zit ik hier voor de haard, met een dekentje, een kopje thee en Chris en Shawn die lekker liggen te slapen. "Manuela?" "Wat is er Raoul?" "Wil je ons vertellen wat er gebeurt is, of zeg je dat je er nog niet klaar voor bent?" Ik haal mijn schouders op. "Geef me een uurtje, oké?" "Ja natuurlijk, maakt helemaal niet uit hoor." "Bedankt Roelie". Ik gaapte. "Moe?" Koen keek even bezorgd. Ik knikte. "Shawn en Chris lieten me wakker". Amber kwam naar me toe en gaf me een knuffel. "Ik vind je heel dapper meissie." Ik legde mijn hoofd op haar arm. "Dankjewel". Ik pakte uit mijn tas een kalmeringspil. Ik wilde er 3 nemen, toen Ria er twee uit mijn hand pakte. "Niet zoveel gek!" Ik werd rood en stotterde: "Ik- ik- dat hoort hoo-hoor." Ria glimlachte. "Nee hoor. Ik heb ze ook. Maar eentje per week". Ik keek haar verbaast aan. Ze leek mij echt zo'n chill type dat 1 keer per week juist een jointje rookt en lekker high word. Eva geeft me een glas water aan zonder me aan te kijken. Rob schraapte zijn keel: "Nu we hier toch allemaal zijn... Wie heeft er zin om karaoke 3.0 op te nemen?"
Beetje kort deeltje, maar ik kon niet heel veel meer verzinnen voor dit.
Ik heb dus zin om er een verschikkelijke plottwist aan te geven, maar ik weet niet of ik dat moet doen want er komt dan wel heel veel drama in voor. Laat pls pls pls ff weten in de reacties of ik dat moet doen. Ik kan er nog niet te veel over spoilen.
JE LEEST
You and I// bankzitters fanfiction
FanfictionLisa is het zusje van de bekende YouTuber Kalvijn. Als YouTube-zusje heb je snel een hekel aan andere YouTubers, want dat zijn alleen maar concurrenten. Maar op een dag komt ze jongens tegen, die wel heel aardig zijn...