42

399 37 3
                                    

...
Т/і: гаразд)

Хлопець почав обробляти їй спершу ніс. Закінчивши він змінив вату та перейшов до шиї.

Т/і: ай, шшш

П'ятий: пробач, я не хотів ( *він подув на поріз* так нормально?

Т/і: мг)

До них підійшов Дієго.

Дієго: а що сталося?

П'ятий: ти як завжди спізнюєшся та тупиш, Дієго.

Дієго: так поясни мені, тоді я не буду тупити

П'ятий: *зітхнув* ну добре, але спершу дай відповідь на моє запитання

Дієго: яке?

П'ятий: де Міс Джейн?

Дієго: пішла дзвонити копам. По тому, що я почув: вони скоро прилетять і заберуть нас усіх.

П'ятий: в якому це сенсі "прилетять"?

Дієго: здається на гелікоптерах, так як тут хащі і їхній техніці буде важко проїхати. І того чудика *він вказав на мертвого Пенівайса* теж заберуть.

П'ятий: а їм нормально, те що він - мертвий?

Дієго: казали здається що так навіть краще, його присепляти не потрібно буде. На досліди його труп візьмуть. А тепер дай нарешті відповідь на моє запитання: що сталося?!

П'ятий: той критин, просто мене розізлив. Дуууууже розізлив.

Дієго: а точніше?

Т/і: він мене вирубив і заволік до себе в той страшний будинок

Дієго: той у якому ми були?

П'ятий: так, туди.

Дієго: то це він зробив таке з тобою? *Він вказав на поріз*

Т/і: мг

Дієго: то тепер ясно чому П'ятий так розізлився. Добре, я піду до інших.

П'ятий: котись уже

Дієго щось буркнув собі під ніс та пішов

П'ятий: *повернувся до Т/і та поцілував її у ніс* так, я закінчив) *він склав всю використану вату в паперовий пакетик та поставив його і аптечку* готова?)

Т/і: *взяла його за руку* так)

Мить.

Пара уже сидить у кімнату на ліжку. Це буде їхня остання ніч у цьому таборі.

П'ятий: *посадив Т/і на ліжко та перемістився до шафи* Т/іночка, чорна чи біла?)

Т/і: давай чорну)

☕Табір🤡Where stories live. Discover now