Acilen kapak yapan biri varsa bana ulaşsın.İyi okumalar.
''Eslem hadi kızım çabuk.'' dedi annem.Bordo küpelerimi de taktıktan sonra merdivenlerden indim.Kutlama partisi denilen o yere gitmeye hiç meraklı değildim.Ama babam evde kıyameti koparırdı.
Soğuk hava çıplak bacaklarıma ve kollarıma vurdu.Bir an önce arabaya ulaşmak için rahatsız topukluların üstünde durmaya çalıştım.
Arabanın kapısını kapattığımda eteğim arabanın kapısına sıkışmıştı.Oradan çekmeye çalışırken de elbisemi büyük bir beceriyle yırtmıştım.
Bugün şanssızlık her zaman ki benden yanaydı.Elbisemin eteği fazla kabarık olmadığı için çok belli olmuyordu.
Büyük spot ışıklar olan yerde durduk. Babam valeye anahtarı verdi ve cebine bir miktar para sıkıştırdı.Bu yaptığıyla gözlerimi devirmeme engel olamadım.Annemin dernekten bize doğru gelen arkadaşını gördüğümde zorlukla gülümsedim.
Annem ve arkadaşı başka bir köşeye abim başka köşeye gitmişti.Babam ise çoktan ortalıktan kaybolmuştu bile.Mekanın ortasında öylece durdum.
En tenha gördüğüm yere oturdum.Elime de ismini zorlukla tellaffuz ,edemediğim, kokteyli aldım.Küçük yudumlarla içeceği bitirmeye çalıştım.
Pistte kısacık elbise giyen bir kızla dans eden abimi görünce gözlerimi bar tezgahlarına çevirdim.
Barlas denen çocuk orada tek başına oturuyordu.Bu çocuğun burada ne işi vardı ? Abimi görmemesi için içimden dua ettim.
Gözlerimi ondan hiç ayırmıyordum.Yanına kızıl saçlı bir kız oturdu.Kızın her söylediğine pişkin pişkin gülüyordu.Kız kolunu onun omzuna koydu ve yavaş yavaş eline indirdi.Kız elini vücudunda gezdiriyordu ve o bundan çok memnundu.
En sonunda elini o bölgeye koydu ve ben gözlerimi başka yere çevirdim.Elbisemin yakalarını düzeltmeye çalıştım.Kızarmıştım.Ellerimi nereme koyacağımı bilemedim.Gözlerim tekrar oraya sabitlendiğinde yoklardı.
Gitmişlerdi.Kendimi durdurmak istesemde gitmek istiyordum.Merakıma yenik düşüp uzun koridorda yürüdüm.
Kıkırdama sesleri geldikçe tedirginleşiyordum.Beynim buradan gitmemi istiyordu.
Odanın önünde durdum ,kafamı yavaşça içeri uzattım ve konuşmaları dinledim.
''Seni istiyorum.'' dedi kızıl saçlı kız.Barlas'ı öpmek için kendine çekse de Barlas geri çekiliyordu.En sonunda öpüşmeye başladıklarında kusmak üzereydim.Neden buradaydım.
Kız yatağa boylu boyunca uzandıktan sonra Barlas kızın üstüne çıktı.Kız Barlas'ın üstündekiler çıkarmaya çalışıyordu.
O sırada Barlas elini arka cebine attı ve cebinden bir çakı çıkardı.Bir anda kızın boynuna hızla çakıyı dayadı.Ses çıkarmamak için elimle ağzımı kapattım.
Bir eliylede kızın ağzını kapattı.Kız o kadar tedirgindi ki neye uğradığını şaşırmıştı.
''Bana onlar hakkında bilgi vereceksin.'' dedi. Kız neden bahsettiğini biliyor gibiydi.Gözlerinden yaşlar akmaya başlayınca Barlas yavaşça elini çekti.
''Öldürürler beni. Yalvarırım yapma.'' dedi kız çaresiz bir şekilde.
''Onlar gönderdiler değil mi seni buraya ? '' dedi.Kız daha şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.Daha sonra bir süre öyle beklediler.Kızın kulağına yavaşça eğildi.
''Eninde sonunda gideceğin yer cehennem değil mi ? Ölümün benim elimden olsun.'' dedi ve kızın boğazındaki çakıyı kaydırdı.
Ağzımdan küçük bir inilti çıktığında beni gördü.Koridorda kimseyi görmeden koşmaya başladım.
Bahçeye çıktığımda yola doğru yürüdüm.Bir taksi durdururken arkamdan bağırdı.
''Ben kaçabileceğini mi sanıyorsun Esra.''Yüzümü buruşturdum.Taksiye binmeden önce ona döndüm
''İsmim Esra değil gerizekalı.'' dedim ve taksiye bindim.
Kapıyı kapattığımda ise elbisem yine kapıya sıkışmıştı.Şans kesinlikle benim tarafımda değildi.