To nie mozliwe Clay....

562 37 38
                                    

💚Pov Clay💚
*Czekaj Sap c-co?*
-Tak Clay mówili o tobie nie wiem dokładnie co ale mówili-skłamał Sap.
-Aa rozumiem, ale w takim razie gdzie jest teraz George?
-Nie mam pojęcia zadzwonię do karla i się dowiemy. Sapnap wyjął telefon z kieszeni i zadzwonił do karla.

-Halo?-odebral brunet a Nick dał na głośno mówiący.
-No halo karl, George w domu?
-Tak a co się stało?
-śpi?
-nie, wstał przed chwila co on niego chcesz?
-weź go podpytają jak było na imprezie czy kogoś nie poznał? Ale nie mów ze my cię prosiliśmy okej?
-Dobra, dobra nic nie powiem ale później mi wszystko wytłumaczycie.
-okej dziękuje kocham cię karl.
-Ja ciebie tez paa.

Sapnap się rozłączył.

-No dobra Clay to już mamy załatwione tylko teraz pytanie, wiesz dobrze ze jeżeli nie wytłumaczysz jemu o co chodzi to on nie zerwie z nim koleżeństwa przyjaźni czy cokolwiek to  jest?
-Wiem.
-No to czemu tego nie zrobisz?
-zrobię.
-kiedy Clay?.  I czemu odpowiadasz jednym słowem na moje pytania hm?
-Może dzisiaj. Nie wiem tak jakoś.
-Yhy ciekawe.

👹Pov George👹

Karl do mnie przyszedł i chciał porozmawiać nie wiem o co chodziło ale postanowiłem z nim pogadać.

-No co tak karl?
-Nic chciałem się zapytać jak ci się podobało na imprezie?
-Było super, poznałem takiego Chada nie za wiele pamietam ale odprowadził mnie wczoraj do domu bo Clay gdzieś zniknął.
-Czekaj chwile Chada?!
-taak a co?- znałem tylko jednego Chada i był to były Blondyna.
-opisz mi go.
-mial blond puszyste oczy małe oczy i chyba zielone takie jak Dream.
-George nie możesz się z nim Zadawać!
-Dlaczego?
-B-bo ten chad którego opisałeś to były Claya, bardzo go zranił uwierz mi.
-Już ci uwierzę przecież Chad to kuzyn Dream tak mi sie przedstawił z reszta jest strasznie miły.
-Nie George, serio jesteś aż taki naiwny i mu uwierzyłeś nie dziwie się ze Clay zniknął na imprezie skoro bardzo dobrze bawiłeś się z tym idiota! Chyba nie wiesz jak cholernie będzie go to bolało jak się dowie!
-Karl on już się dowiedział rozumiesz i nic takiego mi nie mówił.
-To dla tego nie było go w domu na noc a Sap poszedł go szukać.
-serio?
-tak George serio.
-Nie możesz mu po prostu powiedzieć ze go kochasz!-dodal karl.
-Nie mogę rozumiesz boje sie i nie jestem pewien swoich uczuc rozumiesz!
-Nie rozumiem George- powiedziałem wychodząc ze smutkiem?

Ja naprawdę nie wiedziałem ze Chad to były Blondyna, powiewać przedstawił mi się jako jego dalszy kuzyn. To dlatego Clay chciał mnie od niego odciągnąć, nie spierałem zbyt wiele ale jedyne co wiedziałem ze jak do czegoś doszło między mną a Chadem to blondyn jak i ja sobie nie wybaczę.

🦋Pov Karl🦋

Byłem zły na Georgea ze nie chciał mi wierzyć i ze tak częściowo „zdradził" Claya niby nie wiedział ze Chad to jego były ale z drugiej strony nie powielaniem mu tak po prostu wierzyć ze jest jego kuzynem. Nie wiedziałem czy mój chłopak znalazł blondyna wiec zadzwoniłem bo wolałem się upewnić.

-Hej znalazłeś Claya?
-Tak, znalazłem siedzę z nim w aucie i rozmawiamy.
-przed chwila pogadałem z Georgem i trochę się dowiedziałem.
-spoko jak wrócimy do domu to mi powiesz.
-Jasne, jasne.
-No my jakoś za godzinę powinnismy być w domu bo trochę ciemna się robi.
-okej to paaa.
-Paapaa.

No i się rozlaczylem.

💚Pov Clay💚

Właśnie jechaliśmy od domu zatrzymaliśmy się przed sklepem a ja weszlem do sklepu i zacząłem robić zakupy, chodziłem alejkami aż nie zobaczyłem Chada z którym złapałem kontakt wzrokowy, zaczął się do mnie zbliżać a ja nadal robiłem zakupy nie reagowałem na niego do pliki nie zaczął do mnie mówić.

-Hejka Clay jak tam z Georgem? Ostatnio nie źle się bawiliśmy.
-U nas super wiesz.
-Aaa myślałem ze już ci powiedział.
-co znowu powiedział?
-Ze jesteśmy razem, nie wspominał ci?

Zatkało mnie. Powiedziałem mu ze nie mam teraz czasu i wyszedłem ze sklepu kierując się do zaparkowanego samochodu bez zakupów cały zapłakany. Wsiadłem do samaochodu i zacząłem płakać.

-Ci się stało Clay?-zapytał Sap.
-W-wiesz ze Chad j-jest z Georgem?
-to nie możliwe Clay-przypomniało się nickowi jak słyszał ich rozmowę.
-To możliwe sam Chad mi to powiedział.

.............................................................................
694 słowa

Wiem ze ciagle Clay jest taki sad ale mi się podoba taki vibe i no. W sumie to mam na tym polegać że Clay jest taki depreszyn i w ogóle hshshs No nie wiem pudzie to czytają wiec chyba się podoba kocham was bajo jajo<33😌❤️❤️😭✨

Błędy nie sprawdzone.

To tak strasznie boli... || DNFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz