Kazdy myslal nikt nie wiedzial....

549 36 39
                                    

🎤Pov Sapanap🎤

Kiedy Clay powiedział mi ze George jest z Chadem nie uwierzyłem bo przecież  słyszałem jak brunet rozmawia z moim chłopakiem o tym ze Clay mu się podoba. Clay chciał żebym zawiózł go do najbliższego hotelu bo nie chciał spędzać tej nocy w domu, oczywiście powiedziałem ze powinien porozmawiać z Georgem ale on mówił ze nie da rady , wiec się zgodziłem i go zawiozłem do hotelu. Kiedy go odwiozłem i jak najszybciej dojechałem do domu aby zajebac Georgea, wszedłem do domu ściągnąłem buty i pokierowałem  się do pokoju Georgea. Zrobiłem z buta z buta wjeżdżam i zacząłem się.
-Georgea ty Chuju nie wiedziałem ze serio jesteś tak tępy!-(RYKLAM)
-Co ja takiego zrobiłem?!
-TY JESCZE MASZ CZELNOŚĆ PYTAĆ?!
-Tak.
-DLACZEGO ZDRADZIŁEŚ CLAYA Z CHADEM?!
-po pierwsze nie jesteśmy razem po drugie z chadem do niczego chyba nie doszło.
-JAK TO CHYBA?!
-tak o nie pamietam.
-PRZED CHWILĄ BYŁEM Z CLAYEM  W SKLEPIE TAM CHAD MU POWIEDZIAŁ ZE JESTEŚCIE RAZEM A ON ZAŁAMANY DZISIAJ ŚPI W HOTELU!
-A No to powiedz mu ze może wrócić a ja zadzwonię do Chada.
-Serio aż tak cię nie interesuje Clay? Mówisz to jakbyś miał go w dupie a przecież go niby wielce kochasz!
-z skąd taka pewność ze go kocham hm?!
-bo sly- dobra nie ważne ale masz po prostu to z tym idiota wyjaśnić rozumiesz prawda?
-tsa.

Mam dość Georgea wyszłem i poszedłem. (W TYM ZDANIU DZIEJE SIĘ WIĘCEJ NIŻ W MOIM ŻYCIU)

💚Pov Clay💚

Po prosiłem nicka aby zawiózł mnie do najbliższego hotelu. Chciałem spędzić ta noc sam, wszystko przemyśleć , czy Chad mówił prawdę? Czy George mógł by się w nim zakochać? W sumie sam byłem w nim zakochany KIEDYS. Teraz jestem zakochany w brunecie tylko on jest dla mnie tak ważny, jeżeli naprawdę jest z tym Chadem i jest szczęśliwy to nie mam nic przeciwko bo najważniejsze dla mnie jest jego szczęście. Nagle z tych rozmyśleń wybił mnie dźwięk prowadzący z mojego telefonu odebrałem nawet nie patrząc kto dzwonił.

-Halo?
-Clay czemu śpisz w hotelu to co mówił Chad nie było prawda-odezwał się słodkim głosem brunecik.
-George miałem gorszy dzień po prostu i myślałem ze Chad mówił prawdę.
-Ale z tego co mi powiedział Sap to strasznie cierpisz i to nie przez gorszy dzień, Proszę powiedz mi prawdę- co miałem mu powiedzieć, wiesz co od jakoś 3 miesięcy jestem w tobie zakochany i nie wiem jak ci to powiedzieć plus myślałem ze jesteś z Chadem i się załamałem.
-George jeszcze nie mogę ci tego powiedzieć.
-Dlaczego? Czemu nie możesz być ze mną szczery?
-Jestem i to bardzo uwierz mi ale nie mogę ci tego powiedzieć tak szybko, jesteś dla mnie najważniejsze George pamiętaj.
-Ty dla mnie tez-zrobiło mi się miło na sercu kiedy gogy to powiedział.
-dziękuje, a teraz idź spać dobranoc.
-dobranoc.

Kochałem rozmawiać z gogym, kochałem jego głos, kochałem jego charakter, wszystko w nim kochałem tak strasznie chciałem mu to powiedzieć w tamtym momencie, chociaż wiem ze to nie był dobry czas. Obiecuje sobie jedno jeszcze kiedy George będzie u mnie powiem mu cała prawdę.

👹Pov George👹

Nie wiedziałem o co chodziło chadowi z jednej strony bałem się ze Clay może sobie cos zrobić ale zadawałem sobie pytanie czemu blondyn aż tak się „załamał"? I czemu nie chciał mi powiedzieć całej prawdy tłumaczył się ze nie może powiedzieć mi „tak szybko" wiec zadzwoniłem do Chada.

-Halo?
-Hejka Gogy co się stało?
-Proszę nie mów na mnie gogy tak nazywa mnie Clay i czasem Sap.
-Okej ale w jakiej sprawie dzwonisz?
-Czemu powiedziałeś Clayowi ze jesteśmy razem a po drugie czemu mnie okłamałeś ze jesteś jego kuzynem skoro jesteś jego byłym
-wiedz grogu Clay kiedyś pomagał mi w jednym interesie i bardzo mnie zawiódł chciałem żeby go to bolało.
-Nie Gogy! Chwila w jakim interesie?
-Nie ważne bruneciku, zapytaj się Claya. Dobranoc.

I rozłączył się, nie miałem pojęcia o co chodzi Chadowi ale nie chciałem dzwonić do blondyn bo może bym go obudził? Nie wiem wolałem pogadać z nim jak się zobaczymy i to tak sam na sam.

Pov narrator

A co w tym czasie robił Clay? Siedział na balkonie i myślał nad czym? Nad słodkim brunecikiem który właśnie starał się zasnąć. A brunet właśnie myślał o blondynie którego kochał nie wiedział jak mu to powiedzieć nie umial, bal się? A co jeśli ich relacje się pogorszą? Co jeśli on go odrzuci? Tyle pytań żadnych odpowiedzi. „Miłość" słowo pełne uczuć pełne szczęścia pełne radości, smutku dlaczego smutku? Miłość jest trudna, albo to będzie do końca życia albo najgorszy koniec, nikt nie wiedział co naprawdę czeka ta dwójkę jedyne co mogli robić to wymyślać scenariusze które nigdy się nie wydarza albo czekać co dalej się potoczy? Co dalej się stanie? Dwóch chłopaków w sobie zakochani myśleli osobie, każdy myślał nikt nie wiedział..

.............................................................................
803 słowa

Starałam się nad tym rozdziałem a i pierwsza raz byl narrator mam nadzieje ze się podoba bo szczerze mi się mega podoba❤️✨
Kocham was miłego dnia/wieczoru/nocy☺️

Bajo jajo<33❤️

To tak strasznie boli... || DNFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz