44

387 36 2
                                    

...
Крізь сон П'ятий відчув як його хтось дьоргає за плече. Він нахмурив брови, відкрив очі та побачив перед собою Елісон.

П'ятий: чого тобі?

Елісон: ми уже прилетіли

П'ятий: мг*він повернувся до Т/і яка спала уткнувшись у шию хлопця* ☁️така мила, що аж будити не хочеться)☁️

Хлопець обережно заправив неслухняне пасмо волосся Т/і за вушко та почав її цілувати у різні ділянки обличчя, від чого вона почала жмуритися але все ж таки розплющила свої очі.

Т/і: *подивилася на П'ятого* ми уже прилетіли?)

П'ятий: мг) *він поцілував її в ніс* як спалося?)

Т/і: *вона потягнулася* чудово) а ти хоть трохи поспав?)

П'ятий: так, я ж здається одразу після тебе заснув)

Т/і: я хоть не пихалася коли спала?

П'ятий: ні)

Поліцейський 1: готуйтеся, ми зараз будемо сідати

Т/і: час так швидко пролетів...

П'ятий: і не кажи)

Т/і: стоп, вони ж казали, що шукали нас три роки. То це виходить, що мені тепер 18, а тобі 19 ....

П'ятий: ☁️так, якщо Грейс не знайшла мої відкладені гроші, то можна уже купити нам дім та обручку Т/і, та там щей залишиться не погана сума)☁️

(Він ш кілером працював, от з відки у нього ці гроші)

Т/і: П'ять, ти чув що я казала?

П'ятий: звісно чув) тобі тепер 18)

Т/і: про що ти роздумував?)

П'ятий: та так)

Т/і: ну скажи 🥺

П'ятий: ну добре) раз ти уже повнолітня, то як  тобі ідея - жити разом?)

Т/і: ....... Я згодна!)

П'ятий: але є одна умова)

Т/і: я слухаю

П'ятий: за будинок, буду платити я; усі рахунки, покупки і так далі буду оплачувати я)

Т/і: але

П'ятий: це моя умова)

Т/і: мені буде потрібно поступити кудись, щоб отримати освіту....

П'ятий: з цим проблем не має) на кого ти хочеш іти?)

Т/і: думаю на бухгалтера

П'ятий: слухай, так це ж чудово! У мене є знайомий, який запропонував мені перейняти його бізнес, коли мені стукне 18, а мені 19, тому по суті у мене уже є бізнес компанія "Herbalife" і ти зможеш там працювати) доречі потрібно буде зідзвонитися з Крістіаном...

☕Табір🤡Where stories live. Discover now