11. Kapitola

84 5 3
                                    

Už jsme byli skoro u pánvičky a dětí. ,,Pospěšte." řekla jsem chladně. Nemáme čas, a Thomase najdeme určitě. O toho si starosti nedělám. Už to chci mít za sebou.

Gally

  ,,Pospěšte." vyjede na nás Nicol. Už mě to začíná štvát. Není to nejjednodušší nést někoho kdo je těžší než hroch a být rychlej. Věděl jsem že už jen kousek a tak jsem si pořád opakoval, že to dělám pro všechny v placu. Abych si dodal nějakou sílu. 

Zatočily jsme za roh a položili Newta.  ,,Musíte si pohnout." řekne nám Nicol která stojí se založenýma rukama na prsou. ,,Je to težší než si myslíš. Přestaň si hrát na královnu a taky něco udělej." osočím se na ni. Možná bych neměl, ale mám na ni vztek. Od toho co jsme se vydali na cestu zpět se chová jako by jí patřil celej svět. 

,,Hele dost. Už jsme tam tak zklapněte všichni." zpraží mě pohledem Brenda. 

...

Už jsme byli u Pánvičky a dětí. Nicol se hned po příchodu někam vytratila. 

Nicol

Seděla jsem na jakési zédce, vlastně mi to bylo jedno. Vzpomínala jsem na momenty s Newtem. 

flashback

Utíkala jsem přes celej plac před Newtem a Minhem. Jestli se ptáte co se stalo, tak vlastně nic. Jen jsem jim do šampónu dala trochu barvy a teď mají oba barevný palice. 

Newt s růžovou hlavou se za mnou rozběhl, ale já jsem rychlejší. Bohužel jsem zapomněla na Shrinha. (čti ¨šryňa¨XD). Jo vážně jsem zkřížila jeho jméno se Shrekem. Ale tak když mají oba zelenou hlavu tak co? 

Shrinho mě chytil za pas a držel mě. ,,MÁM JI!" zařval k Newtovi. ,,Au, do ucha mi řvát nemusíš." postěžuju si. 

Mezitím k nám došel vysmátej Newt. ,,Jak jí to oplatíme?" zeptal se Minha. Očima měli němou konverzaci nebo co. Po chvíli se na mě oba zlověstně, ne přímo ďábelsky usmáli. Začala jsem kroutit hlavou ze strany na stranu. ,,Ať vás napadlo cokoliv, tak vás prosím. Už budu hodná. PŘÍSAHÁM!" začala jsem motat slova dohromady, ale na ně to nemělo žádný účinek. 

Dotáhli mě do koupelen a na hlavu mi vylily každej část svýho barevnýho šamponu. Takže mám půlku hlavy zelenou a druhou růžovou

 Takže mám půlku hlavy zelenou a druhou růžovou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Jen pro představu)

End of flashback

Ten den skončil tak že jsme všichni tři šli vysmátí s barevnými vlasy na večeři a placeři na nás koukali se smíchem a jiskřičkami v očích. Přísahám že i Gallymu tehdy cukali koutky.

Nad vzpomínkou jsem se usmála. Barva mi na vlasech držela 3 týdny a to je co říct. 

Setřela jsem si slzy které mi nevědomky začali téct. 

Z kapsy jsem si vytáhla vyřezaný dřevěný prstýnek. Kdysi mi ho dal a slíbi, že až budeme venku tak mi dá pořádný. I když jsem mu říkala že tenhle je nádherný. 

Nasadila jsem si ho na prsteníček a koukla se na něj. Smutně jsem se usmála.

,,Proč si mě neposlech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Proč si mě neposlech.." 

Pokračování příště...

They Will Never DieKde žijí příběhy. Začni objevovat