....
П'ятий повторив дії Т/і і заснув.Приблизно поспавши дві години Т/і прокинулась
Т/і: ☁️ блін, я, що так і спала із наушниками у вухах😩?☁️
Брюнетка почала роздивлятися всіх, дехто спав, дехто грав у карти, дехто сидів у телефоні, загалом, кожен займався своїми справами.
Тут погляд дівчини зупинився на Номеру П'ять, який мирно спав на своєму сидінні, повернувши голову до неї і мило посопуючи.
Т/і: ☁️бозе, він такиймилий коли спить. Ніби маленьке котеня 🥺☁️
Т/і ледве відірвала свій погляд від хлопця. Вона повернула голову у сторону вікна об яке час від часу билася головою Еліс. Брюнетка обережно переклала голову Елісон на своє плече, щоб в тої після того як вона прокинеться не боліла голова, і продовжила дивитися у вікно, роздумуючи на різні теми. Але у її думках часто проникав образ П'ятого, який спав ніби котеня.
Т/і: ☁️які в нього милі ямочки....так стоп! Т/і зберися. Ти ж не могла у перший же день закохатися у хлопця якого навіть не знаєш. Правда? 😟🤨. ☁️
Повернувши голову, вона все ще спостерігала як П'ятий мило спав, деколи досягаючи носом. Через це вона мимоволі почала посміхатися. Т/і уважно обдивлялася його лице, його скули, ямочки, ніс, губи, родинки та волосся- яке так манило дівчину, щоб вона доторкнулася до нього
Музика ще до сих пір лунала в наушниках дівчини.
Номер П'ять уже як десять хвилин не спав, він чудово бачив із прикритими очима як на нього дивилася Т/і, як вона мило йому посміхнулася, як уважно вивчала його лице.
П'ятий: ☁️вона так мило посміхається...так і хочеться її прижати до себе, не відпускати і оберігати від усіх...☁️
З цими думками хлопець лежав із заплющиними очима, роздумуючи про, що думала Т/і коли дивилася на нього.
Дівчина ще не знає, хто вони такі, так як і не знають всі інші. Деякі присутні в цьому автобусі, тільки бачили їх з братами та сестрами коли ті по одинці прогулювалися по місту під пильним поглядом охорони, що ні на крок не відходила від них. Зазвичай, коли ті гуляли по одному (у цьому фф у них мама не робот, а батько їх любить та оберігає не забуваючи і про те що він повинен ще допомогти та натренувати їх сили. І вони живуть в тій же академії. А ще вони казково багаті) за кожним із них ходить дві охорони. Два величезних амбала із кам'яним лицем, повинні ходити за ними повсюди коли вони покидають сажі їхнього подвір'я, крім вбиральні. Через те, що вони багаті, знали тільки одиниці так як це сім'я на очі не висовується, а по новинам, вони повністю інкогніто.
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Табір🤡
Fanfiction> це мій 2й фф, тому можливо будуть помилки чи якийсь треш >Той самий автор що пише фф "мафія" просто створила ще один ак☕ >Читайте, вам сподобається) > Це історія з нотами хоррору)