....
Будинок був одно поверховий, та складався з однієї величезної кімнати, у якій власне і проводився вечір. Коли підлітки зайшли у будинок, то одразу побачили Клауса, який вже на всіх парах "дигустував" шампанське та інші напої у компанії якоюсь дівчиною. Елісон, яка чудово проводила час з Лютером за столиком, попиваючи колу. Бена, Ваню та Джейдена які грали у карти з іншими членами табору, у іншому кутку кімнати на диванчиках. Та як же без Дієго, який уже танцював на тансполі у батлі проти якогось хлопця, і здається Номер Два вигравав, а навколо н з зібрався невеликий натовп, з якого було чути свист який був приглушений музикою.П'ятий: пропоную випити по горнятку кави)
Т/і: я за)
Брюнет повів її до стійки з бариста, посадив Т/і на стілець, так як той був трохи високоватий і сів біля неї.
П'ятий: ☁️відки тут бариста? А загалом, байдуже.☁️ *Взяв її руку у свою та переплів їхні пальці* нам два лате.
Бариста: зараз буде) *він повернувся до столу, що був позаду нього, взяв турку у руки насипав туди кави, заляв водою та поставив на плиту*
П'ятий: *повернувся до дівчини* я вгадав?)
Т/і: мг)
П'ятий: можливо ти хочеш чогось перекусити?) Фруктів чи ще чогось?
Т/і: ні, П'ять дякую, я не голодна)
П'ятий: але коли будеш, то кажи)
Т/і: ☁️він неймовірний)☁️ домовилися)
Бариста: *поставив перед ними два горнятка з лате на барну стійку* смачного)
П'ятий: мг
Т/і: дякую
Бариста: якщо щось, то я на іншому кінці.
П'ятий: ми запам'ятали *він придивився до бейджа на якому було написано ім'я баристи, та
звів очі на нього* Олівер.Бариста кивнув і пішов.
Т/і: *зробила ковток* м, а лате тут смачніше ніж на кухні)
П'ятий: *теж зробив ковток зі своєї чашки* сонечко, ти права)
Т/і: шкода, що тут не можна давати сиропи з ними кава робиться просто божественна)
П'ятий: хм, я раніше ніколи не пив каву з сиропами, але якщо ти кажеш, що воно реально смачне, то я якось спробую) а який сироп ти любиш?
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Табір🤡
Fanfiction> це мій 2й фф, тому можливо будуть помилки чи якийсь треш >Той самий автор що пише фф "мафія" просто створила ще один ак☕ >Читайте, вам сподобається) > Це історія з нотами хоррору)