...
Тільки вони зайшли у кімнату,
Т/і: я у ванну)Вона взяла свої речі та забігла у ванну.
Усі уже полягали спати, а П'ятий уже як цілу годину сидів на ліжку та чекав Т/і.
Т/і тим часом уже прийняла душ, помила голову, переоділася в піжаму та розчісувати волосся.
П'ятий: ☁️хм, вода вимкнена. Значіть уже можна до неї. Я так скучив ☁️
Секунда
І П'ятий перемістився до Т/і та обійняв її за талію.
Т/і: *взяла у руки фен* чорт, П'ятий, ти мене налякав)
П'ятий: пробач, я просто скучив)
*Він поцілував її в маківку голови* що робиш?)Т/і: волосся буду сушити)
П'ятий: я з тобою)
Т/і: у тебе з воно сухе)
П'ятий: пф, хвилини діла)
Хлопець відпустив її, ввімкнув воду і почав мити голову.
Т/і: ем
Через п'ять хвилин П'ятий уже стояв біля Т/і з помитою головою.
П'ятий:*поставив руки на пояс* усе)
Т/і: *вз'єрошила йому волосся, так що він став схожий на їжака* хах)
П'ятий: що смішного?)
Т/і: нічого)
Вона поклала фен на столик, взяла гребінець і почала розчісувати йому волосся.
П'ятий: я раніше не помічав, що це так приємно)
Т/і: приготуйся)
П'ятий: до чого?
Брюнетка взяла спрей (на основі кондиціонеру), закрила обережно П'ятому долонею очі і зробила декілька присків.
П'ятий: для чого це?)
Т/і: *теж попризкала собі волосся* для того, щоб не образити волосся)
П'ятий: чим?
Т/і: феном)
П'ятий: я знаю усі види вогнепальної зброї та чим можна обралитм частини тіла людини але фен туди не входить.
Т/і: П'ять, я не про те.
П'ятий: 🤨
Т/і: ну дивися при високій температурі та потоку повітря на волосся, його можна трохи обпалити. І щоб цього не сталося, використовують спеціальний засіб чи засоби, які запобігають цьому)
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Табір🤡
Fanfiction> це мій 2й фф, тому можливо будуть помилки чи якийсь треш >Той самий автор що пише фф "мафія" просто створила ще один ак☕ >Читайте, вам сподобається) > Це історія з нотами хоррору)