17

670 35 6
                                    

....
П'ятий 2: він змовиться з Айлою. І коли ви будете йти на обід, Т/і нібито покличуть, бо там щось "важливе". Насправді, коли вона відійде від тебе, Дарвін і ще троє хлопців накинуть на неї мішок і потягнуть за будинки. А далі .... Я продовжувати не буду. Але я встиг тоді, хоча Т/і тоді дуже перелякалася.

П'ятий: я його уб'ю

Т/і: *обійняла його за торс* П'ять, не переживай, я завжди буду поруч. Обіцяю)

П'ятий: *поцілував її у лоб* я знаю сонечко)  ну добре,нам уже пора)

Т/і: бувайте!)

Брюнетка обійняла П'ятого, а той її.

Блакитно-біле сяйво і вони уже стоять на тому ж самому місці, під деревом.

Т/і: *подивилася П'ятому у вічі* це було неймовірно 🥺

П'ятий:*взяв її обличчя у свої руки* у нас буде донька)

Т/і: )

П'ятий: я) .... Я не знаю) .... Мене просто переповнюють емоції!) Ти мені скажеш "так"!)

Харгрівс поцілував її в губи. Через хвилину, вони відірвалися один від одного.

Т/і: я завжди хотіла назвати свою майбутню дочку - Мілі)

П'ятий: вона твоя копія)

Т/і: але у неї твої ямочки)

П'ятий: а як же)

Т/і: я не можу передати ті емоції, які мене зараз переповнюють, можу лише сказати, що це неймовірно!)

П'ятий: знаєш, коли ми йшли по вулицях, ти так раділа побачивши прості речі) Для мене це було щось!)

Т/і: *подивилася на годинник* нам через десять хвилин потрібно бути біля будинку, буде репетиція.

П'ятий: у нас є ще десять хвилин)

Т/і: що ти пропонуєш?)

П'ятий: я

Т/і: стоп! Можеш нас перенести у кімнату, мені потрібно дещо зробити?

П'ятий: що саме?)

Т/і: *показала на засос*

П'ятий: мені і так подобається 😏

Т/і: ну П'ятий

П'ятий: ну добре)

Секунда і вони уже стоять у кімнаті. Т/і швидко закрила волоссям засос

Клаус: і де це ми були?)

Елісон: Клаус!

Клаус: ну добре (

☕Табір🤡Where stories live. Discover now