عندي دوشة في دماغي بصراحة ، مش عارفة أعبر عن إيه ولا إيهعاوزة أعبر عن امتناني لكل الكربتونايتس واحدة واحدة نظرًا لأن لسه مفيش fanboys 😂
حلوياتي انتم أجمل حاجة حصلتلي في حياتي بتشجيعكم ليا أنا بكمل، ممتنة للي تابعوني من الأول لحد دلوقتي واللي حتي عرفوني من عمل معين، شكرًا لصبركم 💙
ممتنة لڤايوليتا جدًا لأن لما بدأتها كنت بمر بوقت صعب وكنت حاسة إن كل حاجة تقيلة وعشان كدة قررت أكتب حاجة فيها positive vibes يمكن تغير مودي وبصراحة فعلا وأنا بدور علي positive materials كصور أو موسيقي أو حتي كتابة الكلام المعسول كانوا بيغيروا يومي، ڤايوليتا غيرت أيام ناس كتير للأحسن وأتمني إني كـ كريبتون و كـ وجد أكون كدة لمتابعيني وأهلي وأصدقائي.
اعتراف بسيط : لما بدأت القصة كنت مقررة في النهاية إن مو بين يموت بس بجد مقدرتش، ازاي أموت الكائن اللطيف ده بجد وكمان he's my Fav انا بحب الصداقة القديمة وفكرة إن حد يكون عاش معايا فترة طويلة ويعرف عني أكتر من شخص لسه متعرفة عليه + إني بحب النهايات السعيدة
سيوچين : قررت أبتكر شخصية مفعمة بالحيوية، مدهشة، مصدر قوة وفخر لأصدقائها وأهلها، عندها صديقة مقربة رغم فارق العمر وقفت جنبها من الصفر وكمان عندها جوانب مخفية متحبش حد يكتشفها.
مو بين : ابن رائع، وشاب طموح وعاشق، غيور علي سيوچين وواخد علي عاتقه حمايتها ودعمها ، يتعرض لمحنة تكاد تفقده حياته ومع ذلك يصمم علي إنه يتمسك بطريقه بدون خوف
* تحذير ⚠️ : متعملوش زيه،وإذا مرضتم بعد الشر عنكم متهملوش نفسكممع ذلك يختار إنه يقف عند حد معين ويختار إنه يعيش حياة سعيدة مع حبيبته، وزي ما شفتوا يكون زوج وأب رائع ولو مش مقاتل في الحلبة فهو مقاتل وناجِ من المرض.
چونغ تاي: حد يقدر يغير حياة مملة لحياة مليانة شغف وتحدي وحماس، رغم كونه غني ومولود بمعلقة ذهب إلا إن عنده أحلامه الخاصة اللي مستعد يقف في وش أي حد عشان يحققها، شخص مجربش ازاي يكون الحب بلا مقابل، ازاي إن في حد ممكن يحبك وانت مفلس ومتقدرش تقدمله حاجة، حد ممكن يسمحلك تعيش في بيته حتي لو بينكم خصام، فكل الأحداث دي تغير كونه عابث واللعبة تقلب بجد ويحب البنت دي حتي بعد كل الأحداث اللي حصلت يفضل يحبها، وكونه شخص بقلب صافي زي ما بيحبها بيحب عيلتها الصغيرة ومستعد يتغير ويكون أب أحسن.
تيهي : هي بجد شخصية نفسي أكون زيها لما أبقي ثلاثينية، بتعرف تدير أمور كتير وتخلق عالمها الخاص، غنية بس الفلوس مبتشكلهاش فرق، أهم حاجة في حياتها هي صديقتها وأخوها، بتدور عن الحلقة الناقصة في حياتها واللي اكتملت بوجود مين يونغ، حد شخصيتها مبتتغيرش علي مدار السنين، وبكل ده أنا واثقة إنها هتكون أم أكتر من رائعة.
مين يونغ : شخص قضي حياته بيشتغل، عمره ما جرب يكون عنده حبيبة، حتي أخوه الصغير مشافوش من زمان، ورغم ذلك هو شخص يعتمد عليه، مجتهد في شغله وبيحسب حساب المستقبل ، وشفنا ده لما تم طرده إنه قدر يبدأ من جديد بنفسه بس المرة دي مش لوحده وقرر يصارح تيهي بإعجابه بيها وتكون شريكته مش بس في الشغل كمان في الحياة، ويعزز علاقته بأخوه الصغير.
هان : رجل ثلاثيني، له شغله الخاص اللي بيحبه، بيدعم شاب زي مو بين لأنه بيفكره بنفسه، أخته هي أولويته ومدرك أهمية إن هي عائلته الوحيدة وتوأمه ، كان نفسي أجوزه بجد اعتبروني جوزته يا جماعة😂
بقية الشخصيات كان ليها دور أساسي في حياة كل شخصية من اللي فوق ومبسوطة إني طلعت أداءهم بالشكل ده
كلهم كول الصراحة، بحب أبتكر شخصيات كول عشان أنا مش كول زيهم في الحقيقة ومش بعرف أعمل حاجات كتير وأكون رائعة وكدة فبتعلم من شخصياتي .
أنا كدة خلصت .. بجد ممتنة من كل قلبي 💖
أنت تقرأ
VIOLETA | بَنَفْسَچ
Romance"قدْ تَمُرْ الدقائق والساعات والسنوات، لكنْ قلبي لا يعرف شيئًا عن الوقت، لذلِك لا تبكي، فقط احتفظِ بي هُنَاكْ في أحْلَامِك وتمسَّكِ بكلماتي هذة " - لقائله بدأت ٤/ ٨/ ٢٠٢٠ انتهت ٢٨/ ١٠/ ٢٠٢١