👹Pov George👹
Byłem już na lotnisku umówiłem się tu z sapanapem wiec szukałem go wzrokiem. Nigdzie nie mogłem go znaleźć wiec napisałem mu wiadomość, zobaczyłem ze odczytał i odpisał „jasne zaraz będę trochę się zagadałem z Clayem" sad zapomniał o mnie.( RYKLAM jak pisała) Wiec usiadłem na najbliższym fotelu (nie wiem co tam jest nigdy nie byłam na lotnisku) i czekałem na nicka z niecierpliwością.
💚Pov Clay💚
Byłem ciekawy czego Nick zapomniał ale widziałem ze bardzo się spieszył? Stresował? Sam nie wiem miał zakodowany wyraz twarz.
Nie wiedziałem gdzie idzie ale kiedy wyszedł ja poszedłem do łazienki i zwróciłem jedzenie po prostu nie chciałem jeść, nie chciałem kończyć tego czego sam zacząłem i chciałem. Walczyłem swoją ulubiona playliste na głośniku i siedziałem na fotelu znowu myśląc i myśląc....🎤Pov sapanap🎤
Jak najszybciej jechałem na lotnisko, zapomniałem o tym ze George na przylecieć nadal nie mogłem uwierzyć ze zapomniałem o George. Kiedy dojechałem na lotnisko odrazu zadzwoniłem do George i powiedzieli mu ze jestem na lotnisku i spytałem gdzie jest ale on powiedział ze ob przyjdzie do mnie. Zobaczyłem jak George się do mnie zbliża podbiegłem o niego i mocno zamknąłem go w szczelnym uścisku co on oczywiście odwzajemnił , doszliśmy do
auta po czym do niego wsiedliśmy i pojechaliśmy do mojego i karla domu. Dojechaliśmy w jakieś 40 minut, kiedy weszliśmy do domu przywitał się z nami karl bardzo się cieszy ze George przylatuje bo byli wiecie beszti foreverki. Nie powiem byłem trochę zazdrosny o karla, ale teraz postanowiłem po prosić dreama o spotkanie i przyjdę tam, ja George i karl byłem ciekawy jak zareaguje wiec napisałem
Hejka dream możemy się spotkać w parku tam gdzie zawsze bo musiałem cos załatwić i nie zdążyłem jeszcze o czymś pogadać.Odpisał mi po 5 minutach
Spoko ale za 20 minut to do zobaczenia.
No i spoko jesteśmy umówieni tylko teraz powiadomić chłopaków, poszłam do pokoju i ułyszałem kawałek rozmowy.
-Karl ale j nie wiem jak mam to powiedzieć?
-Po prostu powiedz mu co czujesz i będzie po sprawie Clay napewno cię nie odrzuci.Chwila czy George kocha Claya? Czy to cos gorszego? Nie wiedziałem po prostu weszłem i powiedziałem.
-Hej chłopaki, jesteśmy umówieni z Clayem w parki za 20 minut.
-Spoko my z Georgem się ogarniemy.
-t-tak.
-spoko.💚Pov Clay💚
Sapnap napisał do mnie czy chce się spotkać, zgodziłem się bo mi się nudziło i nie miałem co robić. Ubrałem kurtkę i buty po drodze do wyjścia wziąłem jeszcze klucze i paczkę papierosów jak zawsze. Byłem już nie daleko parku widziałem już Nicka, odpaliłem papierosa i szybkim krokiem do niego doszłem.
-Hejka Sap czemu chciałeś się spotkać?- nic nie odpowiedział a za krzaka wyskoczył George i karl? Nie mogłem uwierzyć George do mnie podbiegł i mnie przytulił, ja szybko rzuciłem i zdeptane zapalonego papierosa i również oddałem przytulasa.
-George ale skąd ty-
-Nie ważne skąd i dlaczego ważne ze tu jestem.
-Masz racje kocha- kochany jesteś hehe-prawie powiedziałem kocham cię...
-Tak tak ty tez.
-aww jak słodko-powiedział Nick.
-Nick przymknij się- powiedziałem i puściłem Georgea z uścisku.Później we czwórkę chodziliśmy i gadaliśmy o różnych pierdołach. Ustaliliśmy ze George będzie spać u mnie ale najpierw muszę posprzątać ten syf w domu wtedy może u mnie spać wiec pierwsza noc spędzi u nicka i karla a kolejne u mnie. Zapytałem ile zostaje on powiedział ze jak najdłużej będzie się dało bo nie chce tkwić w tym toksycznym mieście. Wiedziałem jak to jest stracić miłość życia bo straciłem już kiedyś mojego chłopaka Chada (spokojnie będzie jeszcze o nim pisane i wytłumaczone nie zostawię was tak hahs).
👹Pov George👹
Rozmawiałem z karlem o tym ze zakochałem się w Claya nie wiem jak mu to powiedzieć i nie wiem jak to możliwe ze w dwa dni stał się kimś więcej niż przyjacielem, bałem się o niego jak o nikogo innego. Najpierw chciałem zobaczyć jak Clay będzie mnie traktować i jak to się potoczy, mam nadzieje ze będzie lepiej z jego zdrowiem psychicznym i ze może przestanie palić.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
664 słów
Udało mi się wstawić ale trochę później mam nadzieje ze z tego sprawdzianu z lektury dostanę przynajmniej 3 hshsBłędy nie sprawdzone❤️🦋
CZYTASZ
To tak strasznie boli... || DNF
Short Story<33 w książce występują: -alkohol,narkotyki wydaje mi się że nie będzie żadne +18 bo nie umiem pisac i nie lubię -samookaleczanie,placz,krew -karlnap -dnf -czasem przekleństw Nie wiem co tu dalej pisac ale no miłego dnia/nocy/wieczoru <33 tt-_gero...