...
Блакитно-біле сяйво з'явилося у кімнаті Номера П'ять; хлопець одразу поставив валізу на підлогу.П'ятий: ну, ласкаво прошу до мене додому)
Т/і одразу ж звернула увагу на написи крейдою на стінах та підійшла до стіни, роздивляючи їх, це були рівняння.
П'ятий: а, це я писав формули для телепортування) *він підійшов до шафи, витягнув з неї білий конвет, поклав його собі у карман, перемістився позаду брюнетки та обійняв її за талію* можемо йти)
Т/і: точніше телепортуємося)
П'ятий: *потріпав її по голові* хтось уже моїми словечками розмовляє)
Т/і: хей!)
П'ятий: добре, добре, я більше не буду) але потрібно піти до Грейс показати, що я є і тоді я нас переміщу) гаразд?)
Т/і: окей)
П'ятий: *уткнувся своїм носом їй у волосся та перемістив їх на кухню* маам, я є
Грейс: *підійшла до них та подивилася спершу на П'ятого, а потім на Т/і* привіт мила, я - Грейс)
Т/і: я - Т/і)
Грейс: рада знайомству Т/і) ви кудись зараз йдете?)
П'ятий: гуляти
Грейс: добре, ідіть, не буду вас затримувати) Гарно проведіть час)
Т/і: дякую)
Хлопець узяв її на руки та перемістив у парк.
Т/і: у тебе дуже привітлива мама)
П'ятий: дякую, принцесо) *він сів з нею на лавочку* можливо, ми зараз оберемо будинок?
Т/і: можна)
~Через пів години~
Т/і: як тобі цей?)
П'ятий: мені подобається) а тобі?)
Т/і: ну, якби мені не подобалося, то я б тебе не запитувала)
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Табір🤡
Fanfiction> це мій 2й фф, тому можливо будуть помилки чи якийсь треш >Той самий автор що пише фф "мафія" просто створила ще один ак☕ >Читайте, вам сподобається) > Це історія з нотами хоррору)