...
З цими думками він перемістився до іншого супермаркету "Сільпо".Знову узявши візок для продуктів він рушив між рядами.
П'ятий: ☁️так, ще залишається купити: яйця, борошно, сіль, броколі, можна ще шампанське та вино, банку меду, консервований горошок та кукурудза; можна ще мандарини, ківі та гранат, а ще оцет, олію, вишневий, малиновий та полуничний джеми, сметану та ще одну пачку кави - вона ніколи не буває зайвою☁️
Скупивши все за своїм списком, він поїхав до каси, все це оплатив, склав у паперові пакети, вийшов з супермаркету та перемістився додому.
П'ятий: ☁️фух, от тепер точно все!) Так, скільки там годин уже? *Він подивився на годинник* уже 05:46, чудово!)☁️
Він розклав продукти і почав робити сніданок Т/і. Через пів години усе було готово. П'ятий наклав декілька штучок на тарілку, полив їх сметаною, помив і посипав їх на сирники.
П'ятий: ☁️і ще горнятко кави ☁️
Через п'ять хвилин він уже йшов до кімнати із міністоликом у їхню з Т/і спальню. Коли він прийшов, то поставив столик на тумбочку і сів на ліжко поруч з Т/і, яка уже почала прокидатися.
П'ятий: *наклонився і поцілував її у щоку, а потім в губи і почав водити своїм носом по її обличчю, говорячи ніжним голосом* добрий ранок) вставай, принцесо) *вона посміхнулася* ну я ж знаю, що ти не спиш)
Т/і: *розплющила очі* ну добре) *вона сіла, а П'ятий подав їй сніданок*
П'ятий: смачного)
Т/і: ваай, дякую) а що сьогодні за день такий, що ти у костюмі?) *Вона відрізала ножем шматочок сирника та поклала собі до рота*
П'ятий: яааа ... Кхм ☁️так, П'ятий не хвилюйся, усе буде добре ☁️*він став перед нею на одне коліно і дістав коробочку з каблучкою* дорога моя Т/і, чи готова ви розділити зі мною цей будинок, усе моє майно, компанію яка уже в обід буде моя та моє прізвище? Ви вийдете за мене заміж?
Т/і: *відклала свій сніданок на тумбочку та поцілувала хлопця, а потім взяла його обличчя у свої руки* так, П'ять, я згодна!)
П'ятий: *надів їй каблучку, сів на ліжко та посадив її собі на коліна* я тебе кохаю)
Т/і: *поцілувала його у губи* я тебе теж)
П'ятий: ну як? Сподобався тобі мій сюрприз?)
Т/і: *обійняла його за шию* дуже) в скільки ти встав, щоб це все зробити?)
П'ятий: в три) але це ще не все, також я купив продукти) усі, продукти, які тільки хотів і я упевнений, що ти теж)
Т/і: ти там напевно весь супермаркет скупив😅
П'ятий: нууу, майже)
Т/і: що, прям майже?
П'ятий: холодильник та полиці повні продуктів)
Т/і: а каву?
П'ятий: дві великі пачки😏
Ну що я можу ще сказати? П'ятий підписав папери та став власником компанії, яка за пів року побила рейтинги світу. Вони через два тижні відгуляли весілля і дівчина взяла його прізвище. Т/і одразу дали рекомендацію бухгалтера і вона почала працювала у компанії її чоловіка. Через два місяці пара дізналася що вони стануть батьками.
The and
____________________________________Дякую усім хто читав, мені дуже приємно було читати ваші коментарі, саме вони були моїм орієнтиром у написанні цієї історії. Я починаю новий фанфік під назвою "She could")
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Табір🤡
Fanfiction> це мій 2й фф, тому можливо будуть помилки чи якийсь треш >Той самий автор що пише фф "мафія" просто створила ще один ак☕ >Читайте, вам сподобається) > Це історія з нотами хоррору)