2 ゚

2.2K 172 263
                                    

" izin verirsen dizi izleyeceğim lena"

" Hayır sana karşıcinslerinin olduğu videoları açmayacağım,mart ayında bile değiliz lena ne bu isteğin??"

" hayır kumandayı çalarak adaletli olmuyorsun"

Peşinde dolandığım lena'yı en sonunda kucağıma alarak pes ettirmesini sağladığımda birşey yapmayıp uzandığında göz devirerek favori kanalımı açtım. Bugün haftasonuydu ve kendime tatil yapmak istiyordum.

Elimi lena'nın sırtına götürüdüm" uslu durursan hava almaya çıkarız hava güneşli"

Uslu durmaya bunu duyduktan sonra yemin içmiş gibi yaklaşık 2 saat yaramazlık yapmadı.Oturmaktan kasılan bedenimi koltuktan kalkıp gevşettiğimde gözlerimi kısıp lena'ya hınzırca baktım,işaret ederek

" Hey lena,shine like the stars"

" evet annen dil geliştiriyor yine" sırıtarak kendimi öve öve öpücük kondurdum bedenine.
( hey lena yıldızlar gibi parla)

Tavşanlı terliklerimi sürte sürte gardıropuma yaklaşıp kapağı araladım. Üstüme günlük,lila renginde elbise geçirdim. Kıyafetlere aşıktım. Yeni kıyafetler denemek,o gün ne olursa olsun seçtiğim kıyafetleri çekinmeden giyinip kendi tarzımca tasarlamak çok güzeldi.

" bugün hangi çorabı giymek istersin lena?" Elimdeki renkli çoraplarla lenaya yaklaşırken o pek mutlu değildi. Benden kaçarken dudak büzdüm " Hiç senin gibi güzel,süslü hemcins gördün mü be! Beğenmiyorsun bide peh"

Ama yani bence giymeliydi...

Güle güle giydirmeyi başardığımda patileri çok şeker görünüyordu. Partileriyle bakışırken şirince uyardım " Kaçmayacaksın annem değil mi? Yanımda dolan"

Evde yaramaz dışarda söz dinleyen olmasını seviyordum,nedense yabancıları sevmezdi dışarda da yanımdan ayrılmazdı pek.

Lena dışarı çıktığına sevinmiş olmalıydı ki hızlı adımlarla geziniyordu etrafa. Güneşli havayı içime çektim,daha 1 hafta önce her yer su birikintisiyle doluydu. Aklıma kurtardığım kedi geldiğinde ismini hatırlamaya çalıştım..

Lusy.

Sahibi o gün çok endişeliydi,lusy'i özlemiştim iyi olduğunu görmek istiyordum. Sahibinin yüzü arada aklıma geliyordu,yüzü ortalamanın üstünde diye mi bilmiyorum hoşuma gitmişti.

Kedileri seven erkekler hep 1:0 öndeydi benim için.

" Tatlımm gelir gelmez güneşlenmek mi istiyorsun?" Güneş vuran yere uzanan lena'ya kahkaha attım. Cidden mi?

Birkaç fotoğraf çekerken lena uzandığı yerden kalkıp yanımdan geçip arkamdan yürümeye başladığında arkamı döndüm.

Ah,kedi arkadaş? Kendine arkadaş bulmuştu sanırım çünkü yanına doğru gidiyordu.

Yanına yaklaşıp diğer kediyi sevmeye başladığımda kıskanç lena patilerini dizime sürmekten çekinmedi.

" şşş kızım sakin ol"

Elimi kedinin tasmasına götürdüğümde yüzümde kocaman gülümseme oluştu. Lusy!?

Küçük kıkırtı çıktı dudaklarımın arasından,cidden karşılaştığımıza inanamıyordum tam da özlemiştim.

Lena kaçan keyfiyle başka yere giderken lusy onu okşamamı seviyor gibiydi.

" İyi görünüyorsun seni gördüğüme sevindim"

silly excuse,Lee MinhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin