Kapitola je na začátku psána jako vypravování Nicol mezi tím co prochází tunelem a poté jim bude vypravovat Thomas co se dělo u nich. Snad chápete. Have fun <3
,,Když jste nás opustili s tím že jsme mrtví tak jsme tam nějakou dobu byli. Jak již Gally řekl. Našli nás lidé, Lorencovi chlapy, Vzali nás a odvedli sem. Ošetřili nás. Když jsme byli konečně ve stavu že můžeme normálně fungovat, tak nám začali těžké výcviky. Lorenc nás zapřáhl, dělali jsme mu osobní vojáčky se kterými si mohl dělat co chce. Na oplátku jsme měli střechu nad hlavou, jídlo, kde spát. Prostě útočiště. Měli jsme několik zkoušek kterými jsme museli projít na výbornou. Kdo ví co by se stalo kdyby ne. Lorenc chce mezi sebou pouze schopné silné lidi. Žádné padavky nesnese. Každý den jsme vstávali brzo, nasnídali se, šli trénovat, oběd, trénink, večeře a spát pokud jsme neměli hlídku. Bylo to nejnáročnější období mého života.
Zkoušky se skládali z několika odvětví. Síla. Logika. Střílení na terč. A další. Když jsme měli všechny zkoušky úspěšně za sebou, tak jsme byli povoláni na první misi. Museli jsme ji dokázat bezchybně, dá se říci že to byla poslední zkouška kterou jsme dostali. Museli jsme si v Lorencovi vybudovat jeho důvěru, bez ní bychom byli mrtví.
Teď jsme se vrátily z další mise, už několikáté, ale zvorali jsme to. Bylo nemožné jí dokázat, i Lorenc to věděl, ale nesnese přiznat že nejsme dostatečně silní na to abychom to dokázali. Takže nás tam i tak poslal. Byla to sebevražedná mise, a byla malá šance že se vrátíme živí.
Jednou ze zkoušek bylo vypnutí emocí, za tu dobu co tu jsme jsme si každý vybudovali k někomu nějakou citovou vazbu. Kamarádsky řečeno. Na vztahy a románky tady není čas ani morálka. A abychom mohli projít touto zkouškou, zkouškou DŮVĚRY. Měli jsme za úkol tuto osobu zabít. Kdybychom to neudělali, zabili by nás i tu dotyčnou osobu. Nebylo na výběr.
Ve válce a tomto světě není na city místo. Už ne.
Když jsme jeli zpátky sem. Měli jsme dohlédnout na ty protesty které se konaly, a čirou náhodou jsme tam potkali vás. Takže se změnily plány. Lorenc se za ty zdi snaží dostat už hodně dlouho. Bývalo to jeho město, ale Zlosyn ho vytlačil ven a město si přivlastnil.
Teď věří že je tu možnost dostat město zpět. I když všichni víme že to je další sebevražedná akce, kterými je Lorenc proslulí."
Dořekne svůj monolog Nicol.
,,A co se stalo u vás, Kde je Winston, Tessa a Chuck. Jak se vám povedlo že je Minho u Zlosynu?" zeptala se a Thomas začal vyprávět.
,,My vás neopustili. Tehdy... vtrhli tam vojáci, odvedli nás do jakési základny. Řekli nám že nás ochrání před Zlosynem. Ale lhali, byla to základna Zlosynu. Utekli jsme odtamtud. Ale nevěděli jsme co na nás čeká tam venku. Několik dnů jsme šli pustou pouští. Mezi tím umřel, Winston. Byl nakažen erupcí. Došli jsme do zničené asi bývalé továrny. Tak jsme potkali Brendu a Chorcheho. Tu holku a chlapa co vám zmlátil vojáka... Jejich lidi spolupracovali se Zlosynem. Tak mu řekli že jsme tam. A oni si pro nás přiletěli. My ale stihli utéct. Jenže já s Brendou jsme se od nich museli oddělit. Šli jsme tunely. Bohužel jsme narazili na několik žroutů. Brendu kousl jeden. Setřásli jsme je a pokračovali do takového zbytku co zbylo z města, kde byli lidé. Měli jsme za úkol najít jakéhosi Marcuse. Došli jsme před jakousi budovu kde měl být. Tam byl ale pouze chlápek kterej nám podstrčil něco do pití. My jsme skolabli, ale naštěstí nás stihli najít Chorche a ostatní. Zjistili že ten dotyčný BYL Marcus. Od něj jsme si "půjčili" jeho auto a jeli do hor. Původně tam měla být Pravá Ruka. Taky že jo. Když jsme tam došli, tak nám pomohli, vyléčili Brendu. Ale ještě ten den na nás zaútočil Zlosyn. Teresa nás podrazila. Od toho co jsme utekli z té základy, byla se Zlosynem. Odvezli spoustu dětí, mezu nimi i Minha. Je to už půl roku. A my ho jedeme zachránit a získat zpátky. Potom odjedeme lodí která zbyla na nějaký ostrov, kde začneme od znovu. Pokud se nepletu, Vinc a ostatní už by měli být na cestě tam. Chuck se stal takovým tím který pomáhá novým dětem které jsou v jeho věku, ani nevíte jak moc se vžil do role. Vinc je vedoucí Pravé Ruky. Pravá Ruka je proti Zlosynu už od samého začátku. A teď jsme tady." dořekne i Thomas naši verzi příběhu.
Tak tohle byla taková rekapitulace. Alespoň už víte co se stalo s Nicol a Gallym. CELÝ PŘÍBĚH GALLYHO A NICOL MÁM VYMYŠLENÝ. Ve filmu nic o tom nebylo a knihy jsem nečetla, takže NO HATE prosím.
Love you all
ČTEŠ
They Will Never Die
FanfictionPokračování knížky First Of All Po tom co se odehrálo v laboratoři už uběhlo něco přes rok. Thomas a jeho přátelé měli plán, jet a zničit Zlosyn. A zachránit Minha. Ovšem se vyskytly jisté... Komplikace.