BAB 10

54 4 0
                                    

"Wey Rose" panggil Harith lalu duduk di samping Nad yang ketika itu sibuk bermain telefon.

"Hmm pe" balas Nad yang masih khusyuk bermain. Scroll ig je.

"Jom main game nak tak?" soal Harith. Pertanyaan nya dapat mengalih perhatian Nad dari telefonnya.

"Game apa?" telefon nya sudah diletak ke tepi. Fokusnya sekarang kepada Harith.

"Game nombor. Kau pilih satu nombor yang ada dekat kertas ni, lepastu nanti kau kena la buat. Sapa menang, dia menang aa. Jom jom" ajak Harith yang teruja.

Nad tergelak dengan perangai Harith.

"Oky jom"

Harith sudah mengeluarkan beberapa kertas yang sudah digunting kecil. Ada 6 kertas. Nad memikir sebelum mengambil kertas yang bernombor 3.

"Hm, cari botol dalam bilik Rose?" soal Nad lalu memandang Harith yang daritadi tersenyum senyum.

"Oky jom! kau kena cari dalam masa 5 minit je tau"

"Bapak aa. Sekejap gile"

"Yela, sekejap jela. Kau nak lama lama buat apa"

Nad mencebik lalu bangun dari duduknya untuk menuju ke biliknya. Harith juga turut ikut. Sampai sahaja dibiliknya, Harith terus mangaktifkan masa yang diberi. 5 minit untuk Nad mencari botol yang disorok oleh Harith.

Nad mencari ke hulur kehilir dengan cepat. Nad juga ada merungut. Penat mencari tetapi tetap kena cari. Kang kalah tanak laa.

Harith yang sedang bersandar di alamari baju Nad hanya tersenyum sinis. Perlahan lahan dia menutup pintu dan mengunci nya sekali.

Nad yang sedang fokus mencari, langsung tidak perasan dengan tindakan Harith. Harith memandang Nad lama sebelum memeluknya dari belakang.

Nad tersentak lalu menjauh dari Harith.

"Kau pal peluk aku gile" marah Nad. Harith yang memandang Nad hanya senyum tidak bersalah.

"Asal? bukan kau suka ke?"

"Aku suka? plis la memang tak aa" Nad menjeling Harith lalu memandang pintunya.

Eh? sejak bile bertutup.

"Kau tutup pintu ke?" soal Nad yang mula ketakutan dengan pandangan Harith.

"Why? kan senang kalau dah tutup pintu" balas Harith dengan perlahan berjalan ke arah Nad.

Nad yang sedar akan gerakan Harith, terus berundur kebelakang. Kalini, otak nye tidak berfungsi. Dia blur. Tak tahu nak buat apa. Nak jerit, tetapi suaranya tidak keluar. Nad lari, tetapi kakinya tidak ingin memberi kerjasama. Makin berundur je kebelakang.

"Kau n-nak buat a-apa?" soal Nad dengan tergetar getar. Takut dengan pandangan Harith yang ketika itu sangat lain.

"Aku suka kau"

Nad terkejut.

"Kau gile ke apa! bla la!"

Tetiba luah perasaan dah kenapa?! aku dahla takut ni.

Nad makin kebelakang tetapi, di terjatuh di katil miliknya. Harith yang melihat Nad sudah terbaring, langsung sahaja dia menindih Nad dengan cepat. Nad meronta ronta minta dilepaskan.

"Lepas la bodo!!" jerit Nad dengan kuat. Tangannya memukul mukul dada Harith.

Harith terus memegang erat kedua tangan Nad. Nad tidak dapat bergerak. Nafasnya sangat laju. Ya Allah, selamatkan hambamu ini.

"You're mine" kata Harith lalu dengan rakus mencium leher Nad.

Nad hanya mampu menangis. Langsung tidak berdaya untuk berlawan. Adakah ini kisah hidupnya selepas kedua ibu bapanya meninggalkan dia dulu? Ya Allah.

SAVAGE GIRLWhere stories live. Discover now