....
Наступного ранку Т/і та П'ятий крізь сон почули як хтось говорить і це була не одна персона. Від галасу хлопець повернувся до Т/і, обійняв та уткнувся носом їй у волосся, а дівчина в свою чергу прижалася до брюнета як мале кошеня, уткнулася йому в шию та знову засопіла.
Клаус: *пошепки* цить Бен, ти їх тільки що чуть не розбудив.
Бен: *пошепки* Сорі
Джейден: *пошепки* несіть швидко хтось телефон, їх потрібно сфотографувати!
Емі швидко принесла свій телефон та сфотографувала парочку. Але вона не врахувала того, що вона ненароком ввімкнула режим "спалаху", через це П'ятий, як обшпарений відкрив очі, повернув голову них та прошепотів
П'ятий: *пошепки* а ну зваліть з відси тупі ви імбіцили!😡
Клаус: ой, пора тікати😅
Вона табуном вибігли з кімнати і Джейдена з собою забрали.
Через цей тупіт ніг Т/і почала прокидатися.
Т/і: *сонним голосом* мггг, П'ять, що відбувається?
П'ятий: незвертай уваги, сонечко.
Т/і: скільки годин?
Брюнетпідняв свою руку на якій був смарт годинник та подивився котра година
П'ятий: зараз тільки пів сьомої ран
Але він не встиг договорити, бо продзвенів довгий настирливий дзвінок (ну як в шк на урок чи перерву), що означав, що пора вставати. Від цього Т/і прикрила вуха долонями, а хлопець трохи скривився в лиці. Цей ідіотський звук лунав ще наступних п'ять хвилин.
Т/і хотіла встати але рука хлопця не дала їй це зробити. Брюнет притягнув її до себе і став дивитися їй у вічі
Т/і: ☁️це ж я з ним вобнімку спала цілу ніч 🥰☁️
П'ятий: давай я піду з тобою до твоєї кімнати і почекаю тебе з-за дверима, а потім підемо на сніданок. Що думаєш? 🙂
Т/і: добре 🙂....і П'ятий...*пошепки* дякую.
Після цих слів, вона встала з ліжка, а за нею і брюнет. Застеливши ліжко, ну звісно не обійшлося без бою подушками), п'ятий переодівся в нові штани та білу футболку, поверх якої він одягув біле худі і вони вийшли з кімнати. П'ятий закрив двері на ключ ні повідав його собі на шию (ну а чому б і ні) і вони пішли в кімнату до дівчат.
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Табір🤡
Fanfiction> це мій 2й фф, тому можливо будуть помилки чи якийсь треш >Той самий автор що пише фф "мафія" просто створила ще один ак☕ >Читайте, вам сподобається) > Це історія з нотами хоррору)