...
На коридорі вони зустрілися з Дарвіном.
Дарвін: це ти! *Прошепів він крізь зуби*
П'ятий: *став попереду Т/і* а може і вона, тобі то яке до цього діло?
Дарвін: та так просто поговорити потрібно 😏
П'ятий: ага, розігнався! Вона , нікуди не піде. Тим паче з тобою.
Дарвін: П'ятий, це не більше двадцяти хвилин)
П'ятий: *взяв брюнетку за руку* згинь з відси, а то якщо ще один раз тебе побачу, то за себе ручатися не буду.
Секунда, і вони уже стоять на дворі.
До них підійшла Міс Джейн.Міс Джейн: Т/і, у мене до тебе є декілька запитань.
Т/і: я вас слухаю.
Міс Джейн: я чекаю пояснень на рахунок ранішнього інциденту.
Т/і: я не розумію про що ви, можете уточнити?
Міс Джейн: на тебе скаржився Дарвін. Він сказав, що ти його ударила по щоці. Можеш пояснити?
Т/і: Міс я
П'ятий: він ліз до неї, якщо чесно, то я хотів ударити. Він перший почав.
Міс Джейн: що він такого зробив?
П'ятий: він почав кричати та ображати мою дівчину. Я стримувався, як міг, але коли він дійсно зачепив мене за живе, то Т/і не стрималася та ударила його по щоці. Її дії цілком виправдані. Якщо ви хочете покарати Т/і, то крайте і мене.
Міс Джейн: то чому, ви не прийшли до мене і не повідомили мене про це?
П'ятий: ☁️Боже, у неї взагалі присутні мізки?! Чи вона просто прикидається?!☁️ У моєї зефіринки, тобто дівчини був невеликий шок, адже вона це зробила не свідомо. У неї була мала істерика, тому я її заспокоював. ☁️Тепер тобі зрозуміло кобила ти тупа?☁️
Міс Джейн: тоді, якщо так, то пробачте, я не знала.
Т/і: мг
П'ятий: ми підем.
Він потягнув її від вожатої.
П'ятий: *пошепки* як же мене бісить її тупість!
Т/і: П'ять
П'ятий: м)
Т/і: *поцілувала його в щоку* дякую)
П'ятий: *самовдоволено посміхнувся* завжди будь-ласка принцесо)
Т/і: йдемо до наших?)
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Табір🤡
Фанфіки> це мій 2й фф, тому можливо будуть помилки чи якийсь треш >Той самий автор що пише фф "мафія" просто створила ще один ак☕ >Читайте, вам сподобається) > Це історія з нотами хоррору)