8

811 58 2
                                    

....
~17:32~

Елісон: нам пора збиратися, бо о 18:00 вечеря.

Т/і: окей 😊

Всі зібралися та вийшли з кімнати, а П'ятий закрив її на ключ та взяв за руку Т/і, тим саме зупинивши її.

П'ятий: принцеса, нам потрібно поговорити 😟

Т/і: ем, ну ок.

П'ятий: будь ласка, не відходь від мене, я тебе дуже сильно прошу.

Т/і: добре 🙂

П'ятий швидко перемістив їх прямо перед носами їхньої компанії у столову. Вони повечеряли. На вечерю подавали  рис із овочами та сік (який саме, вирішуйте самі). Під час вечері нічого цікавого не відбувалося, підлітки обговорювали події за останні дні. Потім П'ятий недочекавшись інших перемістив його та Т/і на зону, де мали проводити кіно-вечір.

Повсюди були крісла-мішки, полотно для кіно і підлітки різного віку, які займали свої місця.

Клаус: о, п от в нашу голубки 😁

П'ятий: Клаус заткнись 😠

Т/і: *пошепки П'ятому на вухо* П'ять, спокійно.

Брюнет зітхнув, сів на червоне крісло-мішок і посадив собі на руки Т/і. Дівчина покотилась на П'ятого, а той лише посміхнувся їй у відповідь. Через це Айла повернулася до них лицем і суривидася - ніби з'їли цілий лимон.

П'ятий: принцеса, розслабся 😉

Т/і:*зітхнула*  що мені з тобою зробити?

П'ятий: ☁️ поцілувати 😁☁️ нічого, залиш як є. 😁

Т/і: *зітхнула* ну добре, сьогодні твоя взяла.

Вона склонила свою голову на груди хлопця і дивилася, як починають запускати фільм <День "так"> (скажу чесно, я його не дивилася, але це комедія).

Нарешті коли всі зайняли свої місця, Т/і з П'ятим, Ваня з Дієго, Елісон з Лютером, Бен, Джейден та Клаус сіли порізно (Холостяки 🙃, ну, крім Джейдена) але недалеко один від одного, на всякий випадок.

Почався фільм.

Половина фільму пройшла чудово - спокійно

І тут, Т/і відчула на собі чийсь погляд. Вона подивилася навколо, і побачила біля дерева на території табору того клоуна

Т/і: ☁️О Боже, воно знову тут 😨. Що робити? Що робити?...треба П'ятому сказати☁️ *пошепки П'ятому на вухо" П'ять

☕Табір🤡Where stories live. Discover now