Sadece şehveti bırak, şehvetin tozu dahi yoktu.
Bu kadar çok cariyesi olduğu için insanlar onun şehvetle dolu olduğunu düşünüyordu ama yılda bir kez İmparatoriçe dışında hiçbir kadınla yatmazdı.
Cariye seçimi sadece barış için bir bahaneydi.
Ziyafetlerden hoşlanmazdı ve birçok durumda, İmparatorluk Sarayında bir ziyafet verildiğinde, erken ayrılır ve İmparatoriçenin ziyafeti idare etmesi için izin verirdi.
Cariyelerini ziyafetlere bile davet etmezdi ancak, İmparator'un eksantrikliği Helen için şanstı.
Düğün gününde, akşam onu ziyaret edebileceğinden dolayı endişeliydi ama maiyetindeki yirmi yedi cariyeden hiçbirine gelmediğini öğrenince rahatladı.
İmparatorla tüm iletişimini kesmek istedi belki de sonsuza kadar böyle sessizce yaşayabilirdi.
Helen bugün yine dinlenmiş bir şekilde uyandı ve ek binanın yanına yapılan bahçede, yürüyüşe çıktı sonra Ellie'nin hazırladığı yemeği yedi ve güneşte dinlenirken bir kitap okudu.
Her gün zaten bunları yapıyordu.
Eğer ölürse, bu kadar tembel olduğu için Tanrı'nın onu cezalandıracağından korkuyordu ama yaşama şeklini seviyordu ve cezalandırılsa bile razı geleceğini düşündü.
Amacı imparatoru öldürmek değildi. Babasının emirlerini reddetmek için iyi bir nedeni yoktu, bu yüzden buraya kadar gelmişti ama Helen gün geçtikçe daha açgözlü olmaya başlamıştı.
Her gününü sevinçle yaşamak istiyordu. Helen'in amacı buydu ama Ellie böyle düşünmüyordu.
Helen'in böyle uyuşukça yaşadığını görünce mutsuzlaşıp somurttu.
"Diğer cariyeler imparatoriçelik koltuğuna oturmak için yarışıyor fakat siz kılınızı bile kıpırdatmıyorsunuz. "
'Bunda endişelenecek ne var ki? İmparator ne yapabilir?'
diye düşündü Helen.
Helen, Ellie'nin, onun güvenliği konusunda içtenlikle endişe ettiğini görünce kötü hissetti.
Cariyelerin kendilerine ait olan hizmetçileri bile, hizmet ettikleri cariye eğer metres olarak tepelere kadar çıktıysa, hizmetçilerininde onlarla birlikte çıktığını söylemek abartı olmazdı. Bu kişiler onur, şans ve paraya erişirdi.
Metresler, imparatoriçe hariç, en yüksek rütbeli ikinci kadın oldukları için bu çok doğaldı. Yine de, hizmetçiler, hizmet ettikleri cariyelere yardım etmekte çaresiz kalırdı.
Ancak kendisine atanan hizmetçi Ellie, hayatının geri kalanında zengin olamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Cariyeyi Zalim İmparator Yakaladı
RomanceKız kardeşinin yerine sahte cariye olan bir prenses, sefil hayatını bu şekilde değiştirebileceğini düşündü.Babası tarafından imparatoru öldürmekle tehdit edildiğinde, imparatorun gizli lanetini öğrendi.Durum nasıl onun lehine sonuçlanabilirdi ki? A...